خرید خودرو کارکرده

خودرو یک وسیله بسیار کاربردی است که با اختراع آن کمک بسیار زیادی به راحتی زندگی انسان ها کرده است. خودرو به دو صورت صفر و کارکرده در بازار وجود دارد. خودرو صفر به دلیل قیمت بالایی که دارد ممکن است هر فردی توانایی خرید آن را نداشته باشد بنابراین بیشتر افراد به دنبال خرید خودرو کارکرده هستند تا بتوانند با پول کمتر خودرو بهتری خریداری نمایند

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خرید خودرو کار کرده

علت اهمیت خرید خودرو کارکرده از یک سایت

خرید خودرو کارکرده یکی از موضوعاتی که امروزه بسیار مهم شده است.
به این دلیل که خودرو های داخلی کیفیت لازم را نداشته و واردات خودرو متوقف شده و همچنین در صورت آزاد شدن آن قیمت ها به شدت سرسام آور است.
در نتیجه خرید خودرو کارکرده امروزه تصمیمی بسیار منطقی است.البته به شرط کارشناسی که در ادامه به طور کامل درباره ی آن توضیح داده ایم.
اما برای آشنایی با وظایف یک سایت و به خصوص سایت اتولایف درباره ی این مسئله میتوانید به صفحه سایت خرید ماشین مراجعه بفرمایید.

بخش های مختلف کارشناسی خودرو قبل از خرید خودرو کارکرده

کارشناسی بدنه خودرو

یکی از حیاتی‌ترین بخش‌هایی که کارشناس خودرو توجه زیادی به آن دارد، کارشناسی بدنه خودرو است. در این نوع بررسی، هرگونه تغییر مانند:

1_زنگ زدگی خودرو
2_دفرمه شدن خودرو
3_خوردگی خودرو
4_رنگ شدگی خودرو

در حقیقت اگر خودرویی حین تصادف، دچار تغییر شکل شده یا بدنه‌ی آن آسیب دیده باشد، آن ایمنی و استحکام اولیه را نداشته و نمی‌توان آن را خودروی خوبی برای خرید درنظر گرفت. تنها در صورتی می‌توان از این عیوب چشم‌پوشی کرد که قسمت‌های آسیب دیده به طورکامل تعویض گردند.

بدنه خودرو خود شامل سه بخش می‌شود:

  • بررسی شاسی و ستون‌ها
  • رنگ شدگی بدنه
  • بررسی تعویض قطعات

کارشناسی شاسی و ستون‌ها

شاسی خودرو یکی ازمهم ترین بخش های خودرو است که در صورت آسیب دیدگی حتما باید از خرید آن صرف نظر کرد اما مشکل اینجاست که معمولا با چشم دیده نمی شود.
به همین دلیل است که کارشناسی آن کار هر کسی نمی باشد.

اکنون به سراغ ستون‌های خودرو می رویم.
سقف خودرو ، که ضعیف ترین قسمت بدنه است توسط ستون ها به تنه اصلی متصل می شود و سر نشینان در راستای ستون قرار دارند ، در نتیجه کارشناسی این بخش اهمیت زیادی دارد.

البته یکی از راه های حفظ امنیت سرنشینان در سالهای اخیر استفاده از ایربگ‌های پرده‌ای است که شرکت‌های سازنده خوردو برای بالا بردن ضریب امنیت سرنشینان از آن استفاده می‌کنند.

نکات مهم در هنگام خرید خودرو

1_بررسی سقف خودرو

مهم ترین نکته در خرید ماشین سقف خودرو است. یکی از نکات مهم هنگام بررسی سقف خودرو این است که سعی کنید هنگام بررسی کردن ؛ اولاً سقف خودرو تمیز باشد ؛ دوماً در هوایی صاف سقف خودرو را بررسی کنید زیرا اگر در هوای بارانی خودرو مد نظر را بخواهید بررسی کنید زدگی ها و سایر عیب های سقف ماشین دیده نمی شود.

