خرید خودرو کار کرده در تهران

در بازار خرید وفروش خودروهای دست دوم فروش خودروهایی با اتاق دو تکه ، دارای سابقه ی واژگونی و دارای سابقه ی تصادف سنگین رواج پیدا کرده است. در ادامه این مقاله به خرید خودرو کار کرده در تهران می پردازیم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خرید خودرو کار کرده در تهران

کارشناسی خودرو

با توجه به قیمت بسیار بالای خودرو در کشور ما ، اکثر مردم توانایی خرید خودروی صفر را نداشته و خودروی دسته دوم تهیه می کنند.
قبل از خرید خودرو کار کرده در تهران و حتی صفر باید کارشناسی خودرو انجام شود تا سلامتی خودرو مشخص و قیمت دقیق آن محاسبه شود.
با توجه به تجربه کارشناسان اتولایف ، بیش از 90 درصد مراجعین ، قصد خرید خودرویی داشته اند که پس از بررسی مشخص شده نقص فنی موثری دارد.
فروشندگان خودرو معمولا فقط به فکر فروش خودرو با بالاترین قیمت ممکن هستند و کم پیش میاید که در صحبت های آنان صداقت دیده شود.
البته در بسیاری از موارد فروشندگان نیز از نقص خودروی خود اطلاع ندارند. همین دلیل بسیار مهمی برای انجام کارشناسی خودرویی است که قصد خرید آن را دارید.

سلامت فنی

سلامت فنی در خرید خودرو کار کرده در تهران مختص به میزان کارکرد آن نیست و عوامل دیگر نیز باید بررسی شود ، عواملی هم چون دود اگزوز، رسوبات موتور، نحوه استارت خودرو و… از عوامل مهمی است که کارشناسان اتولایف آن را آنالیز می‌ کنند.
کارشناسان ماهر و مجرب در زمان کارشناسی خرید خودرو کار کرده در تهران بیش از ۲۰۰ نقطه خودرو را در حضور خود شما مورد بررسی قرار می دهند.
احتمال خرابی خودروی دست دوم ، در هر نقطه بسیار بیش ‌تر از خودرو صفر می باشد. بنابراین باید از کارشناسی خودرو در این زمینه استفاده کنید تا با خیال راحت آن را خریداری نمائید.

قیمت خرید خودرو کار کرده در تهران

با توجه به وضعیت خرید و فروش خودرو‌های دست دوم در ایران ، سلامت بدنه و ظاهر خودرو، در امر ارزش ‌گذاری اتومبیل بسیار مهم می باشد.
یکی از عواملی تاثیر‌گذار بر روی قیمت خودرو، وضعیت رنگ بدنه است ، به عبارتی رنگ شدگی قطعات خودرو در هنگام صافکاری و ترمیم ، بر روی قیمت اتومبیل تاثیر‌گذار است و ارزش آن را پایین می‌ آورد.
از آن جایی که قطعات آسیب دیده در تصادفات سنگین ، هیچ گاه مانند روز اول نمی‌ شوند ، باید تمام قطعات توسط کارشناس رنگ خودرو بررسی شود تا سلامت آن‌ها تایید شود. از مهم‌ ترین قطعاتی که کارشناسان اتولایف بررسی می ‌کنند ، ستون و سقف خودرو می باشد.
معامله خودروی کارکرده یک جاده دوطرفه می باشد. اگر چه تا پیش از آن فروش خودرو یک هنر محسوب می ‌شد ، اکنون خرید خودرو هم ظرافت خاصی می ‌طلبد.
شما برای کارشناسی خرید خودرو کار کرده در تهران و استفاده از کارشناس های مجرب برای خرید خودرو و کارشناسی خودرو مورد نظر خود می توانید به یک مرکز معتبر در این زمینه مراجعه نمائید.
کارشناس رنگ خودرو بعد از کارشناسی خرید خودرو کار کرده در تهران به شما برگه ای خواهند داد که گزارش لحظه کارشناسی خودرو در آن است.
جهت کارشناسی رنگ خودرو ، تمامی بدنه خودرو اعم از درب ها ، گلگیرها ، سقف ، ستون های اتاق و شاسی ها جلو عقب مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

مهم ترین بخش در کارشناسی خودرو پیش از خرید

پر اهمیت ترین قسمت بدنه سقف خودرو می باشد که معمولا در صورت آسیب دیدگی توصیه نمی شود که خودرو خریداری شود زیرا معمولا ضربه به سقف موجب ضربه به ستون ها می شود که البته تاثیر چشمگیری در کارشناسی خرید خودرو کار کرده در تهران خواهد داشت.
تیم متخصص اتولایف با بهره‌ گیری از دستگاه‌ های مدرن و دقیق تمام قطعات خودرو را بررسی می ‌کنند و نتیجه نهایی را به شما اعلام می ‌کنند.
این بررسی‌ ها باعث می ‌شود که کارشناسان اتولایف بتوانند قیمت کف ( پایین ‌ترین) و قیمت سقف ( بالا‌ترین ) یک خودرو را معین کنند.
برای بهره‌ مند شدن از خدمات کارشناسی خرید خودرو کار کرده در تهران ، با کارشناسی اتولایف تماس حاصل بفرمایید تا کارشناسان ماهر در اسرع وقت به محل مورد نظر شما بیایند و خودروتان را کارشناسی کنند.

تاریخ انتشار 05/مرداد/1400