سایت خرید ماشین

خرید و فروش خودرو مثل دیگر خدمات وارد دنیا دیجیتال شده است ، شما می توانید در سایت اتولایف اقدام به خرید و فروش خودرو کارکرده کنید و همچنین مطمئن باشید که خودرو خریداری شده توسط شما از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری بدون نقص و با ضمانت بوده است .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
سایت خرید ماشین

سایت خرید ماشین چیست؟

فروش خودرو کارکرده پس از استفاده ای که از آن می شود رایج ترین کار در ایران است . اما تاثیر یک سایت در این موضوع چیست؟
فرض کنید که مغازه ای دارید که در خیابانی قرار دارد. طبیعتا مشتریان شما کسانی هستند که به آن خیابان می آیند و صد در صد تعداد آن ها محدود است.
اما فرض کنید که مغازه ای به وسعت یک کشور دارید ، البته که این قضیه غیرممکن است اما با وجود اینترنت ، این قضیه تا حد بسیار زیادی محقق شده است .
پس در اصل مهم ترین فایده فروش خودرو کارکرده از سایت تعداد مشتریانبالا می باشد که امکانی بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین سایت خرید ماشین در ایران

بهترین بودن ، نه فقط در این موضوع ، بلکه در همه ی موارد ، به معنای کامل تر بودن و بی نقص تر بودن میباشد.
بهترین سایت خرید ماشین ، در واقع سایتی است کامل تر از بقیه باشد و در طول زمان به دلیل کسب تجربیات زیاد بی نقص تر شود.
ما در مجموعه اتولایف ، ادعا میکنیم که کامل ترین سایت ، نه فقط در زمینه خرید ماشین ، بلکه در همه ی زمینه های مربوط به خودرو می باشیم .
برای اثبات آن فقط کافی است سری به صفحه اصلی سایت زده و با تنوع خدمات ما آشنا شوید.البته این تنوع بالا باعث این نشده که ما تخصص را فدا کنیم و در همه ی زمینه ها ، به خصوص مشاوره خرید خودرو و مشاوره فروش خودرو از بهترین ها هستیم.

سایت خرید ماشین در خرید خودرو کارکرده

شاید در ذهنتان سوالاتی به وجود آمده باشد که آیا سایت خرید ماشین در حوزه ی خرید خودروی نو فعالیت میکنند یا خرید خودرو کارکرده .
البته جواب سوال تا حدی واضح است زیرا ممکن است هر سایت با سایت دیگری متفاوت باشد. اما نکته ی مهم این است که کار ما چطور ؟
سایت معتبر اتولایف با انجام کارشناسی قبل از خرید خودرو و دادن مشاوره در هنگام خرید به مخاطبان خود سال ها است که خود را اثبات کرده است .
برای مطالعه درباره نحوه و شرایط خرید خودرو کارکرده میتوانید به صفحه خرید خودرو کارکرده مراجعه بفرمایید.

فواید خرید ماشین از سایت

  • تعداد و تنوع بالای ماشین ها

هنگامی که از یک سایت اقدام به خرید ماشین می کنید ، به علت در دسترس بودن سایت برای همه و عدم محدودیت آن تعداد فروشندگان ، تنوع خودرو ها زیاد است.

  • اطمینان از خرید

اگر سایتی که از آن خرید میکنید دارای سابقه و اعتبار باشد ، به راحتی میتوانید به آن اطمینان کنید.

فواید خرید ماشین از اتولایف

در بخش بالا فواید استفاده از سایت را مطرح کردیم که عمومی هستند و همه ی سایت ها از آن بهره میبرند ، اکنون میخواهیم فواید خرید از سایت اتولایف را مطرح کنیم که البته لازم به ذکر است که تمام ویژگی های بالا را نیز شامل میباشد.

  • خرید خودروی کارشناسی شده در اتولایف

تمامی خودرو هایی که در اتولایف موجود است قبل از خرید توسط کارشناسان مجرب کارشناسی میشود. برای اطلاع از نحوه کارشناسی و همیچنین درخواست کارشناسی میتوانید به صفحه کارشناسی خودرو اتولایف مراجعه بفرمایید.