2_بررسی شیشه ماشین

دومین مورد مهم ، بررسی شیشه ماشین میباشد . حتماً دیده اید که بسیاری از ماشین ها یا حتی ماشین دوستانتان هنگام رانندگی بر اثر سنگ ریزه ها دچار شکستگی شده است ؛ دلیل آن این است کهه وقتی در اتوبان در حال رانندگی هستند سنگ ریزها کوچک بوسیله لاستیک ماشین های کناری به شیشه ماشین برخورد می کنند.

3_بررسی رنگ ماشین

سومین مرحله ، بررسی رنگ ماشین است . در این هنگام رنگ سقف با گلگیر یا گلگیر با کاپوت باید باهم همخوانی داشته باشند زیرا ممکن است فردی ماشین خود را رنگ کرده باشد اما استادکار رنگ آموز خودرو را خوب رنگ نکرده باشد و ماشین حالت دو رنگی داشته باشد ، که این مورد بسیار در قیمت خودرو تاثیرگذار است.

علت اهمیت کارشناسی در هنگام خرید خودرو کارکرده

مهم ترین نکات در خرید خودرو کار کرده هزینه خرید و سلامت خودرو میباشد.
در مورد هزینه ی خودرو باید تمام ایرادات و اشکالات خودرو را بدانیم تا مبلغی که در ازای خرید خودرو پرداخت میکنیم درست و حساب شده باشد که این کار فقط از یک کارشناس حرفه ای بر می آید.
در مورد سلامت خودرو نیز طبیعتا میدانیم که سلامت خودرو برابر با سلامت خود ما و افراد خانه ما میباشد که باید در بررسی آن بسیار وسواس به خرج دهیم.

برای دسترسی به تمامی مواردی که ذکر کردیم میتوانید به صفحه کارشناسی خودرو اتولایف مراجعه بفرمایید.

مهم ترین نکته در خرید خودرو کار کرده این است که هنگام این کار از سلامت خودرو و جزئیات عملکرد آن مطمئن شوید. برای این کار باید از یک کارشناس خودروی حرفه ای استفاده کنید که ما در ادامه این مقاله این نیاز شما را برطرف میسازیم.

کارشناسی خودرو در هنگام خرید خودروی کارکرده

امروزه با گران شدن خودروها ، سالم بودن خودروی دست دوم در هنگام خرید ، یک امر بسیار حیاتی و مهم قلمداد می شود . بسیاری از خریداران به دلیل اطلاعات ناقصی که دارند ، درک درستی از سالم بودن خودرو ندارند .

ما همیشه به خریداران خودرو تاکید کرده ایم که هر خودروی کارکرده و دست دومی ممکن است هزینه ی اولیه ی سرویس برایش داشته باشد .

انجام مراحل کارشناسی خودرو ، باعث می شود قیمتی درست و منطقی از خودروی قابل خرید خود داشته باشید و یک خرید مطمئن را تجربه نمائید .

استفاده نکردن از کارشناسی خودرو پیش از خرید آن می تواند ضرر های مالی برای شما به بار بیاورد . به همین خاطر این موضوع را مهم می دانیم و تاکید می کنیم که در هنگام خرید هرگونه خودرو دست دومی و یا صفری با کارشناس ماهر و با تجربه جهت کارشناسی خودرو تماس بگیرید .

مواردی مانند لنت ترمز، تایر خودرو ، سرویس روغن  و … که این موارد را هم بر روی برگه ی گزارش ثبت می کنیم . این موارد طبیعی هستند . یقینا هیچ ایراد عمده ی دیگری از چشم کارشناسان ما پنهان نمی ماند .

برای درخواست کارشناسی خودرو میتوانید به صفحه ی کارشناسی خودرو مراجعه بفرمایید.

