طرح فروش فوری سایپا

طرح فروش فوری سایپا ویژه افرادی که کد ملیشان در سامانه فروش یکپارچه خودرو تایید شده است با توجه به تاریخی که در پیامک دریافتی از سوی شرکت سایپا مندرج شده است آغاز می شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش فوری سایپا

طرح فروش فوری سایپا اسفند ماه 1402

شرایط فروش 3 محصول شرکت سایپا از ساعت 11 روز پنچشنبه مورخ 17 اسفند ماه به مناسبت ماه رمضان برای عموم آغاز خواهد شد، متقاضیان توجه داشته باشند که برای ثبت نام در این طرح فقط باید از طریق سایت سایت رسمی شرکت سایپا اقدام نمایند و همچنین افرادی که تاکنون ثبت نام نکرده اند می توانند پیش از شروع شرایط فروش اقدام به ثبت نام و تکمیل فرآیند خرید کنند.

طرح فروش فوری سایپا اسفند ماه 1402

طرح فروش فوری سایپا بهمن ماه

شرایط فروش فوق العاده سایپا در طرح جایگیزن خودرو فرسوده غیر تاکسی ویژه متقاضیانی که پیامک دعوت نامه دریافت کرده اند آغاز شد، در این طرح 9 خودرو با موعد تحویل 90 روزه عرضه خواهد شد..

طرح فروش فوری سایپا بهمن ماه

طرح فروش فوری سایپا به مناسبت دهه فجر

طرح فروش فوری 3 محصول سایپا با امکان ثبت نام آزاد برای عموم از ساعت 10 روز پنچشنبه مورخ 12 بهمن ماه آغاز خواهد شد، شرکت خودرو سازی سایپا موعد تحویل این سه مدل خودرو را 90 روزه اعلام کرده است.

جزئیات فروش فوری سایپا به مناسبت دهه فجر

نام محصول قیمت موعد تحویل
اطلس G 399.731.000 90 روز پس از پذیرش
کوییک GX-L 363.266.000
کوییک GXR-L 374.720.000

طرح فروش فوری سایپا مرداد 1402

طرح فروش فوری سایپا ویژه متقاضیانی که در سامانه فروش یکپارچه ثبت نام کرده اند و در الویت پاییز و زمستان 1402 کد ملیشان تایید شده است می توانند از سه شنبه مورخ 17 مرداد ماه با ورود به سایت رسمی ساپیا اقدام تکمیل فرآیند خرید خودرو کنند.

طرح فروش فوری سایپا

شرایط طرح فروش فوری سایپا

طرح فروش فوری سایپا بهمن 1401

شرکت خودرو سازی سایپا در پی عرضه مستمر برای کاهش نیاز بازار و حذف تقاضا کاذب فروش مسمتر این دوره از طرح فروش فوری را از روز پنچشنبه مورخ 7 بهمن ماه آغاز خواهد کرد .

در این طرح فروش فوری 6 محصول با موعد تحویل 3 ماه عرضه خواهد شد ، همچنین قابل ذکر است که این طرح با شرایط و ضوابط دوره قبل پا برجا خواهد بود .

تاریخ انتشار 16/اسفند/1402