  • مشاوره خرید خودرو در اتولایف

شما میتوانید قبل از خرید خودرو از خدمات مشاوره تخصصی اتولایف استفاده کنید. همچنین برای اطلاع از نحوه مشاوره خرید خودرو ، میتوانید به صفحه مشاوره خرید خودرو اتولایف و برای اطلاع از نحوه مشاوره فروش خودرو ، میتوانید به صفحه مشاوره فروش خودرو اتولایف مراجعه بفرمایید.

مشاوره از طریق سایت خرید ماشین

سعی کنید اطلاعات را در سایت خرید ماشین درست بدهید و خودتان را جای خریدار ماشین بگذارید ، مطئنا دوست ندارید تا ایرادات جزئی از نظر شما پنهان بماند .
به جای پنهان کردن عیب های خودرو ان ها را با هزینه ای مناسب برطرف کنید تا بتوانید با قیمتی که مد نظرتان است خودرو را بفروشید .
اگر خودرو صفر باشد مسلما قیمت تعیین شده ی آن مشخص می باشد ولی در مورد ماشین کار کرده باید نسبت به کارکرد خودرو و مدل آن کارشناس قیمت آن را تعیین کند .
بی دقتی در مشاوره خرید خودرو و مشاوره فروش خودرو ممکن است به قیمت از دست دادن مبلغ هنگفتی هزینه و باعث پشیمانی شود . برای همین لازم است پیش از هرگونه اقدام برای معامله خودرو ، چه فروش چه خرید ، نسبت به مراحل و قوانین پیرامون آن کاملا آگاه شوید تا احتمال خطا را به صفر رسانده و سرمایه ‌تان را طعمه کلاهبردارها نکنید .

چرا خرید خودرو به صورت اینترنتی بهتر است؟

در حال حاضر خودرو های شخصی و مخصوصا خودرو های سواری ، به بخشی جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند و از نیاز های اولیه هر زندگی به شمار می روند . با اینکه در چند سال اخیر شاهد افزایش انفجاری قیمت انواع خودرو های داخلی و خارجی بودیم ، ولی همچنان خرید و فروش این کالای مهم برقرار است.

چند سالی است که خرید و فروش خودرو به روش سنتی ، جای خود را به خرید و فروش به روش اینترنتی و وب سایت ها داده است . در روش سنتی ، فروشنده و خریدار به واسطه روزنامه یا روابط اجتماعی، همدیگر را پیدا می کنند و بعد از بحث بر سر کیفیت و قیمت ، ممکن است به توافق برسند .

اما این بدان معنا نیست که در روش اینترنتی، تمام مراحل در اینترنت و به صورت غیر حضوری انجام می گیرد بلکه در روش اینترنتی فقط شرایط، روش قیمت گذاری، تصویری از خودرو و اطلاعاتی درباره آن ، روی وب سایت قرار داده میشود و شما پس از بررسی و توافقات اولیه ، باز هم مجبور هستید ملاقاتی با فروشنده داشته باشید و علاوه بر بررسی خودرو از نزدیک، صحت اطلاعات فروشنده را نیز تایید کنید .

برای خرید خودرو از سایت معتبر اتولایف میتوانید به صفحه ی خرید خودرو مراجعه بفرمایید.

از کدام شهر ها خودرو بخرید؟

همانطور که می دانید در سایت خرید ماشین این امکان فرآهم است تا هر کسی در سراسر کشور آگهی فروش خودرو خود را منتشر کند و خریداران نیز در تمام شهر ها دسترسی به این خودرو ها خواخد داشت. اما نکته اینجاست که آیا انتخاب خودرو از شهر های غیر از محل سکونت اصلی شما کار درستی است یا خیر؟
در پاسخ به این سوال بید توجه شما را به این نکته جلب کنیم که هر خودرویی بسته به شهری که در آن است با شرایط آب و هوایی آنجا همساز خواهد بود توصیه نمی شود خودرویی که در محیطی گرم و خشک آببندی شده است را در شهری سرد و مرطوب استفاده کنید زیرا احتمال خرابی قطعات بسیار بالا خواهد بود.