در هنگام خرید خودروی کار کرده مواردی هست که باید آن ها را در نظر گرفت :

1_قیمت گذاری خودروی کارکرده

برای قیمت گذاری خودروی کارکرده فقط کافی است چند تا از آگهی های مربوطه را مطالعه کنید تا ، متوجه بازه قیمتی معقول برای خودرو ها شوید. در صورتی که متوجه شدید قیمت خودرویی کمتر از قیمت واقعی آن درج شده باید به سالم بودن آن شک کنید و در صورتی که قیمت خودرو از بازه مورد نظر بیشتر شود بهتر است آن را نیز از لیست انتخابتان حذف کنید. البته مواردی مانند اضافه کردن آپشن های خاص می تواند باعث افزایش قیمت خودرو شود.

2_رنگ شدگی خودرو

یکی از مهم ترین معیار های ما هنگام خرید خودروی کارکرده سلامت بدنه آن است که مهم ترین عامل آن رنگ خودرو میباشد ، هر چند که ارتباطی به سلامت فنی خودرو ندارد ، اما برخی اوقات صاحب خودرو پس از یک تصادف شدید اقدام به رنگ آمیزی مجدد خودرو می کند تا زیبایی ظاهر آن را حفظ کند ، اما خودرو دچار آسیب های اساسی شده است. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از خرید خودرو ، حتما از راهنمایی یک کارشناس خودرو استفاده کنید تا متوجه زیان نشوید.

برای خرید خودروی بی رنگ ما را دنبال کنید .

مجموعه اتولایف

مرکز اتولایف در زمینه های خرید خودرو کار کرده و فروش انواع خودرو خارجی و داخلی فعالیت دارد و این شرایط را برای همراهان خود فرآهم نموده است که در صورت نیاز به خرید و فروش فوری این موضوع را با کارشناس مربوطه درمیان گذاشته و در کم ترین زمان ممکن خودرو مورد نظر را با توجه به بودجه و شرایط دلخواه بفروشند و یا خریداری نمایند.

در زمان خرید خودرو دست دوم به رنگ بدنه توجه کنید!

هنگامی که تصمیم به خرید خودرو کار کرده می گیرید باید این موضوع را در خاطر داشته باشید که از هر نظر باید کارشناسی شده باشد . در بخش رنگ شدگی ماشین لازم است بدانید که بر اساس آمار حدودا 40% از ماشین های دست دوم رنگ شدگی دارند .اما باید دید کدام قسمت رنگ شده است . زیرا در بحث تخمین قیمت برخی قسمت ها مانند سپر در صورت داشتن رنگ تفاوتی در قیمت نهایی خودرو ایجاد نمی کنند اما اگر رنگ در قسمت دیگری باشد باید حتما بررسی شود.

رنگ داشتن بخش های دیگر می تواند نشانه تصادفات گذشته و آسیب های بیشتر به شاسی و بدنه و یا در قسمت فنی باشد که خود موضوع قابل بحث دیگری است که اگر سلامت ماشین تایید شده باشد در بخش قیمت گذاری خود را نشان می دهد.

به همین جهت است که باید برای خرید خودرو کار کرده از کارشناسان فروش ماهری چون مجموعه اتولایف کمک بگیرید .

خرید خودرو کار کرده توسط چه کسی انجام می شود؟

خرید خودرو کار کرده توسط بهترین کارشناس خرید انجام می شود و این کاملا به نفع خریدار است. با استفاده از این سرویس بهترین نوع ماشین با بهترین قیمت برای خریدار در نظر گرفته می شود.
یکی از مجموعه هایی که در زمینه خرید و فروش خودرو بسیار نام آشنا است مجموعه اتو لایف است .سایت این مجموعه در دسترس می باشد و شما می توانید با خیال راحت با کمک این مجموعه خودرو خرید و فروش نمایید.
در این مجموعه افراد متخصص همه روزه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. در این مجموعه بهترین کارشناسان را برای خرید سفارشی خودرو در نظر گرفته اند و می توانید با اطمینان کامل از مجموعه اتولایف استفاده نمایید.

