اولین خودرو دورنگ ایران خودرو

پژو 207i دو رنگ اولین خودرو ساخت ایران خودرو با دو رنگ در کلاس 60013 با آپشن های بسیار زیاد نسبت به دیگر تیپ های 207 است که معرفی شده است و به زودی روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اولین خودرو دورنگ ایرانی

به تازگی ایران خودرو با معرفی محصول جدید خود یعنی پژو 207i با بدنه دورنگ اولین خودرو خود با بدنه دورنگ را به بازار معرفی کرده و اعلام کرده است که به زودی وارد بازار خواهد شد .

همانطور که ایران خودرو علام کرده است بدنه این خودرو دو رنگ با کلاس 60013 خواهد بود ، در ادامه می توانید ویژگی های پژو 207i را مطالعه کنید .

متاسفانه در بخش فنی تفاوتی میان این تیپ و تیپ های دیگر 207 به چشم نمی خورد ، این تیپ به پیشرانه 1.6 TU5 مجهز شده است و 105 اسب بخار را با گشتاور 142 نیوتون بر متر تولید می کند .

در نسخه اولیه اعلام شده فقط در یک تیپ دنده ای با جعبه دنده 5 سرعته با توان در چرخ های جلو معرفی شده است .

اولین خودرو دورنگ ایرانی

مهمترین تفاوت های 207i با مدل های دیگر :

این خودرو قرار است تا با بدنه دو رنگ به بازار عرضه شود و با توجه به تصاویر اولیه، در بخش های قاب مه شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه درهای بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره ها و… با تریم دو رنگ همراه شده است.

همچنین در کاتالوگ 207i اعلام شده که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می شود و همچنین تریم داخلی تیپ 60013 این 207i متفاوت از سایر نسخه خواهد بود.

با مشخص شدن کاتالوگ اولیه 207i مشخص شده است که دارای رینگ های 14 اینچی فولادی می باشد

امکانات ویژه 207i :

این تیپ دارای نمایشگر لمسی مجهز به تکنولوژی صفحه آینه ، کروز کنترلر ، دو کیسه هوا ، ترمز های دیسکی ، شیشه و آینه ای تمام برقی ،امکان مدیریت سیستم صوتی بر روی فرمان ، دوربین و سرویس پارک ، فرمان کمک برقی و ….. ، باید توجه داشته باشید که این تیپ نسبت به سایر تیپ ها در بخش های فنی و آپشن ها تفاوت بسیار زیادی را دارد .

تاریخ انتشار 17/خرداد/1400