رانا پلاس پانوراما با گیربکس شش سرعته

به تازگی ایارن خودرو از مدل جدید رانا پلاس پانوراما با گیربکس شش سرعته رونمایی کرده است که قرار است به زودی به بازار عرضه شود .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

رانا پلاس جدید ایران خودرو با سقف شیشه ای و مشخصات فنی موتور TU5+ با قدرت 113 اسب بخار و 144 نیوتون متر گشتاور می باشد .

تفاوت TU5 با TU5+ در زمان بندی حرکت سوپاپ ها می باشد که علاوه بر کاهش سطح آلایندگی خودرو باعث قدرت و سرعت خودرو افزایش چشمگیری خواهد داشت .

رانا پلاس یک خودرو محبوب و مورد پسند مشتریان هم از لحاظ ظاهری و هم لحاظ فنی می باشد ، از این رو ایران خودرو برای افزایش رضایتمندی مشتریان در این مدل با یکسری تغییرات ظاهری مثل اضافه کردن سقف شیشه ای و همجنین ارتقا سیستم فنی را انجام داده است .

از مهمترین تغییرات و ارتقا رانا پلاس پانوراما می توان به گیربکس 6 سرعته و کاملا داخلی سازی شده ناشاره کرد ، رانا پلاس پانوراما اولین خودرو 6 دنده با گیبرکس تولید داخلی است که تولید و عرضه خواهد شد .

از تجهیزات جدیدی که روی رانا پلاس سقف شیشه ای قرار گرفته است می توان به فرمان برقی ، کروز کنترل ، آینه های برقی جدید ، غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلید های کنترلی روی فرمان نام برد .

 

تاریخ انتشار 30/خرداد/1400