بازگشایی سامانه فروش یکپارچه

سامانه فروش یکپارچه خودرو از هفته آینده به دلیل عدم استقبال از خودروهای مونتاژی احتمالا مجددا بازگشایی خواهد شد، در این دوره فقط امکان ویرایش الویت خودرویی برای متقاضیان که در دور اول و دوم فروش یکپارچه ثبت نام کرده بودند امکان پذیر است

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بازگشایی سامانه فروش یکپارچه

احتمال بازگشایی سامانه فروش یکپارچه

به دلیل عدم استقبال متقضیان از ظریفیت خالی خودروهای مونتاژی دو شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو احتمالا هفته آینده سامانه فروش یکپارچه خودرو مجددا بازگشایی می شود، بر اساس اخبار اعلام شده به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت خودروهای مونتاژی مسئولان قصد دارند تا محصولات این دو شرکت را با شرایط جدید در سامانه فروش یکپارچه خودرو به عرضه بگذارند.

در بازگشایی 20 تا 23 شهریور ماه ظرفیت فروش دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور تکمیل نشده است و این امر باعث شده تا سامانه فروش یکپارچه خودرو مجدد بازگشایی شود و فقط محصولات این شرکت عرضه شود.

بازگشایی سامانه فروش یکپارچه برای ویرایش الویت

سامانه فروش یکپارچه خودرو از روز دوشنبه موزخ 20 شهریور ماه بازگشایی شده است و به مدت سه روز امکان ویرایش برای افرادی که قصد ویرایش الویت خودرویی خود را دارند فعال است، قابل ذکر است این ویرایش برای متقاضیانی است که موعد تحویل خودریشان سال 1403 می باشد.

این بازگشایی مجدد برای تغییر الویت خودرویی می باشد و فقط برای خودروهایی می باشد که ظرفیت آن به دلیل عدم استقبال تکمیل نشده است و ظرفیت خالی برای تحویل 1402 را دارند می باشد ، بازگشایی سامانه فروش یکپارچه به دستور شورای رقابت با هدف تسهیل شرایط برای متقاضیانی که در سامانه ثبت‌نام کرده و دارای پروفایل کاربری هستند.

مدیران خودرو و کرمان موتور دو شرکتی هستند که امکان تحویل خودرو در سال 1402 دارند، در راستای اعلام این دو شرکت متقاضیانی که شرایط زیر را دارند می توانند اقدام به تغییر الویت خودرویی خود کنند :

متقاضیانی که کد ملیشان در دوره اول و دوم با الویت زمان بندی تحویل 1403 از هر یک از شرکت های خودرو سازی تعیین شده است.

مراحل تغییر الویت خودرویی

متقاضیانی که شرایط تغییر الویت خودرویی خود را دارند طبق مراحل زیر باید اقدام کنند:

  1. وارد پروفایل کاربری خود شوند
  2. از قسمت جزئیات سفارش گزینه لغو سفارش را انتخاب کنید
  3. پس از لغو سفارش امکان انتخاب مجدد فراهم می شود و کاربر باید خودرو جدید خودرو انتخاب کند
  4. پس از مهلت تغییر با ورود به سایت رسمی خودرو سازی انتخاب شده اقدام به تکمیل خرید و واریز وجه کنند.

قابل ذکر است اگر خودروی انتخابی تکمیل ظرفیت در دوره اول شده باشد ،تخصیص به ترتیب اولویت‌های تعیین شده قبل صورت خواهد گرفت، همچنین اگر لغو سفارش برای متقاضی ممکن نباشد همان سفارش قبلی محفوظ خواهد بود

چنانچه متقاضی سفارش قبلی را لغو و امکان انتخاب خودروی جایگزین فراهم نشود، کماکان اولویت قبلی آن‌ها محفوظ خواهد ماند. قابل ذکر است که پس از پایان زمان تغییر الویت فقط 5 روز متقاضیان مهلت تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه را دارند.

همچنین بازگشایی سامانه فروش یکپارچه برای متقاضیانی است که در دور دوم فروش یکپارچه خودرو به آن‌ها تخصیص داده نشده است می توانند از محصولات دو شرکت مدیران خودرو و مدیران خودرو الویت خودرویی خود را انتخاب کنند و پس از تخصیص خودرو به افرادی که تغییر الویت دادند بر اساس ظرفیت تولید تخصیص داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که این طرح فروش برای افرادی نیست که پیامک فراخوان دریافت نکرده اند و الویت تحویل خودرویشان مشخص نشده است.

نتایج تخصیص این افراد که در این بازگشایی مجدد، خودروی خود را انتخاب کرده بودند؛ شنبه هفته گذشته (۱۱ شهریور ماه) مشخص و اعلام شد تا خودروها بر اساس اولویت گذشته و طبق فراخوان خودروسازان در قالب فوق‌العاده (سه ماهه) تحویل مشتریان شود.

تاریخ انتشار 29/شهریور/1402