طرح فروش پیکاپ فوتون

ایران خودرو دیزل قصد دارد با توجه به استقبال چشمگیری که از رونمایی پیکاپ فوتون اتوماتیک رخ داد، این خودرو را در طرح فروش فوری به بازار خودرو عرضه کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش پیکاپ فوتون

طرح پیش فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک

شرایط پیش فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک با موعد تحویل هفته آخر شهریور ماه از ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 21 اسفند ماه آغاز خواهد شد، متقاضیان می توانند برای ثبت نام و خرید خودرو به سایت رسمی ایران خودرو مراجعه کنند.

طرح پیش فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک 

طرح فروش پیکاپ فوتون G7 بنزینی اتوماتیک

طرح پیش فروش پیکاپ فوتون G7 بنزینی اتوماتیک ایران خوردو از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۷ بهمن ماه به مناسبت دهه فجر آغاز خواهد شد، ایران خودرو پیش پرداخت این خودرو را ۹۴۰ میلیون تومان اعلام کرده است ، همچنین موعد تحویل این خودرو را بر اساس الویت ، سود مشارکت و انصراف را هفته اخر اردیبهشت و خرداد مشخص کزده است.

 

طرح فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک بنزینی آبان ماه 1402

طرح فروش اقساطی پیکاپ فوتون در قالب دو طرح با پیش پرداخت و اقساط یک الی چهار ساله با موعد تحویل هفته آخر آذر ماه سال جاری و طرح بدون پیش پرداخت با اقساط یک الی سه ساله با موعد تحویل هفته آخر دی ماه سال جاری آغاز شد.

طرح فروش پیکاپ فوتون دیزل آبان ماه 1402

طرح فروش اقساطی پیکاپ فوتون دیزل آبان ماه 1402

با توجه به استقبال بی نظیر متقاضیان پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل در نظر دارد تا این محصول را از طریق فروش اقساطی به زودی بار دیگر عرضه کند، این طرح فروش اقساطی پیکاپ فوتون از روز دوشنبه مورخ 15 آبان ماه آغاز خواهد شد و به مدت 3 روز فعال خواهد ماند، ایران خودرو هنوز جزئیات کامل فروش این محصول را منتشر نکرده است.

طرح فروش اقساطی پیکاپ فوتون دیزل مهرماه 1402

طرح فروش فوتون دیزل ایران خودرو از روز چهارشنبه مورخ 26 مهرماه با اقساط 12 الی 36 ماه آغاز خواهد شد، با توجه به نوع اقساطی که متقاضیان انتخاب می کنند زمان تحویل از هفته آخر آذر ماه تا هفته آخر دی ماه متغییر می باشد.

طرح جدید فروش اقساطی پیکاپ فوتون دیزل

فروش نقد و اقساط پیکاپ فوتون اتوماتیک

طرح فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون اتوماتیک با سه شرایط متفاوت و موعد تحویل هفته آخر آبان و آذر سال جاری از روز دوشنبه مورخ 3 مهر ماه آغاز خواهد شد.

فروش نقد و اقساط پیکاپ فوتون اتوماتیک

طرح فروش پیکاپ فوتون شهریور 1402

طرح فروش پیکاپ فوتون با موعد تحویل تحویل هفته آخر 1402 از ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 29 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

طرح فروش پیکاپ فوتون شهریور 1402

طرح پیش فروش پیکاپ فوتون خرداد 1402

عرضه محصولات ایران خودرو دیزل در قالب طرح پیش فروش با 3 محصول کامیون‌های کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ و پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک از روز سه شنبه آغاز خواهد شد، این عرضه به مناسبت دهه کرامت و آزادسازی خرمشهر می باشد.

این عرضه با دو محصول کامیون‌های کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ از روز سه شنبه مورخ 2 خرداد ماه ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد، همچنین عرضه پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک در روز چهارشنبه مورخ 3 خرداد ماه می باشد. قابل ذکر است که این ثبت نام در این طرح فقط از طریق سایت رسمی ایران خودرو دیزل امکان پذیر می باشد.

