طرح فروش تارا اتوماتیک

ایران خودرو قصد دارد تا خودرو تارا اتوماتیک را از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو در قالب طرح فروش فوری عرضه کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش تارا اتوماتیک

طرح فروش فوری و پیش فروش تارا اتوماتیک آذر 1402

طرح فروش تارا اتوماتیک با سه موعد تحویل 90 روزه، فرودین 1403 و اردیبهشت 1403 که فراخوان تکمیل فرآیند خرید با توجه به الویت نوبت دهی برای متقاضیان این خودرو از طریق پیامک ارسال شده است.

در این دوره فروش تارا اتوماتیک V4LX که نسخه جدید تارا اتوماتیک فول آپشن است عرضه خواهد شد و متقاضیان می توانند با توجه به شرایط دلخواه اقدام به واریز وجه کنند.

طرح فروش فوری و پیش فروی تارا اتوماتیک آذر 1402

طرح فروش فوری تارا اتوماتیک مهرماه 1402

پیامک فراخوان تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه برای متقاضیان طرح فروش فوری تارا اتوماتیک که در سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند ارسال شده است، این فراخوان برای الویت های پاییز 1402 می باشد، ایران خودرو موعد تحویل این خودرو را 90 روزه اعلام کرده است.

طرح فروش فوری تارا اتوماتیک مهرماه 1402

طرح فروش فوری تارا اتوماتیک مرداد 1402

طرح فروش فوری تارا اتوماتیک ویژه متقاضیانی که کد ملیشان در الویت پاییز 1402 تایید شده است، و فراخوان رسمی طی پیامک از سوی ایران خودرو دریافت کرده اند، می توانند با توجه به الویت انتخاب خود به سایت فروش خودرو ایران خودرو به آدرس اینترنتی esale.ikco.ir مراجعه کنند و اقدام به واریز وجه و تکمیل فرآیند خرید کنند.

طرح فروش فوری تارا اتوماتیک مرداد 1402

طرح فروش فوری تارا اتوماتیک تیر ماه 1402

واجدین شرایطی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده اند و پیامک دعوتنامه از سامانه رسمی ایران خودرو مبنی بر تایید امکان ثبت نام به عنوان بخش دوم اولويت تابستان 1402 فروش فوق العاده دریافت کرده اند می توانند در طرح فروش فوری تارا اتوماتیک ثبت نام کنند.

طرح فروش فوری تارا اتوماتیک
تاریخ انتشار 15/آذر/1402