بررسی سلامت خودرو و خرید آن به چه صورت خواهد بود؟

برای خرید خودرو کار کرده باید به یک سری نکات که گفته شده توجه کنید تا با خیال راحت خودرو را سالم خریداری نمائید تا بعد ها دچار مشکل نشوید .
شما قبل از خرید خودرو می توانید از خدمات کارشناسی خودرو بهره مند شوید و خیال خریدار را راحت کنید که خودرو مورد نظر شما دارای عیب و ایرادی نیست .
یکی از مهم ترین قسمت های کارشناسی خودرو ایرانی ، کارشناسی بدنه اتومبیل می باشد که در قیمت خودرو تأثیر بسیار زیادی دارد و مشکلات در ان می تواند باعث افت قیمت شود .
کارشناسی بدنه خودرو دارای چنین بخش مهم می باشد . بررسی شاسی ها ، ستون ها و سقف خودرو یکی از مراحل کارشناسی خودرو می باشد که توسط کارشناس مجرب و ماهر انجام می گیرد .

خرید خودرو کار کرده چه اهمیتی دارد؟

برای توضیح چرا خرید خودرو کار کرده ؟ لازم است از جنبه های مختلفی به موضوع پرداخته شود . برخی از افراد هستند که به سراغ خودروهای صفر می روند ولی برخی دیگر به دلیل قیمت بالای این خودروها به دنبال خودروهای کارکرده و دست دوم می روند ولی در دنیای امروز که قیمت ماشین مدام در حال تغییر کردن است و کم و زیاد می شود باید هر چه سریعتر از پول خود استفاده نمود و تا ارزش آن کم نشده است بهترین ماشین را با بهترین قیمت خریداری نمود. برای این کار می توان به سراغ خرید سفارشی خودرو رفت تا در کمترین زمان و بدون هدر رفت سرمایه صاحب خودرو شد.

خرید خودرو کار کرده
برخی مواقع شما با قیمت هایی بالاتر از حد معمول و یا ماشین های بی کیفیت مواجه می شوید ولی وقتی از خرید سفارشی خودرو استفاده می کنید بهترین و سالم ترین ماشین با مناسب ترین قیمت را میخرید و با خیال راحت و بدون دردسر صاحب خودرو می شوید.

خرید خودرو کارکرده با ضمانت چه مزایایی دارد؟

پیدا کردن و خرید خودرو کار کرده سالم و خوب برای هر خریداری یک دغدغه است و با توجه به گران شدن ماشین هر کسی دوست دارد با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن ماشین مناسب برای خود تهیه نماید. سایت های خرید و فروش ماشین و یا بنگاه های خرید و فروش خودرو خدمات متنوع و زیادی را برای ارائه به مشتریان عزیز دارند یکی از این خدمات خرید خودرو در محل است که می تواند توجه هر خریداری را به خود جلب نماید.
خرید ماشین با کمک مشاوره فروش یعنی داشتن یک خودرو سالم با بهترین قیمت که به نفع هر شخص خریداری است. یا این خدمات متنوع می توان افراد را به سمت خرید خودروهای کارکرده سوق داد. وقتی می توان به بهترین قیمت یک خودرو خوب خرید

مزایای خرید ماشین

در روزهایی که شهرسازی گسترش پیدا کرده است و برای جابه جا شدن از محلی به محل دیگر حتی در یک شهر مسافت زیادی لازم است طی شود ، ضرورت خرید خودرو بسیار احساس می شود.

در این بحث دو انتخاب پیش روی خریدار می باشد. یکی معامله ماشین دست دو و دیگری خرید خودرو صفر که در هر دو صورت توصیه می شود که پیش از خرید با هر روشی ، با مشاورین خرید و فروش خودرو صحبت کنید و با کمک آن ها به خرید و یا فروش ماشین خود بپردازید. حساسیت این امر در معاملات خودرو های کارکرده بالاتر نیز می رود. انتخاب ماشینی که کارکرد واقعی دارد و از نظر بدنه و فنی سالم باشد ، به سادگی و بدون نظر کارشناس امکان پذیر نمی باشد.

