طرح فروش لاماری ایما

شرکت خودرو سازی پارس موتور محصول لاماری ایمای خود را از طریق طرح فروش فوق العاده در سامانه یکپارچه خودرو عرضه می کند، متقاضیان لاماری ایمای می توانند پس از دریافت پیامک رسمی از شرکت پارس خودرو و اعلام موعد پرداخت وجه اقدام به واریز وجه کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش لاماری ایما

طرح فروش لاماری ایما هیبریدی

نخستین شرایط فروش لاماری هیبریدی نسخه جدید لاماری ایما از روز چهارشنبه مورخ 16 اسفند ماه آغاز شده و تا روز جمعه مورخ 18 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، متقاضیان برای ثبت نام در این طرح می توانند به سامانه فروش یکپارچه مراجعه کنند و این خودرو را با موعد تحویل 30 روزه خریداری کنند.

طرح فروش لاماری ایما هیبریدی

طرح پیش فروش لاماری ایما اسفند 1402

شرایط پیش فروش لاماری ایما با موعد تحویل 120 روزه از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 8 اسفند ماه آغاز خواهد شد، این طرح پیش فروش ویژه الویت زمستان 1402 بوده است که پیامک رسمی دریافت کرده اند، همچنین قابل ذکر است که این طرح فقط از طریق سامانه فروش اینترنتی این شرکت امکان پذیر است و تا روز یکشنبه مورخ 13 اسفند ماه فعال خواهد بود.

طرح پیش فروش لاماری ایما اسفند 1402

طرح فروش لاماری ایما با مدل 1403

طرح فروش عادی لاماری ایما با مدل 1403 و موعد تحویل 120 روزه از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 29 بهمن ماه آغاز خواهد شد، این شرایط فروش تا بامداد روز پنچشنبه مورخ 3 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، قابل ذکر است متقاضیانی که پیامک رسمی دریافت کرده اند می توانند به سایت رسمی آرین موتور برای تکیمل فرآیند خرید و واریز وجه مراجعه کنند.

طرح فروش لاماری ایما با مدل 1403

طرح فروش لاماری ایما بهمن ماه

شرایط فروش لاماری ایما با موعد تحویل ۱۲۰ روزه ویژ متقاضیانی که در دور دوم فروش یکپارچه خودرو پیش ثبت نام انجام دادند و بر اساس الویت بندی نوبتشان رسیده است از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۸ بهمن ماه آغاز خواهد شد.
این شرایط فروش به مدت ۶ روز فعال خواهد بود و متقاضیانی که قصد تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه را دارند به به سایت رسمی شرکت لاماری به آدرس … مراجعه کنند.

 

طرح فروش لاماری ایما طرح مادران دی ماه

شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه افرادی که در طرح حمایت از مادران در سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بوده اند و به تازگی پیامک رسمی از شرکت بهمن موتور دریافت کرده اند، می توانند از ساعت 10 صبح روز پنچشنبه لغایت بامداد روز سه شنبه مورخ 13 دی ماه با ورود به سایت بهمن موتور مراحل واریز و تکمیل فرآیند خرید خودرو را انجام دهند.

طرح فروش لاماری ایما طرح مادران دی ماه

طرح فروش لاماری ایما دی ماه

شرایط فروش لاماری ایما ویژه افرادی که نوبت الویت ثبت نامشان براساس اولیت دهی سامانه فروش یکپارچه خودرو رسیده است از روز یکشنبه مورخ 3 دی ماه آغاز خواهد شد، این طرح تا 7 دی ماه فعال خواهد بود.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام و واریز وجه به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنند، قابل ذکر است که موعد تحویل این خودرو 90 روزه می باشد.

طرح فروش لاماری ایما دی ماه

طرح فروش لاماری ایما ویژه خودرو فرسوده و مادران

طرح فروش لاماری ایما ویژه افرادی که در دوره گذشته فروش یکپارچه خودرو در سامانه الویت خودرویشان را لاماری ایما در طرح تعویض خودرو فرسوده و حمایت از مادران انتخاب کرده بوده اند از روز دوشنبه مورخ 20 آذر ماه آغار خواهد شد، این طرح با موعد تحویل 90 روزه تا بامداد چهارشنبه مورخ 22 آذر ماه فعال خواهد بود.

طرح فروش لاماری ایما ویژه خودرو فرسوده و مادران

فروش فوق العاده لاماری ایما

شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما پیرو بخشنامه عرضه خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو از یک شنبه مورخ 12 آذر ماه آغاز خواهد شد، این طرح برای افرادی که در سامانه فروش یکپارچه خودرو پیش ثبت نام کرده اند فعال شده است، همچنین این طرح تا روز چهارشنبه مورخ 15 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

فروش فوق العاده لاماری ایما 

طرح فروش فوری لاماری ایما آذر 1402

شرایط فروش لاماری ایما ویژه متقاضیانی که در سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند و الویت خودرویشان این خودرو بوده است از روز چهارشنبه مورخ 1 آذر ماه فعال خواهد شد، این شرایط فروش تا سه شنبه مورخ 7 آذر ماه فعال خواهد بود و متقاضیان می توانند از بین 5 رنگ، رنگ مد نظر خود را انتخاب کنند.

