تولید 5 هزار هایما S8 تا پایان سال جاری

مدیر عامل ایران خودرو در برنامه رونمایی از خودرو اعلام کرد که ایران خودرو در سال جاری مقرر کرده بود که هر ماه از یک خودرو جدید رونمایی کند که این ماه از خودرو هایما 8S رونمایی کرد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

مدیر عامل ایران خودرو در یک نشت خبری در هتل همای مشهد اعلام کرد که این خودرو در مدت مشابه سال گذشته 100 هزار دستگاه بیشتر عرضه کرد  و 108 دستگاه بیشتر تولید کرده است، همچنین اعلام کرد در این ماه از سومین خودرو از خانواده هاییما با نام هایما 8S طبق آیین هر ماه رونمایی خواهد شد و همچنین تا پایان سال جاری 5 هزار خودرو هایما S8 تولید خواهد شد.  وی در ادامه گفت : احتمالا این خودرو در بهمن ماه سال جاری نیز به محصولات ایران خودرو اضافه خواهد شد و همچنین از 4 خودرو این خانواده رونمایی خواهیم کرد.

مهدی خطیبی اعلام کرد که برای افزایش رضایت مشتری همواره به دنبال افزایش تنوع در محصولات بودیم که هر شخص بتواند با هر سطح مالی خودرو مورد علاقه اش را تهیه کند، خودرو های هایما به دستور وزارت صمت از گردونه قرعه کشی حذف شدند تا با کیفیت بالاتر دوباره تولید و عرضه شود، همچنین در طرح های فروش جدید مقدار قابل توجهی تسهیلات برای خریداران در نظر گرفته شده است،در ایران خودرو خراسان که امروز به نهاد تخصصی خودروهای SUV تبدیل شده است با کمک نمایندگان مجلس و سایر مسئولین قصد داریم با خط پرس شاپ مجموعه را مستقل و خودگران نماییم.

خطیبی تصریح کرد: پروژه دیگری که در مجموعه ایران خودرو خراسان پیگیری خواهد شد راه اندازی خط تولید پلوس است. در حقیقت در گروه ایران خودرو به معنای واقعی به دنبال این هستیم تا از نظر تمام شاخص‌های کمی و کیفی ایران خودرو را به وضعیت بهتر برسانیم. ایران خودرو از نظر شاخص‌های کیفی در این هشت ماه رشد بسیار خوبی داشته است. از نظر کمی و شاخص تولید نیز محصولات ایران خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۸ هزار دستگاه و از نظر تحویل ۱۰۰ هزار دستگاه بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است. همچنین تا پایان سال جاری ۵۰۰۰ هزار دستگاه خودرو هایما 8S در کشور تولید خواهد شد و به زودی وارد بازارد می‌شود.

تاریخ انتشار 11/آبان/1401