اومودا، خودروی لوکس چری

نمایشگاه گوانگژو چین امسال به محل رونمایی از اومودا 5، خودروی جدید و تازه نفس چری تبدیل شد . به نظر می ‌رسد که این کراس ‌اوور جدید و نسبتا خوش قیافه به عنوان نسل پنجم محصولات چری به بازار عرضه خواهد شد. طبق شنیده های قرار است این محصولات با نشان فونیکس‌ توسط مدیران خودرو به ایران عرضه شوند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چری 5 سفیر جدید چینی ها

خودروسازان چینی فرم بدنه این محصول جدید را با عنوان هنر متحرک توصیف کرده‌اند که توسط تیم اختصاصی طراحان به سرپرستی استیو هیوم (Steve Hume) شکل گرفته است.

ابعاد چری اومودا 5 در طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله محوری به ترتیب 4.4 ، 1.83 ، 1.585 و 2.63 متر اعلام شده است ، که با نسل قبلی چری تیگو 5 یکسان است .
نزدیک به 200 رسانه خودرویی از 40 کشور مختلف دنیا از قبیل روسیه ، برزیل ، ترکیه و مکزیک، به نقد و بررسی ویژگی های ظاهری محصول جدید چری پرداخته اند .

چری اومودا 5 از نیمه دوم سال 2022 وارد بازار چین خواهد شد ، اما خودروسازان چینی برای صادرات آن به کشورهای آسیایی ، آمریکای جنوبی ، آفریقا و حتی اروپا برنامه ‌ریزی کرده اند .

چری اومودا 5 مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری TGDI توربوشارژ می باشد که به تازگی در مدل‌ های قدیمی سری تیگو نیز نصب می ‌شود.

طراحی منحصر به فرد OMODA 5 از سوی تعدادی از رسانه ها مورد تحسین قرار گرفته است . جلو پنجره بدون حاشیه ، رینگ‌ های 18 اینچی و ابعاد بزرگ چراغ‌ ها ، مهم ترین ویژگی ‌¬های ظاهری این محصول جدید می باشد.

در طراحی فضای کابین نیز شرایط بسیار مطلوبی را می بینیم که با حضور امکانات جدید است و شامل دو نمایشگر دیجیتال و جزئیات کرومی که جذابیت های آن افزوده شده است می شود.

 

تاریخ انتشار 04/دی/1400