خودور تیگو 8 رونمایی شد

روز گذشته مدیران خودرو، فونیکس (چری) تیگو 8 را به صورت رسمی رونمایی کرد و اعلام کرد که این خودرو به از روز یکشنبه مورخ 26 دی ماه در تمامی نمایندگی های رسمی قابل عرضه و خریداری می باشد ، این خودرو با قیمت عجیب 1 میلیارد 750 میلیون تومانی عرضه خواهد شد!

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تیگو 8

معرفی تیگو 8

تیگو 8 پرو بر اساس زبان طراحی “LIFE IN MOTION” طراحی شده و “اوج زیبایی شناسی ” را به ارث برده است. ظاهر جلویی این خودرو بر پایه الماس شکل گرفته شده است و همچنین جلو پنچره مشبک ماتریس این خودرو از الماس الهام گرفته شده است و همچنین فضای داخلی همچون ستاره ای درخشان طراحی شده است که یک تجربه بصری خیره کننده ای را برای سرنشینان به وجود می آورد .

چراغ جلو با تکنولوژی روز دنیا

این خودرو همانند خودرو های لوکس روز دنیا به تکنولوژی LED 4D مجهز شده است ، تیگو 8 از چندین مدل چراغ عای LED ، چراغ های دینامیک و چراغ های دی لایت تیغه ای بهره گرفته است که زیبایی و قدرت نوردهی این خودرو را چندین برابر می کند .

یک از ویژگیهای منحصر به فرد این خودرو استفاده از تکنولوژی LED 9 برای نور بالا و نور پایین این خودرو می باشد ، چراغ های چرخشی که با موتور های دینامیک کار می کنند که از جنس کریستالی بوده و دیواره ضخیم ساخته شده است که از مجموعه 14 LED بهره گرفته است .

چراغ عقب تیگو 8

چراغ عقب متشکل شده ار 72 LED می باشد که با حداکثر نوردهی فراتر از سطح خود است ، این چراغ ها دارای سه بخش خوش آمدگویی و چراغ راهنمای دینامیک می باشد.

چراغ های دینامیک هشدار از 12 LED متشکل شده است که در کمتر از 1 ثانیه روشن و خاموش می شود و همچنین حالت دینامیک آن دوثانیه طول می کشد .

طراحی دینامیک در بدنه

طراحی بدنه بر اساس زبان طراحی H.D.S صورت گرفته است که بر گرفته از جریان می باشد.، ورود به خودرو به صورت کی لس تاچ ؛ رینگهای اسپرت 18 اینچی لوکس؛ لوله های اگزوز دوگانه پویا از اجزای آن می باشند.

صفحه نمایش تعاملی و رفاهی تیگو 8

در بخش سیستم تعاملی این خودرو از یک نمایشگر 24.6 اینچی افقی بهره گرفته شده است که در بخش از این نمایشگر ( یک نمایشگر 8 اینچی ) تنظیمات ایرکاندیشن ، سیستم گرم کن و سرد کن صندلی در دسترس می باشد .

این نمایشگر از تکنولوژی نمایش فوق العاده شفاف 3D با وضوح 720 *1920 بهره می گیرد.

سیستم دولوکس سفارشی ساز با برند سونی

ای GOLDEN EARS به صورت ویژه و اختصاصی نسبت به ارتقاء و سفارشی سازی سیستم صوتی تیگو 8 پرو با 8 بلندگو در تمامی جهات فضای خودرو اقدام نموده است.

1-استفاده از سیستم های سخت افزاری پیشرفته و جاگذاری کاملا مهندسی شده

2-بهره گیری از سیستم دوگانه تقسیم فرکانس دوگانه عقب و جلو

3-سیستم صوتی با کیفیت کنحصر به فرد

صندلی  با برند Lear and Adoption

این شرکت برای رفاه بیشتر سرنشین ها فوم های صندلی را یکپارچه کرده و یک گودی کمر مناسب در طرح این صندلی استفاده کرده است ، همچنین با یک طراحی هوشمندانه و استفاده از لایه های اسفنجی یک راحتی ارگونومیک به صندلی های این خودرو اضافه کرده است .

پشت گردنی های هواپیمایی

طرحی الهام گرفته شده از پشت گردنی های صندلی هواپیما برای راحتی راننده و سرنشین ها کع می توان در 4 جهت تنظیم کنید ، این پشت گردنی های احساس امنیت و آرامش را به بدن سرنشین ها و راننده منتقل می کند ، با رعایت این موارد در طراحی صندلی و پشت گردنی لوکس تیگو 8 پرو توانست گواهینامه راحتی را از موسسه J.D POWER کسب نماید.

سیستم تهویه (سیستم ایرکاندیشن)

در این خودرو با تهویه دوگانه مستقل و هوشمند این امکان را به سرنشین های ردیف دوم داده است که قابلیت کنترل پنل تهویه مطبوع دارد ، این خودرو مجهز یخ زدایی خودکار است .

6 ایبرگ برای حفاظت تمام سر نشین ها

در بخش جلویی 4 کیسه هوا وجود دارد که 2 کیسه هوا در مقابل راننده و سرنیشن و دو کیسه جانبی پرده هوای چپه و راست می باشد ، همچنین کیسه هوای 360 درجه حفاظت همه جانبه است .

درب عقب برقی هوشمند

تیگو 8 پرو مجهز به درب برقی هوشمند حساس به موانع با برند EDSCHA است.درب عقب این خودرو با تکنولوژی کنترل از راه دور ، کیک و سایر روش ها باز کرد . همچنین می توانید زاویه باز و بسته شدند درب صندوق عقب را توسط کنترلر مرکزی مدیریت کنید  .

سیستم کمک رانندگی هوشمند

از نظر فناوری و رانندگی هوشمند ، TIGGO8 PRO مجهز به آخرین سیستم L2.5 سیستم راهنمای رانندگی خودکار است که واقعاً ایمنی کاربران را در توسعه و طراحی محصول مورد توجه قرار داده است. مجهز به ورژن کامل ACC , ICA , TJA, DOW, RCTA, LDWو غیره است.

 

فضای بزرگ

بدنه ای بزرگ با ابعاد 4722*1860*1745 میلیمتر را دارد و همچنین این خودرو دارای صندوق بزرگ با ظرفیت 1930 لیتر می باشد .

بنظر شما این خودرو با قیمت یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان ارزش خرید دارد؟ این عدد یعنی 60 هزار دلار! هم قیمت یک لندکروز…

تاریخ انتشار 26/دی/1400