کارشناسی خودرو ایرانی

انتخاب کارشناس مناسب و باتجربه امروزه بسیار دشوار شده است. حتما قبل از خرید خودرو از یک شرکت کارشناسی معتبر باسابقه استفاده کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
کارشناسی خودرو ایرانی
  • یکی از موارد مهم در کارشناسی خودرو ، رنگ بدنه می باشد . در ادامه این مقاله به کارشناسی خودرو ایرانی می پردازیم .

کیلومتر شمار خودرو را چک کنید

مهم ترین عامل در تعیین و ارزش قیمت خودرو کارکرده و کیلومتر شمار آن می باشد . این موضوع نشان دهنده کیفیت رانندگی و سرویس خودرو به دست مالک می باشد .

کیلومتر شمار و کارکرد به تنهایی نمی تواند وضعیت نامساعد خودرو را نمایان کند زیرا بسیاری از سودجویان کیلومتر شمار خودرو را دست کاری می کنند تا کیلومتر دقیق نمایان نشود .

کارشناسی خودرو ایرانی

دلیل اهمیت خرید خودروهای کارشناسی شده برای چیست ؟

خرید بدون کارشناسی خودرو ایرانی کار پر خطری می باشد و ممکن است منجر به هزینه‌ های گزافی شود به همین منظور نباید دل به دریا زد و خودرو را بدون کارشناسی خریداری کرد .

کلاهبرداری در خرید و فروش خودرو بسیار اتفاق می ‌افتد و گاهی اوقات برخی از افراد خودروی چپی و تصادفی را به جای خودرو سالم می ‌فروشند و یا اطلاعات و کارکرد آن را دستکاری می ‌کنند .

این موارد توسط افراد آماتور قابل تشخیص نیست و کارشناسان خودرو می ‌توانند به راحتی و بدون سوگیری می‌ توانند مشکلات خودرو را تشخیص دهند .

شرایط کارشناسی خودرو چگونه می باشد ؟

کارشناسی خودرو ایرانی با بدنه ای کثیف ، زیر نور مستقیم آفتاب ، بارش باران و محدودیت مکانی ، احتمال خطا را بیش تر خواهد کرد .

پس نیاز است قبل از هماهنگ کردن قرار کارشناسی خودرو ایرانی ، از وضعیت تمیزی بدنه و خالی بودن محیط دور خودرو تا یک متر اطمینان حاصل فرمایید . ضمنا دیر رسیدن خریدار یا فروشنده نیز باعث اتلاف زمان اختصاص یافته به متقاضی می شود .

عیب یابی بدنه خودرو به چه صورت می باشد ؟

دستگاه های دیجیتال برای تشخیص رنگ خودرو کار را برای کارشناسان خودرو ساده کرده اند و هنگام کارشناسی خودرو به سادگی رنگ خوردگی اتومبیل مشخص می شود . اگر شدت تصادف به حدی باشد که بخشی از بدنه رنگ خورده باشد باید از قبل به مشتری اطلاع داده شود .

کارشناسی بدنه خودرو چگونه است ؟

یکی از مهم ترین بخش های کارشناسی خودرو ایرانی ، کارشناسی بدنه می باشد که نشان دهنده میزان خسارت وارد شده به خودرو می باشد . تغییر رنگ ، دفرمه شدن و یا تعویض قطعات باعث افت قیمت خودرو می شود .

مدل خودرویی که در یک تصادف ، بدنه آن دچار مشکل و یا تغییر شکل شده‌ است ، دیگر از ایمنی و استحکام اولیه برخوردار نیست مگر این که بخش معیوب به‌ طور کامل تعویض ، و نه تعمیر شود .

کارشناس ماهر در این نوع از کارشناسی خودرو با استفاده از ابزار و دستگاه ضخامت سنج می تواند متوجه رنگ شدگی خودرو شود و آن را به خریدار بیان کند .

کارشناسی خودرو ایرانی

کارشناس جهت کارشناسی خودرو ایرانی از به روز ترین و پیشرفته ‌ترین تجهیزات تخصصی تست خودرو استفاده خواهد کرد و با اطمینان می ‌توانید به نتایج بررسی او اعتماد کنید .

یکی از موارد خیلی مهم در کارشناسی خودرو ایرانی میزان کارکرد واقعی خودرو می باشد که حتماً از طریق بررسی با دیاگ مشخص خواهد شد .

آخرین کاری که در کارشناسی خودرو ایرانی صورت می گیرد قیمت گذاری خودرو می باشد . در فروش خودرو تمام مراحل طی شده برای رسیدن به این مرحله است . هیچ خریدار یا فروشنده‌ ای دوست ندارد از معامله ‌ای که انجام می دهد ضرر کند .

برای جلوگیری از ضرر مطمئن ‌ترین راه کارشناسی خودرو توسط فرد متخصص و وسایل تخصصی این موضوع می باشد . بعد از کارشناسی خودرو هر فرد می تواند با خیالی آسوده خودرو مورد نظر را با قیمت واقعی بخرد و یا این که بفروشد .

در تهران به دلیل شلوغی و اتفاقات روزمره همیشه شاهد تصادفات جزئی هستیم  و بی توجهی از رانندگان همواره خساراتی برای ما یا اطرافیان ایجاد می کند .

با کارشناسی تجهیزات خودرو می‌ توانید خیال خودتان را از خرید خودروی مجهز راحت کنید و از تمام آپشن‌ های بی نظیر موجود در خودرو نهایت لذت را ببرید و استفاده کنید .

شما می توانید برای کارشناسی خودرو ایرانی به مجموعه معتبر اتولایف مراجعه نمائید و از دیگر خدمات این مجموعه نیز بهره مند شوید .

تاریخ انتشار 10/اسفند/1400