بی ام و

موجود

بی ام و X3

2009

$1,890,000,000تومان

فروخته شد

بی ام و 528

2013

$4,230,000,000تومان

فروخته شد

بی ام و X3

2010

$1,240,000,000تومان

خودرو های برند بی ام و جزو خودروهای پرطرفدار وارداتی بوده است که از سال 2017 به بعد دیگر وارد کشور نشده است و تمامی مذل های آن حداقل برای 7 سال گذشته است، اما این ممنوعیت واردات باعث نشده تا شرکت های خدمات دهنده به این برند به پایان کار برسند، یکی از مهمترین دلایل ادامه کار این نمایندگی ها تقاضا بالا این برند در بین رانندگان است.

عموما رانندگان خودرو که به دنبال خوردوهای با کیفیت وارداتی هستند یکی از اولین انتخاب هایشان سری خودرو های بی ام و می باشد، این برند هم خودرو های شاسی بلند، سدان و کراس در بازار خودرو ایران دارد، این تنوع خودرو باعث می شود تا تمامی سلایق را در برگیرد.

خرید بی ام و کارکرده

اگر شما هم از آن دسته از متقاضیان خرید بی ام و کارکرده هستید باید توجه داشته باشید که با توجه به فعال بودن نمایندگی های این برند در اکثر نقاط کشور، می تواند خرید یک خودرو کارکرده معیوب از برند بی ام و باعث می شود هزینه های سنگین به روی دسته شما بگذارد و حتی شما نتوانید از این خودرو به درستی استفاده کنید.

ما پیشنهاد می دهیم به دلیل عدم عرضه صفر این خودرو در بازار خودرو ایران در زمان خرید از متخصصین کمک بگیرد، شرکت اتولایف به طور تخصصی در زمینه خرید، فروش و مشاوره خودرو فعالیت می کند و با شناخت کاملی که از بازار خودرو دارد و می تواند معتبر ترین و قابل اعتماد ترین شرکت برای خرید بی ام و کارکرده باشد.

شما می توانید از موجودی نمایشگاه خودرو شرکت اتولایف در صورت موجود داشتن بی ام و کارکرده اقدام به خرید با خیال آسوده کنید و اگر خودرو موردنظر موجود نباشد می توانید با مشاوران خرید خودرو ما در ارتباط باشید تا بهترین مدل خودرو شما را با منصفانه ترین قیمت بدون واسطه برای شما خریداری کنند.