فردا اسامی برندگان طرح قرعه کشی خودرو اعلام می‌شود

تاریخ اعلام اسامی برندگان و همچنین جزئیات درباره نحوه قرعه کشی.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

هم اکنون برای افراد ثبت نامی در سامانه یکپارچه فروش خودرو مراسم قرعه کشی در جریان است و فردا اسامی منتخبان در سامانه فروش اعلام خواهد شد.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت ، عبدالله توکلی لاهیجانی اعلام کرد ، قرعه کشی ثبت‌نام 4میلیون نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو در تاریخ 9 خرداد انجام می شود.

با توجه به اعلام معاون حمل و نقل وزارت صمت ، وزارت صمت فقط نقش ناظر را دارد و جمع آوری ، صحت سنجی و قرعه کشی به عهده ی خود خودرو سازان است.
یعنی به عبارتی تمامی مراحل اولیه تا عرضه را خود خودروساز انجام می دهد و دولت نظاره گر است.

طبق اعلام وزارت صمت از سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه، امکان ثبت‌نام متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وجود دارد.
به طوری که متقاضیان می تواندد برای ثبت نام اقدام کنند.

در نخستین دوره فروش خودرو در این سامانه، بازه‌ زمانی یک‌هفته‌ای برای ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته‌ شد به طوری که زمان ثبت نام (دیر یا زود)، هیچ تأثیری بر قرعه‌کشی و شانس برنده شدن ار افزایش نمی دهد نخواهد داشت و مراسم قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.
تنوع و ظرفیت خودرو ها در این سامانه بسیار متنوع تر از دوره های قبل است و خودروسازان موظف‌اند تمام محصولات خودروهای سواری خود را در این سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ‌گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه وجود نخواهد داشت.

تاریخ انتشار 09/خرداد/1401