طرح فروش بهمن موتور

بهمن موتور هم همانند شرکت خودرو سازی دیگر (ایران خودرو و سایپا) برای عرضه محصولات خود در بازار خودرو روش طرح فروش با قرعه کشی در دو مدل فروش فوری و فروش فوق العاده اتنخاب کرده است، این طرح هر ماهه با توجه به ظرفیت عرضه و توان تولید اعلام می شود، همچنین بهمن موتور در طرح های فروش خود محصولات تجاری نیز عرضه می کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش بهمن موتور

طرح فروش نقدی بهمن موتور آذر 1402

شرکت بهمن موتور قصد دارد تا 3 محصول کارا تک کابین تیپ 4 ، کارا دو کابین تیپ 4 و کاپرا 2 را از طریق طرح فروش نقدی عرضه کند، این طرح از ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 18 آذر ماه آغاز خواهد شد و تا بامداد روز شنبه مورخ 25 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان توجه داشته باشند که برای ثبت نام می توانند به سایت رسمی بهمن موتور مراجعه کنند، همچنین بهمن موتور موعد تحویل این خودرو را هفته دوم بهمن ماه سال جاری اعلام کرده است.

طرح فروش نقدی بهمن موتور آذر 1402

فروش فوری بهمن موتور مهر 1402

طرح فروش بهمن موتور ویژه متقاضیانی که در سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند و واجد شرایط خرید خودرو بوده اند می توانند از روز شنبه مورخ 29 مهر ماه اقدام به خرید یکی از 5 محصول عرضه شده توسط این شرکت کنند، این طرح برای عموم آزاد می باشد و تا روز سه شنبه مورخ 3 مهر ادامه خواهد داشت.

بهمن موتور اعلام کرده است که این خودروهای این طرح با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روزه عرضه می شود.

فروش فوری بهمن موتور مهر 1402

طرح فروش بهمن خودرو برای خودروهای فرسوده

طرح تعویض خودرو فرسوده بهمن موتور با  5 محصول از روز سه شنبه مورخ 25 مهرماه آغاز خواهد شد، این طرح تا روز یکشنبه مورخ 30 مهرماه ادامه خواهد داشت، متقاضیانی که قصد شرکت در این طرح را دارند می توانند با مراجعه به سایت رسمی بهمن موتور ثبت نام و مراحل خرید خودرو را تکمیل کنند.

طرح فروش بهمن خودرو برای خودروهای فرسوده

طرح فروش نقدی بهمن موتور

شرکت بهمن موتور قصد دارد تا 4 محصول ون باری اینرودز، وانت کارا تک کابین و دو کابین و وانت کاپرا 2 را از طریق فروش نقدی عرضه کند، این طرح از روز گذشته آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، قابل ذکر است که این زمان عرضه محصولات در این طرح هفته آخر آبان ماه اعلام شده است.

طرح فروش نقدی بهمن موتور

طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور (طرح جمعیت جوانی)

طرح فروش محصولات بهمن موتور ویژه طرح جوانی جمعیت (حمایت از مادران) با چهار محصول از روز شنبه مورخ ۱ مهر ماه آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه مورخ ۹ مهر ماه ادامه خواهد داشت، این طرح فروش عادی می باشد و نیاز به الویت خودرویی در سامانه فروش یکپارچه نیست.

طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور (طرح جمعیت جوانی)
همچنین قابل ذکر است که موعد تحویل این محصولات را هفته سوم آذر ماه سال جاری اعلام شده است.

طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور

طرح فروش بهمن موتور ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند از روز شنبه مورخ 1 مهر به مدت 8 روز آغاز خواهد شد، متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت بهمن موتور به تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه اقدام نمایند.
طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور

طرح فروش بهمن موتور (طرح خودرو فرسوده)

طرح فروش جایگزین خودرو فرسوده بهمن موتور از روز دوشنبه مورخ 6 شهریور ماه از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد، برای ثبت نام در این طرح متقاضیان باید به سایت رسمی بهمن موتور مراجعه کنند، قابل ذکر است که این طرح تا 13 شهریور ماه فعال خواهد بود.