تشخیص فروشنده مناسب

سایت خرید ماشین به سما کمک می کند تا در کم ترین زمان خودرو مورد نظرتان را متناسب با بودجه مالی و شرایط فنی و ظاهری خریداری نمایید اما در زمان عقد قرارداد باید توجه داشته باشید که آیا فروشنده فردی مناسب جهت معامله می باشد یا خیر

صلاحیت دار بودن فروشنده به دو شرط بستگه خواهد داشت و بررسی می شود. اهلیت تمتع که منظور زنده بودن فرد است چرا که گاها افراد کلاهبردار هویت فردی که زنده نیست تا برای خود معرف مس کنند تا پیگرد های قضایی بعدی دشوار تر شود. دیگری اهلیت استیفا که همان سلامت عقل ، بلوغ و رشد است که باید باشد افرادی که از نظر پزشکی به جهت مشکلات روانی هستند و یا هنوز به سن قانونی نرسیدند افرادی هستنند که صلاحیت معامله ندارند.

مجموعه اتولایف و خرید و فروش مطمئن خودرو

امروزه به دلیل کاهش پیدا کردن توانایی خرید خودرو صفر در بین مردم باعث شده تا سایت ها و شرکت های زیادی سایت خرید ماشین را راه اندازی کنند اما این مورد باعث شده تا کلاهبرداری در این بین زیاد شود و شما عموما ندانسته ماشین هایی که از لحاظ فنی یا بدنه ای دچار آسیب شده اند را به اسم ماشین های بدون نقص خریداری کنید

شرکت اتولایف تنها شرکت رسمی و ثبت شده در حوزه خرید خودرو و فروش خودرو می باشند که می توانید برای خرید یا فروش خودرو با این سایت در ارتباط باشید ، این شرکت سعی دارد تا خودرو های بدون نقص را خریداری کند تا بتواند با کمترین سود مشتریان خود را راضی نگه دارد و بتواند بهترین خودرو های کارکرده را ارائه دهد .

فریب تبلیغات دروغ را نخورید!

متاسفانه در برخی مواقع در سایت خرید ماشین تبلیغات دروغ و غیر واقعی برای فروش سریع تر و یا گران تر یک خودرو انجام می شود که در نهایت ضرر اصلی را خریداری که به این سایت اطمینان کرده است ، متحمل می شود . به همین دلیل است که توصیه می کنیم در زمان انتخاب مرجع خرید بسیار حساس باشید و تحقیق نمایید که آیا سایت معتبر می باشد یا خیر.

در این جا به شما سایت اتولایف را معرفی می نماییم. این مجموعه در زمینه خرید و فروش خودرو به شما کمک خواهند و در تمام مراحل همراه شما می باشند.

در سایت های فروش خودرو چه اطاعات ثبت می شود؟

در سایت خرید ماشین و یا فروش آن از آگهی دهنده خواسته می شود تا اطلاعات کاملی از شرایط خودرو خود در صفحه مربوطه ثبت کنند و علاوه بر این تاکید بر واقعی بودن این اطلاعات نیز دارند . زیرا خریداران با مراجعه به این سایت ها به دنبال رسیدن به یک خودرو با مشخصات مورد نظر خودشان هستند و برای انتخاب از ویژگی های درج  شده در صفحه کمک می گیرند. از جمله مواردی که در سایت های خرید و فروش خودرو می توان مشاهده کرد عبارت اند از:

  • سال ساخت خودرو
  • کارکرد واقعی آن
  • برند
  • محل فروش خودرو
  • نوع سند (تک برگ و …)
  • وضعیت بدنه و شاسی
  • رنگ شدگی خودرو
  • نوع گیربکس(اتومات یا دنده ای)
  • رنگ بدنه خودرو که در سند خودرو نوشته شده
  • قیمت
  • آپشن های فابریک و موارد اضافه شده به ماشین
  • نوع آگهی ( نمایشگاه یا شخصی)
  • اطلاعات تماس با فروشنده
سایت خرید ماشین

استفاده از سایت خرید ماشین برای خریدار چه مزایایی دارد؟

سایت خرید ماشین هم برای فروشنده و هم برای خریدار بسیار مفید است و باعث می شود که هم فرد فروشنده به راحتی ماشین مناسب خود را بخرد و هم فرد خریدار به سرعت و با بهترین قیمت صاحب ماشین شود. وقتی از سرویس خرید سفارشی خودرو استفاده میکنید بهترین کارشناس خرید همراه شما خواهد بود و تمامی مراحل خرید با دقت انجام می شود.
کارشناس خرید بعد از ثبت درخواست شما به دنبال ماشین مناسب برای شما می گردد و با توجه به هزینه ای که شما برای ماشین در نظر میگیرد ماشین مورد نظر را پیدا میکند. بعد از یافتن ماشین به سراغ بررسی های همه جانبه آن می رود و وقتی مطمئن از سالم بودن آن شد برای خرید اقدام می نماید و تمامی مراحل را طی می کند.

