طرح فروش فوری وانت نیسان

شرکت زامیاد از ابتدای سال سال 1401 اقدام به فروش محصولات نیسان وانت را در قالب طرح فروش فوری نیسان وانت آغاز کرد، در این طرح نیسان وانت در مدل های مختلف عرضه می شود

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش فوری وانت نیسان

طرح فروش فوری وانت نیسان دی ماه

شرایط فروش فوق العاده وانت نیسان دو گانه سوز آپشنال رادیان SVD با موعد تحویل 30 روزه از روز دوشنبه مورخ 25 دی ماه آغاز شد، این طرح فروش تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

طرح فروش فوری وانت نیسان دی ماه

طرح فروش فوری وانت نیسان آذر ماه

طرح فروش فوری زامیاد با دو محصول نیسان دوگانه سوز رادیال (SVD) و نیسان دوگانه سوز (SVD) با موعد تحویل به ترتیب 45 و 60 روزه از ساعت 11 روز پنچشنبه مورخ 2 آذر ماه بدون محدودیت آغاز خواهد شد. قیمت نیسان دوگانه سوز رادیال (SVD) 571/090/000 و قیمت نیسان دوگانه سوز (SVD) 554/190/000 تعیین شده است.

طرح فروش فوری وانت نیسان آبان ماه

طرح فروش فوری محصولات زامیاد با 3 محصول نیسان تک سوز آپشنال هیدرولیک رادیال svd، نیسان تک سوز آپشنال رادیال svd و پادرا پلاس انژکتوری رادیال از 9 صبح روز چهارشنه مورخ 17 آبان ماه آغاز شد، این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

طرح فروش فوری وانت نیسان آبان ماه

طرح فروش فوری وانت نیسان آبان 1402

طرح فروش فوری یک مدل نیسان دوگانه سوز آپشنال از روز چهارشنبه مورخ 10 آبان ماه آغاز شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، موعد تحویل این خوردو 45 روزه می باشد.

طرح فروش فوری وانت نیسان آبان 1402

طرح فروش فوری وانت نیسان آبان1402

شرکت زامیاد قصد دارد تا 3 محصول خود را در طرح فروش فوری عرضه کند، این طرح از ساعت 15 روز یک شنبه مورخ 30 مهر ماه آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، متقاضیان می توانند برای ثبت نام خرید این محصولات به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنند.

طرح فروش فوری وانت نیسان آبان 1402

طرح فروش فوری نیسان وانت ویژه آذر 1401

بخشنامه فروش فوری نیسان بنزنی از روز چهارشنبه مورخ 30 آذرماه ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت عرضه ادامه خواهد داشت، در این طرح فروش فوری وانت نیسان با قیمت 349 میلیون تومان و موعد تحویل 60 روزه عرضه خواهد شد

فروش فوری وانت نیسان

شرایط فروش فوری نیسان وانت

شرکت زامیاد یکی از زیر مجموعه خودرو سازی سایپا است که با محصولات پادرا، نیسان وانت،  و…. وارد بازار خودرو ایران شده است و سهم قابل توجهی را بدست آورده است، این شرکت در زمان های متفاوت با توجه به توان تولید و عرضه محصولات که عموما نیسان وانت و پادرا هست بخشنامه طرح فروش فوری را اعلام می کند، این طرح فروش فوری نیسان در اکثر مواقع بدون قرعه کشی بوده است.

طرح فروش فوری نیسان وانت بدون قرعه کشی

شرکت زامیاد ظرفیت عرضه محصولات خود را همیشه به گونه ای تنظیم می کند که تا بدون نیاز به قرعه کشی بتواند به متقاضایان عرضه کند، در قالب این طرح در برخی از اوقات همراه با نیسان خودرو وانت پادرا 1 و 2 عرضه می شود.

ضوابط فروش فوری نیسان

  1. ثبت نام در این طرح فقط به صورت اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com امکان پذیر است
  2. در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو زامیاد گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو زامیاد ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه زامیاد با هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
  3. در بخشنامه فروش زامیاد، از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو، سود مشارکت و سود انصراف صفر خواهد بود
  4. یکی از بسته های خدمت در زمان تکمیل وجه بصورت «پیش فرض و پیشنهادی» انتخاب شده است، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن داشته باشد، مییتواند قبل از تکمیل وجه اقدام نماید.
  5. متقاضی باید 18 سال تمام را داشته باشد
  6. متقاضی باید گواهینامه مرتبط را دارا باشد
  7. مدت زمان فعال بودن طرح تا تکمیل ظرفیت است
  8. متقاضی برای صحت مدارک باید به یک از نمایندگی های اعلام شده در سایت سایپا مراجعه کند
تاریخ انتشار 25/دی/1402