بنابر این در خرید ماشین دست دو حتما باید از کارشناسی استفاده کنید تا از سلامت خودرو مطمئن شوید . در ادامه این مقاله به خرید خودرو کار کرده می پردازیم .

خرید خودرو کار کرده چگونه انجام می شود؟

خودرو یک وسیله بسیار کاربردی است که با اختراع آن کمک بسیار زیادی به راحتی زندگی انسان ها کرده است. خودرو به دو صورت صفر و کارکرده در بازار وجود دارد. خودرو صفر به دلیل قیمت بالایی که دارد ممکن است هر فردی توانایی خرید آن را نداشته باشد بنابراین بیشتر افراد به دنبال خرید خودرو کارکرده هستند تا بتوانند با پول کمتر خودرو بهتری خریداری نمایند. اگر تمام نکات هنگام خرید خودرو کارکرده را رعایت کنید میتوانید خودرو خوبی بخرید و مدت زیادی از آن استفاده نمایید. یکی از مزایای مهم خرید خودرو کارکرده این است که با پرداخت هزینه کم می توان ماشین خرید.

خرید خودرو کار کرده

در هنگام خرید خودرو باید از یک کارشناس ماهر استفاده کرد تا ماشین خوبی خریداری نمود . اگر شما فردی مبتدی هستید که هیچ اطلاعتی در مورد خودرو ندارید باید حتما از این فرد متخصص استفاده کنید و یا با مطالعه و جست و جو اطلاعات خود را در مورد ماشین های کارکرده بالا ببرید تا بتوانید ماشین خوبی خریداری نمایید . اگر شما در هنگام خرید خودرو کارکرده اشتباه کنید مجبور می شوید هزینه های زیادی را برای تعمیر نگهداری آن پرداخت نمایید. می توان گفت یکی از نیازهای هر فردی داشتن یک خودرو ایمن و مناسب است.

فروش ماشین دست دوم

خودرو های کارکرده ای که برای فروش گذاشته می شود عمدتا به نام کاملا سالم برای فروش قرار میگیرند. در هنگام فروش ماشین کارکرده باید آن را از نظر بدنه و موتور چک کرد که کاملا سالم باشد. برای این کار باید در هنگام خرید یک متخصص ماهر همراه خود برد و یا ماشین را به یک متخصص نشان داد تا از سالمی بدنه و موتور مطمئن شوید. بیشتر ماشین های کارکرده دارای مشکلات فنی و یا موتوری هستند و یا ممکن است هیچ مشکلی نداشته باشند پس در هنگام خرید باید دقت نمود.

خرید خودرو کار کرده

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید خودرو کارکرده به آن توجه نمود رنگ خودرو است برای این بفهمید یک خودرو رنگ دارد یا نه باید از یک متخصص تشخیص رنگ کمک گرفت. ممکن است خودرو در قسمت های مختلف مانند: گلگیر ، در ، سقف و بدنه دارای رنگ باشند که این باعث می شود مقدار زیادی از قیمت ماشین کم شود پس حتما به این نکته توجه نمایید. رنگ در هر ماشینی مبلغ قابل توجهی از قیمت آن را کم می نماید.

نکات مهم در هنگام خرید خودرو کارکرده چیست؟

همانگونه که در بالا اشاره کردیم نکات مهم در هنگام خرید خودرو کارکرده زیاد است از جمله اطمینان از سالم بودن شاسی و بدنه که این اطمینان را فقط یک متخصص می تواند به شما بدهد . نکاتی که می تواند به شما نشان دهد بدنه و یا شاسی ماشین سالم است این است که فرورفتگی ، پوسیدگی ، رنگ پریدگی و یا ترک خوردگی در ماشین وجود نداشته باشد . ممکن است خودرویی که شما خریداری می کنید دارای تعویض گلگیر یا کاپوت باشد برای همین باید حتما از یک متخصص کمک گرفت. البته باید به این نکته هم اشاره نمود که همه ماشین های کارکرده دچار مشکل نیستند پس باید در هنگام خرید دقت کافی نمود.

