فروش فوری دیگنیتی

یهمن موتور بالاخره شرایط فروش خودروی دیگنیتی را اعلام کرد. این شرایط با قیمت قطعی و تحویل فوری از روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین فعال می‌شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فروش فوری دیگنیتی

فروش فوری دیگنیتی و تحویل فوری دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی در هفته آینده آغاز خواهد شد ، در این طرح جدید قیمت تمام شده این دو محصول هنوز مشخص نشده است .

اما بر اساس اطلاعات دریافتی قیمت خودرو فیدلیتی 5 نفره با همان قیمت قبلی 735 میلیون ، فیدلیتی 7 نفره حدود 760 میلیون عرضه خواهد شد ، خودرو دیگنیتی با قیمت بیش از 800 میلیون عرضه خواهد شد .

قابل ذکر است که در سال جاری دیگنیتی دو مرحله طرح فروش نقدی داشته که آخرین بار 27 اردیبهشت بوده است و فیدلیتی سه مرحله فروش نقدی داشته است که آخرین بار 11 مهر ماه بوده که فقط مدل 5 نفره آن عرضه شده است .

شرایط فروش این‌ خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه فعال می‌شود و تا ساعت ۱۶ همان روز ادامه دارد.دیگنیتی پرایم با قیمت ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان برای فروش گذاشته شده که زمان تحویل آن هفته اول خرداد ۱۴۰۰ اعلام شده است. امکان صلح در این بخشنامه وجود ندارد و هر کد ملی تنها می‌تواند یک خودرو ثبت‌نام کند.لازم بذکر است که ثبت نام و واریز وجود فقط اینترنتی میسر خواهد بود.

لازم به توضیح است که دیگنیتی پرایم دارای یک موتور ۱،۵ لیتری توربو با توان ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر می‌باشد. این قدرت از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۷،۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

از امکانات و تجهیزات این خودرو می‌توان‌ به سیستم ورود بدون کلید کیلس استارت، دوربین ۳۶۰، انتخاب حالت رانندگی، رادار کروز کنترل، درب صندوق برقی، سیستم wellcome، سقف پانوراما و چراغ های اینتلیجنت LED به همراه اتولایت اشاره کرد. جالب است بدانید که دیگنیتی بزرگترین خودروی چینی بازار ایران می‌باشد.

تاریخ انتشار 22/فروردین/1400