رونمایی رسمی هوندا از سیویک 2022 هاچبک

رونمایی از هوندا سیویک هاچبک 2022 به صورت رسمی با تغییرات جزیی با نسخه سدان ، این خودرو به زودی با قیمت زیر 20 دلار در نسخه LX بفروش خواهید رسید .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

رونمایی رسمی از سیویک هاچبک 2022 با طراحی متفاوت از سدان های دیگر هوندا که دارای درب پشتی کشیده تر و طراحی نمای عقب محصر به فرد با اسپویلری یکپارچه است ، سیویک 2022 با طراحی متفاوت حتی در چراغ ها درب عقب با چراغی که توسط یک نوار نازک به یکدیگر رسیده اند رونمایی شده است .

در بخش های دیگر این هاچبک با سدتم تفاوتی ندارد و از طراحی کابین آشنا هوندا بهره گرفته است . در این مدل از نمایشگر مرکزی 7 یا 9 اینچی استفاده شده است ، همچنین این پشت آمپر های دیجیتالی 7 یا 10.2 اینچی در زمان رانندگی به قابل مشاهده است . نمایشگر مرکزی به سیستم بی سیم اندورید اتو و اپل کار برای افزایش سطح سیستم های اطلاعاتی و سرگرمی مجهز می باشد .

نکته مهم در سیویک هاچبک داشتن فضای بیشتر و کاربردی تر از نسخه سواری آن می باشد ، در این مدل با توجه به امکان تاشوندگی صندلی های و تغییر فضای بار امکان باز شدن فضای صندلی برای سرنشین های عقبی بیشتر خواهد بود ، در این معرفی شرکت هوندا ظرفیت گنجایش صندوق را اعلام نکرده است اما در نظرات اعلام شده از سوی سرنشینان این مدل فضای صندلی عقب 3.6 میلی متر افزایش داشته است .

دو پیشرانه که پیشرانه اصلی 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 158 اسب بخار و گشتاور 187 نیوتون متر است ، و پیشرانه دوم نیز 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو با قدرت 180 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتون متر است .

این پیشرانه ها می تواند به همراه گیبرکس 6 سرعته دستی یا CVT باشند ، اما گیربکس 6 سرعته دستی منحصر به مدل های اسپورت و اسپورت تورینگ می باشد .

سیویک هاچبک 2022 در سیستم تعلیق بازنگری کرده است و سیستم فرمان را ارتفاد داده است ، این تغییرات باعث شده است تا لرزش و صدای موتور در زمان رانندگی کاسته شود تا سواری و هندلینگ رضایت بخش تری را داشته باشد . در نهایت یک خودرو با امنیت بالا را می توان انتظار داشت که با بهره گیری از بسته از دوربین هایی با دید بیشتر و نرم افزار های هوشمند تر امنیت خودرو را ارتقا یافته است .

با توجه به این تغییرات رانندگان سیویک هاچبک باید انتظار رانندگی با ایمنی بالا و ترمز سریع و طبیعی تری را در زمان استفاده از کروز کنترل تطبیقی داشته باشند .

این مدل 2022 برخلاف مدل های قبلی که از بریتانیا صادر میشد این مدل در گرینزبرگ ایندیانای آمریکا به تولید خواهد رسید ، قیمت اصلی مشخص نشده است اما پیش بینی می شود که قیمت نسخه LX هوندا سیویک هاچبک 2022 زیر 20 دلار و برای مدل اسپورت تورنیگ حداکثر به 30 دلار برسد .

همچنین قابل ذکر است که هوندا اعلام کرده سیویک SI و تایپ R جدید را نیز تولید خواهد کرد .

تاریخ انتشار 07/تیر/1400