بررسی سلامت شاسی ماشین پیش از خرید

شاسی ماشین یکی از اجزای بسیار مهم در هر خودرویی است شاسی ممکن است در هنگام ضربات شدید آسیب ببیند و دچار مشکل شود. شاسی در هر ماشینی بسیار مهم است و سالم بودن آن بسیار اهمیت دارد. وقتی شاسی ماشین آسیب ببیند روی عملکرد چرخ ها تاثیر می گذارد و باعث می شود در هنگام رانندگی ماشین به سمت های دیگری متمایل شود و استقامت خودرو کم شود پس حتما به این نکته دقت نمایید.

آمارها نشان می دهد بیشتر خودروهایی که برای فروش گذاشته می شود ممکن است دارای آسیب شدید به شاسی باشند. عوامل زیادی باعث آسیب به شاسی می شوند و جاده های خراب هم می تواند یکی از این عوامل باشند.

خرید خودرو کار کرده
یک مکانیک ماهر می تواند به شما در هنگام خرید کمک زیادی نماید و خودرو را از نظر فنی و شاسی و بدنه بررسی نماید. عملکرد سیستم ترمز و یا فرمان خودرو هم از نکات بسیار مهم است. پس با کمک یک مکانیک ماهر و متخصص می توانید با پرداخت هزینه کمتر نسبت به خودروهای صفر ماشین سالم و خوبی تهیه کنید و سالیان سال از آن استفاده نمایید.

به بدنه و ایرادات آن توجه کنید

یکی از نکاتی که در خرید خودرو کار کرده باید به آن توجه کرد بدنه خودرو و تصادفی نبودن آن می باشد . گلگیر ، کاپوت و درب های خودرو معمولا تعویض شده اند و در قیمت خودرو تاثیر می گذارد .
رنگ شدگی خودرو هم یکی دیگر از نکات مهم در خرید فوری خودرو می باشد . زیرا ممکن است شما خودرو را به عنوان خودرو بدون رنگ خریداری نمائید .

توجه به کارکرد واقعی خودرو

مهم ترین عامل در تعیین و ارزش قیمت خودرو کارکرد آن می باشد . این موضوع نشان دهنده کیفیت رانندگی و سرویس خودرو به دست مالک می باشد .
کیلومتر کارکرد به تنهایی نمی تواند وضعیت نامساعد خودرو را نمایان کند زیرا بسیاری از سودجویان کیلومترشمار خودرو را دست کاری می کنند .

دریافت و کنترل مدارک خودرو

شما برای خرید خودرو کار کرده باید مدارک خودرو و خلافی آن را بررسی کنید . برگه عدم خلافی را از مالک خودرو تحویل بگیرید زیرا پرداخت آن با مالک خودرو می باشد .
باید تمامی سند های خودرو را تحویل بگیرید و ان ها را بررسی کنید و از اصالت آن مطمئن شوید . مخصات فروشنده ، کارت ماشین و بیمه نامه را بررسی کنید.

مذاکره را به صورت حضوری انجام دهید

برای خرید خودرو کار کرده حتما باید به صورت حضوری آن را انجام دهید تا ظاهر و ایرادات خودرو را از نزدیک بررسی کنید و تست خودرو را انجام دهید و در صورت لزوم از حضور یک کارشناس بهره بگیرید .
خرید ماشین دست دو مهم ترین سرمایه گذاری در زندگی افراد می باشد ، بنابراین نباید با چشم بسته آن را انجام داد و باید در هنگام خرید خودرو کار کرده به این نکته توجه کنید .

