خرید خودرو در حد صفر

در خرید خودرو در حد صفر باید به نکات مهمی توجه کنید، هر فروشنده ای حاضر به فروش خودرو خود که در سلامت کامل است نمی باشد، پیشنهاد می کنید قبل از خرید خودرو در حد صفر حتما با کارشناس متخصص در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خرید خودرو در حد صفر

خرید خودرو در حد صفر از اتولایف

امروزه بسیاری از افراد خرید و فروش اقلام خود را به صورت آنلاین انجام می دهند . خرید خودرو در حد صفر یکی از کارهایی است که در قبل بسیار وقت گیر بوده است .

در ایران خرید خودرو به صورت آنلاین از طریق یک سری وبسایت انجام می گیرد که کار آن ها انتشار آگهی خرید و فروش ماشین آنلاین می باشد .

برخی افراد توان خرید خودروی صفر مدل مورد نظرشان را ندارند ، در نتیجه ترجیح می ‌دهند مدل کارکرده آن را خریداری کنند.  خرید خودرو دست دوم همواره با ریسک ­‌هایی همراه می باشد .

شما می توانید با خیال راحت از این خدمات فوق العاده در خرید خودرو صفر در مجموعه معتبر اتولایف استفاده کنید و ضمن خرید خودرو از دیگر خدمات این مجموعه بهره مند شوید .

بررسی فنی خودرو در خرید خودرو صفر فراموش نکنید

یکی از نکات مهمی که باید به آن در خرید خودرو در حد صفر توجه و دقت کنید ، مشکلات فنی خودرو می باشد . در کارشناسی فنی خودرو باید موتور خودرو ، روغن سوزی ، گیربکس و سیستم فرمان و ترمز خودرو مورد بررسی و کارشناسی یک کارشناس قرار گیرد .

کارشناسان با متصل کردن دیاگ به خودروی مورد نظر شما در هنگام خرید خودرو کارشناسی شده ، تمامی خطاها و ایرادهای آن را با دستگاه های مجهز کامل بررسی می ‌کنند .

یکی از مهم ترین موارد در کارشناسی خودرو در واقع چکاپ کامل گیربکس و موتور می‌ باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .

در خرید خودرو صفر با سلامت خودرو توجه کنید

مهم ترین عامل در تعیین و ارزش قیمت خودرو کارکرد آن می باشد . این موضوع نشان دهنده کیفیت رانندگی و سرویس خودرو به دست مالک می باشد .

کیلومتر کارکرد به تنهایی نمی تواند وضعیت نامساعد خودرو را نمایان کند زیرا بسیاری از سودجویان کیلومترشمار خودرو را دست کاری می کنند .

مذاکره خرید خودرو در حد صفر را به صورت حضوری انجام دهید

برای خرید خودرو حتما باید به صورت حضوری آن را انجام دهید تا ظاهر و ایرادات خودرو را از نزدیک بررسی کنید و تست خودرو را انجام دهید و در صورت لزوم از حضور یک کارشناس بهره بگیرید .

خرید خودرو مهم ترین سرمایه گذاری در زندگی افراد می باشد ، بنابراین نباید با چشم بسته آن را انجام داد و باید در هنگام خرید خودرو کار کرده به این نکته توجه کنید .

  • لاستیک های خودرو را بررسی کنید

در زمان خرید خودرو در حد صفر باید به لاستیک های خودرو توجه کنید . آج ها و کناره های بیرونی لاستیک ها را بررسی کنید . لاستیک هایی که ساییده شده ایمنی خودرو را کاهش می دهند .

هم چنین این لاستیک ها هزینه های اضافی تعویض را به شما تحمیل می کنند پس حتما لاستیک اضافه و یا زاپاس خودروی مورد نظر را چک کنید .

  • آب بندی و ظاهر خودرو را بررسی کنید

در خرید خودرو در حد صفر باید بدانید که استفاده از واکس ، پولیش و مواد براق کننده ، باعث از بین رفتن لایه محافطی که روی بدنه خودرو کشیده شده می ‌شود .

با از بین رفتن این لایه امکان ترک خوردن سطح بدنه بسیار بالا می ‌رود . به شما به پیشنهاد می‌ کنیم در 90 روز اول از مواد براق کننده و واکس ها استفاده نکنید .

  • تشخیص رنگ شدگی خودرو به چه صورت می باشد ؟

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید خودرو در حد صفر به آن دقت و توجه کنید رنگ شدگی خودرو می باشد . امروزه شما می توانید با کمک یک کارشناس و مراکز معتبری که وجود دارد علاوه‌ بر بررسی رنگ ‌شدگی کلی یا جزئی (قلم‌ گیری) و تعویض قطعات بدنه ، میزان شدت تصادف در بخش‌ های مختلف خودرو را متوجه شوید .

هر رنگ شدگی دلیل بر وجود آسیب و ایراد در خودرو نمی باشد . گر چه در بیش تر موارد این اتفاق نشان دهنده نوعی عیب و ایراد در خودرو مذکور می باشد اما گاها فروشنده ماشین براساس سلیقه و وسواس شخصی رنگ خودرو را عوض کرده است .

تاریخ انتشار 23/بهمن/1400