طرح فروش فوری لاماری ایما آذر 1402

طرح فروش فوری لاماری ایما آبان 1402

طرح فروش لاماری ایما ویژه متقاضیانی که در سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند از ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 23 آبان ماه آغاز خواهد شد، این طرح به مدت 6 روز فعال خواهد ماند.

قابل ذکر است که لاماری ایما با قیمت قطعی 1 میلیارد و 431 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روزه به فروش می رسد، همچنین شرکت پارس خودرو سود دیرکرد در تحویل را 36 درصد سالانه اعلام کرده است.

طرح فروش فوری لاماری ایما آبان 1402

طرح فروش فوری لاماری ایما

طرح فروش فوری لاماری ایما مختص متقاضیانی که در سامانه فروش یکپارچه خودرو کد ملیشان مورد تایید قرار گرفته است از روز دوشنبه مورخ 1 آبان ماه آغاز خواهد شد، موعد تحویل این خودرو 90 روزه بوده و به مدت 6 روز فعال می باشد.

طرح فروش فوری لاماری ایما

طرح فروش لاماری ایما ویژه در سامانه یکپارچه

طرح فروش لاماری ایما برای افرادی که در سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند از روز دوشنبه مورخ 17 مهر ماه فعال شده است و به مدت یک هفته فعال خواهد ماند، قیمت نهایی این خودرو 1 میلیارد و 431 میلیون تومان اعلام شده است، همچنین موعد تحویل این خودرو 90 روزه می باشد و سود دیرکرد تحویل آن 36 درصد اعلام شده است.

طرح فروش لاماری ایما ویژه در سامانه یکپارچه

طرح فروش لاماری ایما مهر 1402

طرح فروش لاماری ایما برای متقاضیانی که فراخوان برای تکمیل مراحل خرید دریافت کرده اند می توانند به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنند و اقدام به تکمیل فرآیند خرید و وایز وجه کنند، این طرح از ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 9 مهر ماه آغاز خواهد شد، این طرح به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، قابل ذکر است موعد تحویل این طرح 90 روزه می باشد.

طرح فروش لاماری ایما مهر 1402

طرح فروش لاماری ایما شهریور 1402

طرح فروش لاماری ایما ویژه متقاضیانی که کد ملیشان در سامانه یکپارچه تایید شده است، از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 27 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

طرح فروش لاماری ایما ویژه در سامانه یکپارچه

طرح فروش لاماری ایما الویت پاییز 1402

متقاضیانی که در سامانه فروش یکپارچه در 5 الویت خودروی خود اقدام به انتخاب لاماری ایمای کرده بودند و پیامک تایید از پارس خودرو دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به سایت رسمی پارس خودرو از روز شنبه مورخ 17 تیر ماه به مدت سه روز اقدام به واریز وجه و تکمیل فرآیند خود کنند.

نام محصول قیمت (تومان) موعد تحویل
لاماری ایما 1.556.000.000 3 ماهه

طرح فروش لاماری ایما اردیبهشت 1402

واجدین شرایط دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو  که کد ملی شان دراین سامانه اعلام گردیده است میتوانند امروز شنبه مورخ 30 اردیبهشت 1402 لغایت پنجشنبه  4خرداد 1402 به نمایندگی های مجاز شرکت آرین موتور پویا برای تکمیل مراحل ثبت نام خود  اقدام کنند.

شرایط فروش:

طرح فروش لاماری ایما

طرح فروش لاماری ایمای با موعد تحویل 90 روزه از امروز شنبه مورخ 28 آبان ماه آغاز خواهد شد و تا سه شنبه ادامه خواهد داشت، شرکت آرین پارس موتور این طرح را با قرعه کشی در نظر دارد انجام دهد، متقاضیان می توانند برای ثبت نام در این طرح به سایت رسمی شرکت آرین پارس موتور به نشانی اینترنتی arian.iranecar.com  مراجعه کنند.

فروش لاماری ایمای

طرح فروش لاماری ایما مهر 1401

طرح فروش خودرو لاماری ایمای از روز چهارشنبه مورخ 20 مهر ماه آغاز خواهد شد، این طرح به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت، قابل ذکر است که شرایط ثبت نام در این طرح داشتن 18 سال تمام و گواهینامه معتبر است .

طرح فروش لاماری ایما اردیبهشت 1401

بالاخره فروش قطعی لاماری ایما روز سه شنبه انجام می شود؛ کراس اوور جذاب 989 میلیون تومانی!

بالاخره پس از تبلیغات گسترده ای که توسط آرین پارس موتور انجام شد، روز سه شنبه یعنی در نخستین روز نمایشگاه خودرو تهران، فروش قطعی خودروی لاماری ایما آغاز خواهد شد. همچنین پیش فروش لاماری ایما با قیمت غیرقطعی به صورت علی الحساب نیز انجام می شود.

طرح فروش لاماری ایما تیر 1401

طرح فروش فوق العاده محصول لاماری ایمای با موعد تحویل حداکثر سه ماهه از روز شنبه مورخ 25 تیر ماه آغاز خواهد شد ، متقاضیان می توانند برای ثبت نام در این طرح ( قرعه کشی ) به سایت فروش یکپارچه خودرو به آدرس اینترنتی : sale.iranecar.com مراجعه کنید ، قابل ذکر است تمامی محدودیت های دوره های قبل پابرجا است .

 

تاریخ انتشار 17/اسفند/1402