طرح فروش بهمن موتور (طرح خودرو فرسوده)

طرح فروش نقدی بهمن موتور شهریور 1402

طرح فروش نقدی بهمن موتور با سه محصول از روز سه شنبه مورخ 31 مرداد ماه آغاز خواهد شد، متقاضیان که قصد خرید خودرو را دارند می توانند با ورود به درگاه های مجاز این شرکت اقدام به ثبت نام و تکمیل مراحل خرید کنند، لازم به ذکر است که این طرح به مدت 5 روز فعال است.

طرح فروش نقدی بهمن موتور شهریور 1402

طرح فروش نقدی بهمن موتور خرداد 1402

طرح فروش نقدی بهمن موتور با قیمت قطعی و عرضه فوری با 3 محصول از روز سه شنبه مورخ 2 خرداد ماه آغاز می شود و تا پنچ شنبه مورخ 4 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

نام محصول قیمت (تومان) موعد تحویل رنگ
کارا تک کابین 448.000.000 هفته دوم تیر 1402 سفید
کارا دوکابین 469.000.000
کاپرا 949.000.000

طرح فروش نقدی بهمن موتور ویژه آذر 1401

طرح فروش نقدی بهمن موتور با موعد تحویل فوری و قیمت قطعی از روز شنبه مورخ 5 آذر ماه ساعت 10 صبح 1401 آغاز خواهد شد، این طرح 4 محصول کارا تک کابین، کارا دوکابین، کاپرا و ون باری اینرودز با موعد تحویل 3 ماه عرضه خواهد شد

جدول عرضه طرح فروش نقدی بهمن موتور

فروش نقدی بهمن موتور

طرح فروش نقدی بهمن موتور ویژه دی ماه با 3 محصول کارا تک کابین ، کارا دو کابین و کاپرا 2 از تاریخ 12 دی ماه آغاز خواهد شد ، موعد تحویل این طرح هفته آخر بهمن 1400 می باشد .

فروش نقدی بهمن موتور

طرح فروش بهمن موتور ویژه طرح جوانی جمعیت

بهمن موتور در نظر دارد تا با توجه به دستور حمایت از طرح جوانی جمعیت در سال 1400 اقدام به آغاز طرح فروش فوری  4 محصول خود ویژه متقاضیان دارای شرایط جوانی جمعیت کند، این طرح از روز شنبه مورخ 10 دی ماه آغاز خواهد شد و تا روز دوشنبه مورخ 12 در ماه آغاز خواهد شد، موعد تحویل این 4 محصول 30 روز کاری می باشد .

طرح فروش بهمن موتور

طرح فروش فوری بهمن موتور ویژه خودرو فرسوده

بهمن موتور با توجه به قانون جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام به انتشار ابلاغیه طرح فروش محصولات خود در قالب فروش فوری با قرعه کشی ویژه متقاضایان واجد شرایط  کرده است ، این طرح فروش بهمن موتور با 3 محصول از روز شنبه مورخ 10 دی ماه ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و تا روز دوشنبه مورخ 12 دی ماه ادامه خواهد داشت ، موعد تحویل 3 خودرو را شرکت بهمن موتور 30 روز کاری پس از تکمیل فرآیند ثبت نام اعلام کرده است.

طرح فروش بهمن موتور

طرح فروش نقدی محصولات تجاری بهمن موتور

طرح فروش  بهمن موتور با 4 محصول از روز شنبه مورخ 19 آذر ماه از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد، این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

طرح فروش بهمن موتور

طرح فروش فوری بهمن موتور ویژه آذر

طرح فروش فوری بهمن موتور از روز سه شنبه مورخ 1 آذر ماه آغاز خواهد شد، در این طرح 5 محصول از جمله دیگنیتی پرستیژ قرار است عرضه شود، این طرح به مدت 3 روز بوده و تا روز جمعه مورخ 4 آذر ماه ادامه خواهد داشت، همچنین موعد تحویل این طرح فروش فوق العاده 30 روز خواهد بود.

طرح فروش بهمن موتور

طرح فروش نقدی محصولات فیدلیتی و دیگنیتی ویژه آبان ماه از روز دوشنبه مورخ ۱۷ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

تاریخ انتشار 18/مهر/1402