رونمایی از کراس‌اوور تیارا در نمایشگاه خودرو

کراس اوور جدید تیارا با ظرفیت ۷ نفره در نمایشگاه خودرو تهران توسط شرکت مکث موتور رونمایی شد ، همچنین در این رونمایی از پیکاپ کلوت اتوماتیک نیز رونمایی شد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شرکت مکث موتور در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران کراس اوور ۷ نفر با نام تیارا را رونمایی کرد ُ این خودرو مجهز به موتور توربو شارژ و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک می باشد ُ این کراس اوور با استاندارد های آلایندگی یورو 5 و استاندارد های 85 گانه تولید و عرضه خواهد شد .

مدیر عامل مکث موتور اعلام کرد که این خودرو در سال 1401 به تعدا 5 هزار عدد عرضه خواهد شد ، در ادامه این رونمایی پیکاپ کلوت با گیربکس اتوماتیک نیز رونمایی شد ، مهندس بابک وطن خواه نیز اعلام کرد که به زودی خودرو های برقی نیز توسط مکث موتور رونمایی خواهد شد .

مهدی عسگری، عضو کمیسیون صنایع مجلس و نماینده استان البرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی این خودرو نقش کشنده ها و خودروهای سنگین و نیمه سنگین را در صنعت خودرو کشور بسیار مهم دانست. او همچنین مشکل اصلی مردم در این حوزه را نبود کیفیت و ایمنی دانست و واردات را تنها علاجی موقتی اعلام کرد.

به عقیده عسگری، مونتاژ و تولید داخل و افزایش دانش این حوزه به وسیله واردات را راهکار اساسی برون رفت از شرایط نابسمان صنعت خودرو دانست.

تاریخ انتشار 28/اردیبهشت/1401