سند قطعی خودرو چیست ؟

درزمان استفاده از سایت خرید ماشین جهت معاملات خودرو بدانید که سند قطعی سندی است که پس از طی کامل مراحل معامله و خرید و فروش خودرو ، در دفتر اسناد رسمی تنظیم شده است و به وسیله آن مالکیت خودرو به طور کامل به خریدار منتقل خواهد شد .
با رجوع به عرف متوجه می ‌شویم که طرفین معامله خودرو با تنظیم سند قطعی خود‌رو ، دیگر می ‌توانند معامله را تمام شده بدانند و خودرو را خریداری کنند .

سلامت موتور و سیستم برق رسانی خودرو را چک کنید

مورد دیگری که باید در خرید خودرو کار کرده با مورد بررسی قرار بگیرد ، قسمت موتور و برق خودرو می باشد . در هنگام بازدید از فروشنده زمان تعویض تسمه تایم را بپرسید ‌.
اگر تسمه تایم بیش تر از هفتاد هزار کیلومتر کار کرده باشد حتما باید تعویض گردد . چرا که اگر تسمه تایم پاره شود موجب خرابی موتور خودرو می ‌گردد و به دنبال آن شما برای تعمیر موتور هزینه زیادی باید پرداخت کنید .
سیم‌ کشی های خودرو را چک کنید که بر اثر حرارت خشک نشده باشد . چرا که اگر خشک باشد امکان پارگی سیم‌ ها وجود دارد .

شما برای کمک گرفتن از سایت خرید ماشین می توانید به یک سری نکات توجه کنید تا دچار ضرر نشوید

برگه عدم خلافی خودرو را بررسی کنید

شما برای انتقال خودرو باید تمام جریمه های راهنمایی و رانندگی خودرو خود را بررسی کنید . پس از پرداخت جرایم خودرو با در دست داشتن کارت خودرو و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ می توانید اقدام به گرفتن برگه عدم خلافی کنید .
برای پرداخت هزینه دریافت این برگه حتما باید کارت بانکی خود را نیز به همراه داشته باشید زیرا دفاتر پلیس +۱۰ هزینه پرداخت جریمه را از شما نقدی دریافت نمی کنند .

اهمیت برگ سبز خودرو برای چیست ؟

برای خرید خودرو با باید بدانید که برگ سبز خودرو یکی از پر اهمیت ترین برگه برای خرید خودرو می باشد . در برگ سبز خودرو موارد بسیار مهمی درج شده است .
از مواردی که در این برگه درج شده است مدل ، رنگ خودرو ، شماره شاسی ، شماره موتور و … می باشد که برای خرید خودرو با ضمانت مورد نیاز می باشد .

خرید و فروش سفارشی با کمک سایت خرید ماشین چگونه انجام می گیرد؟

هر چقدر هم در زمینه خرید خودرو تجربه داشته باشیم ممکن است در هنگام خرید ماشین متوجه عیب های آن نشویم و بعدا دچار دردسر شویم پس کمک گرفتن از یک فرد ماهر می تواند بسیار به ما کمک نماید. خرید سفارشی خودرو کمک زیادی به شما در خرید ماشین سالم می نماید.
در نهایت ورود سایت های خرید و فروش خودرو و افزایش آگاهی در زمینه کارشناسی انواع خودرو دیگر نگرانی برای خرید ماشین دست دو وجود ندارد و افراد با کمک یک کارشناس فروش ماهر می توانند خریدی امن و مطمئن داشته باشند .

گسترش آگاهی درباره سایت خرید ماشین و تاثیر آن بر بازار معاملات چیست؟

تنوع ماشین ها و وجود سایت خرید ماشین در دنیای امروز بسیار بیشتر از گذشته است و هر فردی می تواند ماشین مورد علاقه خود را بخرد. قیمت ماشین ها نسبت به گذشته بالا رفته است و هزینه زیادتری برای خرید ماشین باید کنار گذاشت. برخی از سایتهای خرید و فروش و یا بنگاههای خرید و فروش خودرو هستندکه خدمات خرید سفارشی خودرو را به مشتریان ارائه میدهند.

