تویوتا همچنان در صدر

خودرو سازی تویوتا توانست مقام بزرگترین تولید کننده خودرو را حفظ کند .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

خودرو سازی تویوتا با تولید بیش از 10 میلیون و 496 هزار دستگاه خودرو توانست 10 درصد به رکورد افزایش تولید خود بیافزاید و بتواند مقاوم خود را به عنوان بزرگترین خودرو سازی جهان نگه دارد ، این خودرو ساز ژاپنی توانسته برای دو سال متوالی مقام بزرگترین خودرو ساز جهان را حفظ کند .

مقام دوم این رده بندی به خودرو سازی فولکس واگن رسیده است که سال گذشته 8 میلیون 882 هزار خودرو را تولید کرده است و 4.5 درصد کاهش تولید داشته است ، مقصر این کاهش تولید شرکت تولید کننده تراشه کامپیوتری بوده است که اکثرا خط تولید این خودرو سازی متوقف شده است یا با سرعت بسیار کم تولید خودرو انجام میشد .

خودرو سازی تویوتا در حالی توانست سال گذشته مقام بزرگترین تولید کننده را بگیرد که این خودرو سازی فقط 220 هزار خودرو بیشتر نسب به فولکس واگن تولید کرده است ، مدیر تویوتا اعلام کرد که : اول شدن هیچوقت هدف ما نبود و ما کسب این آمار فروش را نتیجه تصمیم تک‌ تک مشتریانی می‌دانیم که از ما حمایت کردند. هدف شرکت ما این است که در کیفیت و ایمنی بهترین باشیم.

تنها نکته ای که باعث شده خودرو سازی تویوتا در این رده بندی مقام اول را کسب کند داشتن انباری پر از تراشه های کامیپوتری بوده است .

تاریخ انتشار 11/بهمن/1400