لاستیک های ماشین را بررسی کنید

در زمان خرید خودرو کار کرده باید به لاستیک های خودرو توجه کنید . آج ها و کناره های بیرونی لاستیک ها را بررسی کنید . لاستیک هایی که ساییده شده ایمنی خودرو را کاهش می دهند .
هم چنین این لاستیک ها هزینه های اضافی تعویض را به شما تحمیل می کنند پس حتما لاستیک اضافه و یا زاپاس خودروی مورد نظر را چک کنید .

خرید خودرو کار کرده

سیستم برق خودرو فراموش نشود

سیستم برق خودرو مانند مه شکن ، بالابر های شیشه ، سیستم صوتی و …. را بررسی کنید و از سلامت آن ها مطمئن شوید . هم چنین باتری خودرو را بررسی کنید و ببینید موتور ماشین به راحتی روشن می شود یا خیر .

خرید خودرو کار کرده

شاسی خودرو اصلی ‌ترین بخش بدنه یک خودرو می باشد که اهمیت بسیاری دارد ، که می توان آن را اسکلت خودرو نامید ، زمانی شاسی ضربه می خورد یا دفرمه می شود که خودرو تصادف شدیدی داشته باشد .
هرچقدر ظاهر موتور تمیز باشد و یا صدای موتور کم باشد ، نیازمند این می باشید که توسط کارشناس خودرو به طور کامل بررسی و کارشناسی شود .
خودرویی که دارای تصادف شده است ، دچار یک سری مشکلات می شود که هیچ گاه قابل حل نیست و دیگر از ایمنی و استحکام اولیه برخوردار نمی باشد .

بخش های کارشناسی بدنه ماشین

کارشناسی بدنه خودرو دارای چنین بخش می باشد . بررسی شاسی ها ، ستون ها و سقف خودرو که قسمت های اصلی خودرو را تشکیل می دهند .
امروزه بسیاری از افراد خرید خودرو کار کرده اقلام خود را به صورت آنلاین انجام می دهند . خرید و فروش ماشین آنلاین یکی از کارهایی است که در قبل بسیار وقت گیر بوده است .

سلامت فنی خودرو در چه حد می باشد ؟

یکی از مهم ترین مسائل در خرید خودرو کار کرده ، بررسی فنی آن می باشد . هیچ ‌کس نمی ‌خواهد ماشینی خریداری کند که ظاهری خوب داشته باشد ولی مجبور باشد در بازه‌های زمانی کوتاه‌ مدت به تعمیرکار مراجعه کند .
ایمنی اولین و مهم ترین مسئله ‌ای است که از یک خودرو انتظار داریم پس سلامت فنی خودرو بسیار مهم می باشد . بسیاری از ماشین ‌های کارکرده که خرید و فروش می ‌شوند به لحاظ فنی مشکل دارند .

رادیاتور خودرو را مورد بررسی قرار دهید

برای خرید خودرو کار کرده باید رادیاتور را بررسی کنید تا آب از جایی درز نکند ، چون در این ‌صورت نیازمند تعویض می باشد .
برای اطمینان از خراب نبودن رینگ پیستون ، میله اندازه‌ گیری روغن را بررسی کنید ؛ وجود خال‌ های مایل به خاکستری رنگ یا قطرات آب روی میله اندازه ‌گیری روغن نشان می ‌دهد که رینگ پیستون خراب می باشد .

بررسی رنگ شدگی بدنه خودرو به چه صورت می باشد ؟

صافکاری و نقاشی خودرو با مهارت بالایی ممکن است در خودرو انجام شود و بررسی رنگ شدگی بدنه خودرو با دقت و تجربه و تخصص بالایی قابل انجام خواهد بود .
کارشناسان ماهر با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های تست رنگ دیجیتال و آنالوگ خودرو را از نظر رنگ بررسی کرده و در گزارش کارشناسی فوری خودرو به طور دقیق نتایج را ارائه می نمایند .

