معرفی ونوسیا V-Online

ونوسیا V-Online یک کراس اوور میان رده از شرکت دانگ فانگ می باشد که توسط شرکت مکث موتور وارد و عرضه می شود، ونوسیا وی آنلاین دارای طراحی به روز و جوان پسندی می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
معرفی ونوسیا V-Online

شرکت مکث موتور در لیست محصولات وارداتی خود، خودرو ونوسیا V-Online را معرفی کرده است که این خودرو یک کراس اوور میان رده اما با طراحی بروز و اسپرتی است، این کراس اوور که محصول مشترک شرکت دانگ فانگ و نیسان است که از سال 2010 شورع به فعالیت کرده اند بر پایه پلتفرم های خودروهای نیسان می باشد.

کراس اوور ونوسیا V-Online نه تنها در بازار چین توانسته توجه رانندگان بسیاری به خود جذب کند بلکه در لیست خودروهای برتر صادراتی چین هم به واسطه همکاری نیسان قرار گرفته است، این خودرو با وجود قیمت اقتصادی که دارد از آپشن ، امکانات ، مشخصات فنی و طراحی به روزی برخوردار می باشد.

طراحی ونوسیا V-Online

هدف از واردات این خودرو جمع و جور و با طراحی مینیمال بدست آوردن حداکثر رضایت رانندگان جوان در بازار خودرو ایران است، در طراحی این خودرو از خطوط با زوایای تند و همچنین چراغ و جلو پنچره مدرن نشان از توجه به طراحی خودرو می دهد که احتمال جلب رضایت رانندگان را از طراحی خودرو افزایش می دهد.

طراحی ونوسیا V-Online

طراحی جلو ونوسیا V-Online

در طراحی جلو این خودرو بسیار دقت شده است تا از روبرو با وجود جمع و جور بودن خودرو از ابهت آن کم نشود، در نمای جلوی این خودرو می توانید یک جلو پنچره عریض مشبک مشکی رنگ را مشاهده کنید که در امتداد آن چراغ های دی لایت باریک و پرژکتور های خطی اصلی خودرو قرار گرفته است، برای اسپرت شدن این خودرو طراحان دو خروجی هوا را در دو سمت سپر قرار داده اند.

طراحی جلو ونوسیا V-Online

از نکات بارز دیگر در طراحی جلو این خودرو می تواند به خطوط طوسی رنگ کربنی اشاره کرد که در دیگر نقاط خودرو قابل مشاهده می باشد، همچنین لوگوی V شکل ونوسیا بالای جلو پنچره یک جلوه متفاوت برای خودرو به وجود آورده است.

طراحی جانبی ونوسیا V-Online

در نمای جانبی این خودور با دقت بسیار زیاد می توانید خطوط با زوایه تند را بر روی درب جلو خودرو مشاهده کنید، سقف با حالت شیب دار یکی از نکات مثبت در طراحی بروز این خودرو می باشد، همچنین رینگ های بزرگ 18 اینچی کمک شایانی به بروز شدن طراحی خودرو می دهد. در سرتاسر پایین این خودرو یک فریم طرح کربن قرار گرفته است که می تواند نشان از خلاقیت طراحان برای اسپرت شدن این خودرو باشد.

طراحی جانبی ونوسیا V-Online

طراحی عقب ونوسیا V-Online

در طراحی عقب ونوسیا V-Online می توانید به وضوح تفاوت را احساس کنیم، استفاده از زوایای تند در عقب خودرو می تواند کاملا نظر بیننده را به خود جلب کند، استفاده از باله اسپورت و قرارگیری لوگو V شکل در زیر توانسته تا حدود زیادی به اسپرت بودن این خودرو کمک کند، قرار گیری چراغ خطی کشیده بر روی درب صندوق عقب از دیگر نکات مهم طراحی عقب این خودرو می باشد.

طراحی عقب ونوسیا V-Online

طراحی کابین ونوسیا V-Online

بی شک با ورود به ونوسیا V-Online با یک طراحی مدرن و اروپایی روربرو خواهید شد که در بسیاری از خودروهای چینی نخواهید دید، در نگاه نخست یک داشبورد از جنس پلاستیک نرم را مشاهده خواهید کرد که روی آن یک کلاستر یکه تیکه بزرگ قرار گرفته است که وظیفه نمایش اطلاعات رانندگی و سرگرمی و بخش دیگر وظیفه نمایش اطلاعات کیلومتر و وضعیت خودرو را دارد.

طراحی کابین ونوسیا V-Online

طراحی داخلی ونوسیا V-Online شباهت بسیاری به پژوهای 2023 را دارد، از دیگر نکات قابل توجه در طراحی کابین ونوسیا V-Online فرمان دی کات و همچنین قرار گرفتن دکمه های بسیار کم بر روی داشبورد و کنسول وسط می باشد، در کنسول وسط این خودرو می توانید فقط دسته دنده برقی را مشاهده کنید، این سادگی در کنار طراحی مدرن می تواند بسیار توجه رانندگان را جلب کند.

فضای بزرگ این خودرو می تواند فضایی راحت را برای تمام سرنشینان ایجاد کند تا در مسافرت های طولانی مدت نیز اصلا خستگی برای سرنشیان ایجاد نشود، این خودرو دارای فضای 2.7 متری و فضای بار 605 لیتری است.

آپشن های ونوسیا V-Online

آپشن و امکانات بسیار این خودرو در کنار طراحی بروز آن می تواند یک خودرو کامل برای رانندگان باشد، این خودرو اکثر آپشن های خودروهای بروز اروپایی را دارد تا حداکثر سطح ایمنی و رفاه را برای سرنشینان فراهم کند، برخی از آپشن های این خودرو را معرفی خواهیم کرد:

آپشن های ونوسیا V-Online
  • نظیر شیشه بالابرهای برقی اتوماتیک
  • آینه‌های جانبی تاشونده برقی
  • سقف پانوراما
  • سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای
  • صندلی‌های جلو برقی گرمکن دار
  • زیرپایی برقی صندلی شاگرد
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک 3 منطقه ای
  • پرده برقی شیشه عقب
  • مانیتور 15.6 اینچی
  • کروز کنترل
  • ترمز پارک برقی
  • اتوهلد

مشخصات فنی ونوسیا V-Online

ونوسیا V-Online از یک پیشرانه توربو شارژ 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم موتور 1480 سی سی می باشد که توان تولید قدرت 188 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 260 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه را دارد که وظیفه انتقال قدرت به محور جلویی خودرو به عهده یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته خودکار دوکلاچه می باشد.

این خودرو دارای میانگین مصرف سوخت 6.6 لیتری در هر 100 کیلومتر در حالت ترکیبی می باشد، همچنین شتاب اولیه 0 تا 100 این خودرو 8.8 ثانیه می باشد، همچنین این خودرو می تواند حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

تاریخ انتشار 09/اردیبهشت/1403