معرفی تویوتا لندکروز پرادو 2024

تویوتا لندکروز پرادو 2024 یکی از مدل های جدید تویوتا است که به زودی در کشور آمریکا در 5 تریم عرضه شود، از سال 2021 عرضه پرادو در آمریکا متوقف شده بود و به جای آن تویوتا سری 300 لندکروز به فروش می رسید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تویوتا لندکروز پرادو 2024

تویوتا لندکروز پرادو 2024 قرار است که با طراحی جدید به بازار خودرو آمریکا پس از 3 سال بازگردد، این مدل با طراحی سبک قدیم خود قرار است تا رونمایی عرضه شود، این خوردو با ترکیب المان های مدرن و کلاسیک طراحی شده است که با نام رِترو شناخته می شود، این نوع طراحی بر روی مدل فورد برانکو هم دیده شده است.

طراحی بدنه تویوتا لندکروز پرادو 2024

تویوتا لندکروز پرادو 2024 در طراحی شبیه لکسوس GX اما تفاوت هایی در بخش های مختلف مشاهده می شود. در قسمت شیشه جلو عمودی زوایای شکسته ای که در مدل های قبلی پرادو هم وجود داشت می توانید مشاهده کنید، این تغییر ظاهری مکعبی شکل را به طراحی بدنه می دهد، در قسمت جلویی خودرو از چراغ های ال ای دی که در نسخه پایه دایره ای شکل و در نسخه های بالاتر مربعی شکل می باشد بهره گرفته خواهد شد.

اگر به دنبال خرید تویوتا هستید با مشاوران در ارتباط باشید

 طراحی داخلی تویوتا لندکروز پرادو 2024

در مدل 2024 تویوتا لندکروز پرادو که قرار است مثل نسخه های قبلی خود 5 سرنشینه باشد فضای مناسب و قابل قبولی برای قسمت بار در نظر گرفته شود، در مدل پایه ای این خودرو از پلاستیک برای کاهش هزینه ها استفاده شده است، اما در نسخه فول قرار است تا از چرم طبیعی استفاده شود، همچنین در تمامی تریم های تویوتا لندکروز پرادو 2024 می توان گرم کن صندلی جلو را مشاهده کنید.

مشخصات فنی تویوتا لندکروز پرادو 2024

برای خودرو از یک جعبه دنده 8 سرعته AT در نظر گرفته شده است که قدرت به تمامی چرخ ها منتقل می شود، هم ۲.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جایگزین شده است که به همراه موتور برقی ۴۸ اسب بخاری توان تولید نهایت قدرت ۳۲۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۶۳۰ نیوتن متر را دارد.

تصاویر تویوتا لندکروز پرادو 2024

تاریخ انتشار 13/مرداد/1402