ّقیمت تارا دستی کارخانه و بازار آزاد

اگر شما هم به دنبال خرید تارا مدل دستی هستید می توانید قیمت تارا دستی در بازار آزاد و کارخانه در اتولایف مشاهده کنید، در حال حاضر قیمت خودرو در بازار خودرو کاهشی می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
قیمت تارا دستی

قیمت تارا دستی کارخانه

ایران خودرو هر ماهه قیمت نهایی محصولات خود را با توجه به محاسبه ای مالیات، بیمه و هزینه شماره گذازی و … اعلام می کند، در ماه جاری ایران خودرو قیمت کارخانه ای تارا دستی را 399 میلیون 607 هزار تومان اعلام کرده است ، این قیمت فقط مختص خودروهایی است که کارخانه مستقیما به متقاضیان تحویل می دهد. این قیمت در لیست قیمت کارخانه ایران خودرو اعلام شده است

خودرو تارا دستی یکی از مدل های محبوب است که ایران خودرو است که در طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو همراه متقاضیان زیادی را داشته است، این خودرو بروز با طراحی جوان پسندی که دارد توانسته جایگاه خوبی در بازار خودرو ایران بدست آورد.

قیمت تارا دستی در بازار آزاد

قیمت بازار آزاد تارا دستی با قیمت نهایی کارخانه ای این خودرو متفاوت می باشد ، حتی فشار شورای رقابت نتوانسته است که اختلاف قیمت این خودرو را در بازار آزاد که توسط نمایشگاه داران خودرو تعیین می شود کنترل کند ، قیمت تارا دستی در بازار آزاد در حال حاضر 702 میلیون تومان می باشد.

قیمت تارا دستی کارکرده

قیمت کارکرده این خودرو با توجه به نوسانات هر روز قیمت در بازار خودرو قابل پیش بینی یا اعلام نمی باشد، قیمت کارکرده تارا دستی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان به صورت ثابت عددی را اعلام کرد.

اگر به دنبال خرید تارا دستی هستید پیشنهاد می شود که با مشاوران خرید خودرو اتولایف در ارتباط باشید تا در خرید خودرو به شما کمک کنند

تاریخ انتشار 19/آبان/1400