طرح پیش فروش ایران خودرو دیزل

طرح فروش پیکاپ فوتون خرداد

طرح فروش ایران خودرو دیزل با محصول پیکاپ فوتون دیزل از روز چهارشنبه مورخ 3 خرداد ماه آغاز خواهد شد، این طرح که به ماسبت دهه کرامت و آزادسازی خرمشهر است از روز ساعت 10 صبح روز چهارشنبه آغاز خواهد شد. تحویل پیکاپ فوتون هفته آخر مهر ماه و آبان ماه سال 1402 می باشد

طرح فروش پیکاپ فوتون

طرح فروش فوری پیکاپ فوتون اتوماتیک برای اولین بار توسط شرکت ایران خودرو دیزل از روز شنبه مورخ 1 بهمن ماه 1401 آغاز خواهد شد. در این طرح پیکاپ فوتون اتوماتیک در دو رنگ مشکی و سفید با موعد تحویل اسفند ماه سال جاری عرضه خواهد شد.

ایران خودرو دیزل قیمت قطعی و فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک را 1 میلیارد و 238 میلیون تومان اعلام کرده است. برای ثبت نام در این طرح باید به سایت ایران خودرو دیزل به نشانه اینترنتی www.ikd.ir مراجعه کنید

شرایط ثبت نام در طرح پیکاپ فوتون اتوماتیک

شرایط و ضوابط فروش خودرو در تمامی طرح های ایران خودرو و ایران خودرو دیزل قابل مشاهده است و در این طرح فروش فوری پیکاپ فوتون اتوماتیک نیز شرایط و ضوابط برای عرضه خودرو به خریدار واقعی وجود دارد:

  • متقاضیان باید 18 سال تمام داشته باشند
  • هر شخص با یک کد ملی امکان فقط یک ثبت نام را دارد
  • خریدار نباید یک سال گذشته از شرکت ایران خودرو دیزل محصول فوتون خریداری کرده باشد
  • متقاضی باید گواهینامه رانندگی داشته باشد

طرح فروش پیکاپ فوتون دیزل آبان 1401

طرح فروش اقساطی و نقدی پیکاپ فوتون به مناسبت ولادت امام حسن عسگری از روز چهارشنبه مورخ 11 آبان ماه آغاز خواهد شد، این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و فقط برای ثبت سفارش متقاضیان باید از طرق سایت رسمی ایران خودرو دیزل به آدرس esale.ikd.ir اقدام کنند.

همچنین قابل ذکر است که در این دوره فروش نقدی و اقساطی امکان سفارش در 4 رنگ قرمز، نقره ای، خاکستری و مشکی امکان پذیر است.

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای (با سود مشارکت ۱۲ درصد) و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه (روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد) پیش‌بینی شده است. خودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز 2.8 لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی و ظاهری این خودرو می توانید به مجموعه ورزشی و تفریحی انقلاب و توچال تا آخر هفته جاری مراجعه کنید.

طرح فروش پیکاپ فوتون دیزل مرداد 1401

طرح فروش پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل در 3 نوع اقساطی ، مرحله ای و نقدی از روز 28 آبان ماه آغاز خواهد شد این طرح فقط از طریق سایت رسمی ایران خودرو دیزل به آدرس esale.ikd.ir امکان پذیر است ، قابل ذکر است که موعد تحویل این خودرو 30 و 90 روزه خواهد بود.

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه‌مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر  نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

طرح فروش اقساطی و نقدی با تخفیف پیکاپ فوتون نیو فیس از روز شنبه مورخ 29 مرداد ماه ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد، ثبت نام فقط از طریق سایت ایران خودرو دیزل امکان پذیر است.

 

 

 

تاریخ انتشار 20/اسفند/1402