در برخی از موارد به دلیل بالا بودن قیمت خودروهای صفر چاره ای جز خرید خودروهای کارکرده نیست. برخی از افراد هستند که وقت صحبت با خریدار و یا فروشنده را ندارند و مشغله کاری باعث می شود وقت زیادی برای گشتن به دنبال خودرو را نداشته باشند در این مواقع خدمات خرید خودرو با ضمانت می تواند به این افراد کمک نماید.

امروزه و با افزایش قیمت ها در کشور قدرت خرید خودرو در کشور تا حد زیادی کاهش داشته است. در ادامه این مقاله به سایت خرید ماشین می پردازیم.

آسان تر از قبل خودرو خود را بفروشید و بخرید

در دنیای مدرن امروز خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین و معرفی خودرو به خریداران بسیار متداول شده است و طرفداران بسیار زیادی را نیز به سوی خود جلب کرده است. در سایت خرید ماشین افراد به سادگی و تنها با استفاده از چند کلیک می توانند خودروی مورد نظر خود را پیدا کنند.

فروشندگان خودرو از طریق این سایت ها و مشخصات کامل خودروی خود را که شامل وضعیت بدنه سلامت فنی که به ماشین خود اضافه کردند هرگونه نکته‌ای که در مورد آن است را به دقت و با جزئیات در سایت درج کردند و همچنین قیمت پیشنهادی خود را با توجه به سال ساخت خودرو و قیمت بازار تعیین نمودند. برخی از سایت ها ثبت آگهی را برای افراد به صورت رایگان و برخی با پرداخت مبلغی هزینه منتشر می کنند.

این گونه است که فرصت فروش سریع و بدون دردسر را به فروشندگان ماشین و امکان پیدا کردن خودروی مورد نظر و مقایسه ماشین های موجود در بازار را برای خریداران فراهم کرده است. شما به عنوان خریدار پس از پیدا کردن خودروی مورد نظر باید آن را از نزدیک دیده و یک نفر کارشناس خود را نیز در خصوص صحت ادعای فروشنده و قیمت گذاری آن داشته باشید.

سایت خرید ماشین

خرید ماشین دارای تاییدیه

یکی از مهم ترین مراحل هنگام خرید خودرو در سایت خرید ماشین ، بحث کارشناسی و عیب یابی خودرو می باشد. بسیاری از فروشنده ها قبل از فروش خودرو با ترفند های مختلف کاری انجام می دهند که در ظاهر نتوان عیبی روی خودرو گذاشت.

کارشناسی خودرو کاری تخصصی و مطمئنا سخت می باشد که با یک اشتباه کوچک ممکن است باعث شود شما متحمل یک ضرر مالی زیاد و گاها هنگفت شوید.

بهتر است قبل از خرید هرگونه خودرو کارکرده یا خرید خودرو صفر کیلومتر از خدمات کارشناسی و سایت خرید ماشین اتولایف استفاده نمایید.

بسیاری از خودروهای کارکرده دارای نقص یا عیوب بسیاری هستند و در صورتی که بدون انجام کارشناسی به خرید خودرو بپردازید ممکن است دچار ضررهای هنگفت شوید.

مدارک برای خرید خودرو

شما در سایت خرید ماشن برای معامله خودرو نیازمند یک سری مدارک هستید  که اصلی ترین آن ها کارت خودرو و برگ سبز خودرو می باشد این دو سند اصلی احراز مالکیت از سمت نیروی انتظامی می باشد.

در این بین قوه قضائیه معتقد است که برای ادعای دعوی در مورد ملکیت خودرو در امور حقوقی باید فروشنده سندی به نام سند قطعی را در دفتر اسناد رسمی به نام خریدار زده باشد.

شما در سایت خرید ماشین برای انتقال خودرو باید تمام جریمه های راهنمایی و رانندگی خودرو خود را پرداخت کنید تا بتوانید آن را به غیر، بفروشید.

پس از پرداخت جرایم خودرو با در دست داشتن کارت خودرو و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ می توانید اقدام به گرفتن برگه عدم خلافی کنید.

