خرید ماشین کارشناسی شده

ممکن است شما خریدار ماشین و یا فروشنده باشید و به دنبال خرید و فروش ماشین هستید بهتر است در انتخاب خود بیشترین دقت را داشته باشید تا بعدا دچار دردسر نشوید. هر گونه خودرویی که قرار است خرید و فروش شود بهتر است از نظر کارشناس بررسی شود. خرید ماشین کارشناسی شده بسیار اهمیت دارد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خرید ماشین کارشناسی شده

خرید ماشین کارشناسی شده چه فوایدی دارد؟

ممکن است شما خریدار ماشین و یا فروشنده باشید و به دنبال خرید و فروش خودرو هستید بهتر است در انتخاب خود بیشترین دقت را داشته باشید تا بعدا دچار دردسر نشوید. هر گونه خودرویی که قرار است خرید و فروش شود بهتر است از نظر کارشناس بررسی شود. خرید ماشین کارشناسی شده بسیار اهمیت دارد.

خرید ماشین کارشناسی شده

خودروهای صفر و کارکرده باید از نظر کارشناس خودرو مورد تایید باشد تا بعدا برای شما مشکلی به وجود نیاید.قبل از خرید می توانید از کارشناس خودرو که در همه مراکز خرید و فروش خودرو وجود دارد استفاده کنید تا به شما بهترین راهنمایی را نماید.
خرید ماشین کارشناسی شده بسیار مهم است چون ممکن است خودروهای کارکرده دارای نقص و عیب هایی باشد که یک کارشناس می تواند این عیب ها را بفهمد و به شما این عیب ها را نشان دهد. اگر بدون نظر کارشناس اقدام به خرید خودرو نمایید بعدا خرج های زیادی را روی دست شما می گذارد.
برخی از خودروهای صفر هم ممکن است دارای عیب ها و ایراداتی باشند که می توانید با استفاده از کارشناس خودرو این عیب ها را بفهمید و بعد از خرید ضرر نکنید. هر فردی به دنبال این است که وسیله و یا خودرویی که میخرد بدون عیب و نقص باشد.

خرید ماشین کارشناسی شده

انواع خدمات کارشناسی خودرو

خدمات کارشناس خودرو در هر کمپانی خودرو سازی حضور دارد و شما میتوانید از آن استفاده کنید. توصیه ما به شما این است که به سمت خرید خودرو کارشناسی شده بروید. کارشناس خودرو بیش از 200 نقطه از خودرو را بررسی می کند و به شما تمام عیب های یک خودرو را بیان می کند.
هر خودرو از بخش های زیادی تشکیل شده است که سالم بودن همه این بخش ها بسیار اهمیت دارد و باعث می شود خودرو سالم کار کند و عمر طولانی تری داشته باشد. یک خودرو کارشناسی شده یعنی از همه نظر این خودرو کامل چک می شود و در صورت هر گونه عیب و نقصی به اطلاع شخص خریدار می رسد.
بخش های مهمی که در یک خودرو وجود دارد عبارتند از : بدنه ، گیربکس ، شاسی ، موتور ، جلوبندی ، زیربندی و سیستم برق رسانی ، لاستیک ها ، فرمان و…. که کارشناس تمام این قطعات را چک می کند تا سالم باشند. پس بهترین خرید ، خرید ماشین کارشناسی شده است.
شاید به این فکر هستید که هزینه های استفاده از یک کارشناس زیاد باشد ولی هزینه کارشناس به نوع ماشین و مدل آن بستگی دارد. هزینه ای که شما برای استفاده از یک کارشناس خودرو می کنید بعدا بسیار برای شما مفید است و باعث می شود هزینه ای برای خودرو نکنید. هزینه های خودرو بسیار بیشتر از هزینه یک کارشناس می باشد.

آیا خرید ماشین کارشناسی شده تاثیر بر قیمت آن دارد؟

خرید ماشین کارشناسی شده تاثیری بر قیمت خودرو ندارد. وقتی یک خودرو قرار است خریداری شود شخص خریدار تصمیم می گیر قبل از خرید از یک کارشناس استفاده نماید و هزینه کارشناس بر عهده خریدار است و روی قیمت تاثیری ندارد.
خودروهای خارجی زیادی در کشور وجود دارد که هزینه کارشناسی این خودروها زیادتر است و با توجه به آپشن هایی که دارند باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرند. خرید خودرو کارشناسی شده بهترین گزینه است.
وقتی یک کارشناس خودرو را بررسی می کند اگر صدماتی که به یک خودرو وارد شده است زیاد باشد می تواند باعث کم شدن قیمت خودرو شود. معاینه فنی و کارشناس خودرو بسیار با هم متفاوت هستند .

خرید ماشین کارشناسی شده

کارشناسی خودرو یا معاینه فنی؟

همان گونه که در بالا اشاره شد کارشناس خودرو تمام نقاط خودرو را بررسی می کند ولی معاینه فنی فقط به بررسی موتور ماشین می پردازد. نکته مهم دیگر این است که استفاده از یک کارشناس اختیاری است ولی داشتن معاینه فنی برای هر خودرو لازم و ضروری است.
خرید ماشین کارشناسی شده بسیار مفید است. کارشناس خودرو از دستگاههای خاصی برای بررسی سالم بودن خودرو استفاده می کند. با استفاده از آن دستگاهها می تواند رنگ داشتن خودرو را مشخص نماید.
هر کارشناس بهترین و به روزترین تجهیزات و مشاوره تخصصی را برای بررسی خودرو دارد.شما می توانید در ابتدا اول خودتان ماشین را بررسی کنید و اگر تصمیم به خرید گرفتید حتما از یک کارشناس استفاده کنید. کارشناس ها در کمترین زمان ممکن برای کمک به شما می آیند.
توصیه ما به شما خرید ماشین کارشناسی شده است تا در تمام مدتی که قرار است از خودرو استفاده کنید اطمینان کامل از سالم بودن آن داشته باشید.

تاریخ انتشار 27/شهریور/1400