از ترمزها غافل نشوید

برای خرید خودرو کار کرده حتماً حواستان به ترمزها باشد . به یاد داشته باشید که ترمز دستی نباید زیاد خلاصی داشته باشد . به صدای ترمزها هم دقت کنید .
اگر در هنگام ترمز گرفتن صدایی مانند درگیری دو فلز شنیدید ، احتمالاً لنت ترمز تمام شده و نیاز به تعویض دارد . اگر هم موقع ترمز کردن فرمان دچار لرزش شد ، می‌ تواند ایراد مربوط به دیسک ترمز باشد .

احساس راحتی در خودرو چقدر مهم می باشد ؟

حتما قبل از این که خودرو را خریداری نمایید حدود ۵ دقیقه با آن رانندگی کنید . آپشن های جذاب و تعاریفی که از خودرو می شود یک طرف ، راحتی شما در حین رانندگی یک طرف دیگر می باشد .
یادتان باشد آن چه در حین رانندگی با خودرو برای شما اهمیت دارد لزوما برای دیگری به همان اندازه اهمیت ندارد . شاید دید ناکافی به اطراف خودرو موجب آن شود که تمام محاسن و آپشن های آن از چشم شما بیافتد .

خرید خودرو کار کرده

داشتن یک خودروی ایمن و مناسب ، یکی از نیازهای مهم خانواده‌ های ایرانی می باشد و با توجه به این که بسیاری از اقشار جامعه تمکن مالی لازم جهت خرید خودروی صفر را ندارند و هم چنین واردات خودرو در این سال ها متوقف شده تمایل به خرید خودروهای کارکرده و دست دوم زیاد شده است .
اما خرید خودرو کار کرده و دست دوم چالش ‌های زیادی دارد که در صورت عدم آگاهی و شناخت کامل ، ممکن است خریدار دچار ضرر و زیان زیادی شود .
هیچ وقت خودرویی که دارای ایرادات اساسی در بدنه و سیستم های فنی است را به امید تعمیر خریداری نکنید . این یک اشتباه محض است .
این مورد معمولا در خصوص خودروهایی که عمر آن ها در محدوده خاکستری و سیاه نمودار می باشد بسیار دیده شده است . موارد متعددی وجود دارد که هنگام خرید خودرو کار کرده باید به آن ها توجه کنید . اگر خودتان در مورد خودرو چیزی نمی ‌دانید بهتر است با یک فرد حرفه ‌ای در این زمینه مشورت کنید یا یک کارشناس را همراه خود برای بازدید خودرو ببرید .
در بسیاری از مواقع قادر به تشخیص بسیاری از موارد نیستند ، بنابراین بهتر است برای خرید خودرو دست دوم به یک کارشناس مراجعه کنید ، خرید خودروی کارشناسی شده از یک نمایشگاه معتبر ، مطمئن‌ ترین راه برای خرید خودروی دست دوم می باشد .
شما برای خرید خودرو کار کرده می توانید به مجموعه معتبر اتولایف مراجعه نمائید و از مشاوران مجرب این کادر کمک و راهنمایی بگیرید .

معرفی مجموعه تخصصی اتولایف

در ایران خرید خودرو به صورت آنلاین از طریق یک سری وبسایت انجام می گیرد که کار آن ها انتشار آگهی خرید و فروش ماشین آنلاین می باشد .
شما به کمک یک کارشناس ماهر و متخصص خودرو می‌ توانید قبل از خرید خودرو کار کرده از ایرادات فنی و احتمالی خودرو و هزینه‌ های احتمالی در آینده باخبر شده و انتخاب بهتری داشته باشید.
شما می توانید برای خرید خودرو کار کرده از سایت معتبر اتولایف کمک و راهنمایی بگیرید و با خیال راحت خودروی مورد نظر خود را خریداری نمائید .

تاریخ انتشار 15/شهریور/1400