لامبورگینی کانتاچ قبل از ورود تمام شد

کانتاچ جدید قبل از عرضه به بازار فروشش متوقف شده است ، لامبورگینی اعلام کرده که ظرفیت فروش این خودرو با توجه با ظرفیت تولید و سفارشات تکمیل شده است .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شرکت لامبورگینی اعلام کرده که قبل از زمان عرضه خودرو تمامی ظرفیت آن که برای تولید این خودرو در نظر گرفته شده بود به فروش رسیده است ، متقاضیان باید منتظر باشند که زمان عرضه بعدی این خودرو اعلام شود که بنظر تمدید تولید این خودرو امری بعید بنظر می‌رسد، این شرکت به دلیل شیوع ویریوس کرونا در سال جاری با کاهش سود آوری روبرو شده است اما این پیش فروش و تکمیل ظرفیت باعث شد که سهام این شرکت سود چشمگیری داشتته باشد .

کانتاچ 12 سیلندر یکی از پر قدرت ترین مدل های تولیدی لامبورگینی است  که آخرین بار در 30 قبل تولید شده است ،این خودرو با توجه به آپشن های منحصر به فرد خو‌د باعث شده قیمت بالا خودرو مانع خرید آن نشود .

کانتاچ جدید با موتور 6.5 لیتری می تواند ظرف 2.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و همچنین دارای حداکثر سرعت 356 کیلومتر بر ساعتی است ، طراحان این خودرو می خواستند همان حس نوستالژیک مدل قدیمی را در این خودرو با طراحی دماغه صاف حفظ کنند و با همان ظاهر چراغ جلویی به بازار عرضه کنند. لازم به ذکر است که لامپ های این خودرو فقط از نوع LED پیشرفته طراحی شده است .

طراحی پشت خودرو تغییراتی داشته و کاملا بروز و مدرن شده است ، همچنین از تایر های 21 اینچی برای انتقال بهتر نیرو استفاده شده است .

از این مدل خودرو فقط قرار است 112 عدد تولید شود ، این خودرو قرار است تا اواخر سال میلادی به بازار تحویل داده شود اما با توجه به قیمت بالایی که خواهد داشت ( گمانه زنی ها حاکی از آن است که قیمت این خودرو 3.5 میلیون دلار باشد) و قطعا افزایش قیمت  که پیش بینی می شود تعداد زیادی از متقاضیان قدرت پرداخت نخواهند داشت.

تاریخ انتشار 30/مرداد/1400