سایت خرید ماشین

سایت خرید ماشین با منصفانه ترین فیمت

همه‌ ی ما برای خرید خودرو نیازمند استفاده از کارشناسان با تجربه و متخصص هستیم که خودرو را پیش از خرید از لحاظ رنگ ، فنی و بدنه‌ مورد بررسی قرار داده تا ما خرید رضایت بخشی را تجربه کنیم و از متضرر شدنمان جلوگیری شود.

سایت خرید ماشین اتولایف به عنوان یک وبسایت پیشرو در زمینه خرید و فروش خودرو، به شما کمک می کند تا به راحتی ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

روزانه هزاران آگهی خرید و فروش خودرو در سایت خرید ماشین اتولایف قرار می گیرد و شما می توانید با مشخص کردن بودجه مورد نظر خود ،  برند و مدل ماشین ، امکانات ماشین ، وضعیت ظاهری ، بدنه و میزان کارکرد خودرو ، ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اغلب افراد ترجیح می دهند که خودروی صفر خریداری کنند تا خیالشان تا مدت زمان طولانی از بابت مشکلات و خرابی‌های احتمالی خودرو آسوده باشد و یا حتی در صورتی که نیاز به تعمیر یا سرویس خودرو باشد بتوانند از گارانتی خودرو استفاده کنند.

به علاوه با خرید خودرو صفر می‌ توانید از جدیدترین و بروزترین امکانات خودرو استفاده نمایید. برای خرید خودرو صفر لازم است از حساسیت زیادی برخوردار باشید و با دقت عمل کنید. زیرا ممکن است خرید یک ماشین نیاز به پس انداز طولانی و اخذ وام های سنگین داشته باشد.

عوامل موثر در کار کرد خودرو

برای خرید خودرو دست دوم ملاک‌ هایی از جمله کارکرد ، ظاهر، کارایی و سالم بودن ، قیمت قطعات دست دوم در بازار، دسترسی به تعمیرکاران حرفه ای ، تجهیزات و آپشن‌های بیش تر، میزان سال کارکرد و مواردی دیگر را باید مد نظر قرار داد.

قیمت یک خودرو کارکرده نیز وابسته به موارد مختلفی از جمله سال تولید ، میزان صحت و سلامت خودرو از لحاظ فنی و بدنه و کارکرد خودرو است.

شما می توانید به سایت خرید ماشین اتولایف مراجعه نمائید و با خیال راحت خودروی مورد نظر خود را خریداری نمائید. بعد از خرید خودرو باید بعد از انتقال در مرکز فک پلاک ، در دفاتر اسناد رسمی هم به نام بزنید.

هزینه‌ سند قطعی خودرو که دفترخانه بابت سند زدن خودرو می ‌گیرد به مدل خودرو، داخلی یا خارجی بودن آن ، سال تولید خودرو و قیمت آن مربوط است.

در این مبلغ مالیات نقل و انتقال ، حق ثبت ، حق ‌التحریر، مالیات بر ارزش افزوده و هزینه صدور الکترونیکی سند هم لحاظ شده است. این مبلغ را طبق عرف، فروشنده پرداخت می ‌کند ، اما ممکن است با توافق طرفین ، خریدار هم آن را بپردازد.

خرید خودرو صفر

غلب افراد ترجیح می دهند که خودروی صفر خریداری کنند تا خیالشان تا مدت زمان طولانی از بابت مشکلات و خرابی‌ های احتمالی خودرو آسوده باشد و یا حتی در صورتی که نیاز به تعمیر یا سرویس خودرو باشد بتوانند از گارانتی خودرو استفاده کنند .
به علاوه با خرید خودرو صفر می ‌توانید از جدیدترین و بروزترین امکانات خودرو استفاده نمایید . برای خرید خودرو صفر لازم است از حساسیت زیادی برخوردار باشید و با دقت عمل کنید . زیرا ممکن است خرید یک ماشین نیاز به پس انداز طولانی و اخذ وام های سنگین داشته باشد .

