ام و ام

ام و ام یکی از قدیمی ترین برندهای شرکت مدیران خودرو می باشد که با شروع تحریم ها و مننوعیت های واردات خودرو در ایران توانست خودروهای مونتاژی چینی را در بازار خودرو ایران عرضه کند، این برند با توجه به تنوع بالای محصولات تواسنته از سال 1394 حداکثر مشتری را در بین دیگر مونتازکاران به خود اختصاص دهد.

در ابتدا شرکت مدیران خودرو فقط برند ام وی ام را عرضه می کرد و همه اما وی ام را به مدیران خودرو می شناختند، اما در سال های اخیر شرکت مدیران خودرو محصولات لوکس خود را با برند فونیکس به بازار عرضه می کند.

خرید ام وی ام کارکرده

بی شک اکثر افرادی که به دنبال خودرو اقتصادی با برند خارجی هستند به یاد برند ام وی ام می افتند و به دنبال خرید ام وی ام کارکرده یا صفر هستند، اما باید توجه داشته باشند که این خودرو چون ریشه چینی دارد عموما با خرابی هایی روبرو هستند.

در برخی موارد این خرابی ها در ظاهر به قابل مشاهده نیستند و می تواند در کوتاه مدت باعث خرج سنگین یا حتی از کار فتادن خودرو شود، اگر شما هم قصد خرید ام وی ام کارکده دارید با ما مشاوران ما در ارتباط باشید تا تمیز ترین خودرو را نظر ظاهری و فنی به شما ارائه دهند.

همچنین هم اگر خرید ام وی ام صفر را دارید می توانید اخبار و اطلاعیه فروش شرکت مدیران خودرو از طریق کانال خبری اتولایف دنبال کنید.