خرید ماشین خارجی تهران

امروزه خرید خودرو خصوصا خرید خودرو خارجی بدلیل تنوع در مدل و آپشن بسیار سخت و دردسرساز شده است. برای خرید خودروی خارجی در تهران بهتر است از افراد ماهر و باتجربه کمک بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

 

برای خرید ماشین شما باید از یک مشاور ماهر در زمینه خرید و فروش کمک بگیرید . در ادامه این مقاله به خرید ماشین خارجی تهران می پردازیم .

قیمت بیمه خودرو را مورد بررسی قرار دهید

قیمت بیمه مشخصا از هزینه مصرف سوخت خودروی مورد نظرتان پایین تر می باشد ولی تا حد زیادی می تواند در هزینه سالیانه خودرو صرفه جویی ایجاد کند . در خرید خودروهای کارکرده باید به میزان تخفیف بیمه شخص ثالث خودرو توجه کنید .

لاستیک ها را چک کنید

برای خرید ماشین خارجی تهران بدانید که لاستیک های کهنه ایمنی خودرو را به خطر می ‌اندازد . از طرفی به‌ هیچ عنوان نمی‌ توان برای لاستیک های خودرو تاریخ انقضا تعیین کرد .

زیرا عوامل متعددی مانند حرارت ، نحوه نگه داری در انبار و شرایط استفاده می‌ توانند به‌‌ شدت در کاهش عمر لاستیک تاثیر گذار باشند .

در هنگام خرید ماشین خارجی تهران همین که لاستیک‌ ها را به‌ صورت چشمی چک کنید و هم چنان دارای آج باشد کافی می باشد . حتما لاستیک زاپاس را هم بررسی کنید .

رنگ شدگی خودرو چرا مهم می باشد ؟

در کارشناسی رنگ ماشین ، بدنه خودرو از لحاظ تصادف ، قطعات استوک ، قطعات تعویضی ، آسیب دیدگی‌های شاسی و صافکاری ‌های بدنه و برش‌ های اتاق خودرو، بررسی خواهد شد .

هم چنین در تشخیص رنگ خودرو ، اصالت خودرو که یکی از ویژگی ‌های مهم ماشین می باشد نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت . هر قطعه از خودرو که رنگ بشود در تعیین قیمت گذاری کارشناسی شده خودرو و وضعیت خودرو ارتباط مستقیمی دارد .

 

 

تاریخ انتشار 19/بهمن/1400