رونمایی داچیا از داستر مدل 2022

داچیا در حال معرفی مدل 2022 کراس اوور کوچک خود می باشد ، این دفعه داستر با تفاوت های بسیار زیاد در بخش های داخلی و خارجی رونمایی خواهد شد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

داچیا به زودی مدل بروز شده کراس اوور کوچک داستر را به تغییرات داخلی و خارجی را معرفی خواهد کرد ، داستر در ایران با برند رنو شناخته شده است و در دو مدل تک و دو دیفرانسیل باحجم موتور دو لیتری در ایران عرضه شده است .

معرفی داستر 2022 را از تغییرات بیرونی شروع خواهیم کرد که چراغ های جلو تغییر کرده و با چراغ های بروز شده LED به شکل Y که در اولین بار در خودرو سواری لوگان 2021 و ساندرو مشاهده شده است .

داستر 2022 برای آن که بتواند از سیستم های سرگرمی و اطلاعاتی بهتری بهرمند شود ترجیح به تغییر در ظاهر داشبورد کرده است تا بتواند یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی را جاگزاری کند ، کنسول میانی این مدل 7 سانتی متر به عقب رفته است و همچنین روکش صندلی نیز با فیس لیفت کاملا تغییر کرده است .

مهمترین تغییر استفاده از گیبرکس 6 دنده ای اتوماتیک می باشد ، با این موجود جعبه دنده EDC فقط در ترکیب با پیشرانه جلو و موتور بنزینی 150 اسب بخار موجود است . در صورت نیاز به حرکت 4 چهار می توان از همان موتور با گیبرکس دستی شش سرعته استفاده کرد .

باز هم از مدل های هیبریدی در داستر خبری نیست اما متقاضیانی که از بودجه مالی خوبی برخوردار هستند می توانند داستر ECO-G 100 را با مخزن 50 لیتری گاز مایع سفارش دهند .

ظرفیت حمل بار داستر ECO-G 100 مانند نسخه بنزینی آن می باشد و تمامی دوره های سرویس این دو مدل در فواصل یکسان است .

تاریخ انتشار 06/تیر/1400