خرید خودرو کار کرده

برای خرید خودرو دست دوم در سایت خرید ماشین ملاک ‌هایی از جمله کارکرد ، ظاهر، کارایی و سالم بودن ، قیمت قطعات دست دوم در بازار ، دسترسی به تعمیرکاران حرفه ای ، تجهیزات و آپشن‌ های بیش تر ، میزان سال کارکرد و مواردی دیگر را باید مد نظر قرار داد .
قیمت یک خودرو کارکرده نیز وابسته به موارد مختلفی از جمله سال تولید ، میزان صحت و سلامت خودرو از لحاظ فنی و بدنه و کارکرد خودرو می باشد .
به همین دلیل یکی از موارد بسیار مهم قبل از خرید خودرو کارکرده که باید مد نظر قرار گیرد ، کارشناسی فنی و رنگ و بدنه ‌ی خودرو می باشد .

شیشه ماشین را بررسی کنید

در هنگام خرید از سایت خرید ماشین به شیشه های خودرو دقت کنید . بسیاری از ماشین ها هنگام رانندگی بر اثر سنگ ریزه ها دچار شکستگی شده اند .
دلیل آن هم این که وقتی در اتوبان در حال رانندگی هستند سنگ ریزها کوچک به وسیله لاستیک ماشین کناری شما به شیشه ماشین بر خورد می کنید و این مورد یکی از دلایل شکستی شیشه ماشین می تواند باشد .

نحو قیمت گذاری سایت خرید ماشین چگونه است ؟

تمام این خودرو‌ها در سایت های تخصصی ابتدا بر اساس مدل و برند خودرو و سپس بر اساس جزئیات فنی مانند : بررسی بدنه از نظر رنگ ، ضرب دیدگی ، بررسی لاستیک و میزان کارکرد مورد نقد و بررسی قرار خواند گرفت و سپس بعد از نقد و بررسی خودرو قیمت آن ها بر اساس نرخ بازار می سنجند و در سایت خود به مشتریان نشان خواهند داد .

خودرو را مورد بررسی قرار دهید

قبل از خرید اتومبیل در سایت خرید ماشین حتما خودروی مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید . سایت های خودرو مکان بسیار مناسبی برای ارزیابی خودرو می باشد .
شما باید برای بررسی خودرو به اطلاعات آن ، سال ساخت ، کارکرد خودرو و …. دقت کنید و به بررسی ظاهری خودرو نیز بپردازید .
برای خرید خوردو باید هدف خود را از خرید یک خودرو تعیین کنید تا بدانید که خودروی صفر مد نظر می باشد یا یک خودرو دست دوم و کار کرده .

عوامل مهم در قیمت خودرو

یکی از عواملی تاثیر‌گذار بر روی قیمت خرید در سایت خرید ماشین ، وضعیت رنگ بدنه است ، به عبارتی رنگ شدگی قطعات خودرو در هنگام صافکاری و ترمیم ، بر روی قیمت اتومبیل تاثیر‌گذار است و ارزش آن را پایین می‌ آورد .
معامله خودروی کارکرده یک جاده دو طرفه می باشد . اگر چه تا پیش از آن فروش خودرو یک هنر محسوب می ‌شد ، اکنون خرید خودرو هم ظرافت خاصی می ‌طلبد .

سایت خرید ماشین

امروزه خودروها علاوه بر وظیفه حمل و نقل ، ابزاری برای آرامش و آسایش، کسب احترام و نشان دادن طبقه اجتماعی نیز می باشند .
برای خرید خودرو در گذشته گزینه های محدودی در بازار موجود بود و خریدار نمی توانست معیارهایی مانند زیبایی ، قدرت ، امکانات جانبی و … را در خرید خودرو مد نظر قرار دهد .
اما در بازار خودرو امروز ، هر فرد می تواند با یک بودجه مشخص از بین گزینه های مختلف و بر اساس معیار و سلیقه خود خودرو مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید .
با این حال وجود گزینه‌ های متعدد و مختلف برای خرید خودرو موجب شده تا انتخاب خودرو مناسب برای خریداران سخت ‌تر شده و خرید خودرو تبدیل به تصمیمی دشوار شود .
هر فرد با توجه به بودجه و معیارهای مورد نظر خود ، می تواند به خرید خودرو صفر یا خودرو کارکرده اقدام نماید . شما می توانید برای خرید خودروی مورد نظر خود به یمی از این سایت ها مراجعه نمائید .
شما برای خرید ماشین می توانید به سایت خرید ماشین اتولایف مراجعه نمائید و با کمک راهنمایی مشاوران این مجموعه خریدی مناسب را تجربه کنید .

تاریخ انتشار 07/تیر/1400