خودروهای مرحله سوم فروش یکپارچه

لیست خودروهای مرحله سوم فروش یکپارچه با 4 شرکت خودروسازی اعلام شد، این مرحله از روز گذشته دوشنبه مورخ 24 مهر ماه آغاز به کار کرد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خودروهای مرحله سوم فروش یکپارچه

مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه از روز گذشته مورخ 24 مهر ماه آغاز شد، در این دوره 4 شرکت خودروسازی حضور دارند که لیست خودروهای مرحله سوم فروش یکپارچه مشخص و اعلام شد.

در این مرحله با توجه به ظرفیت باقی مانده از دو دوره گذشته فقط 4 شرکت مونتاژکار خودروهای خود را عرضه کرده انده، با توجه به اینکه قیمت خودروها در کارخانه با بازار آزاد تفاوت بسیار کمی داشته متقاضیان این خودروها عمدتا از خرید خود انصراف داده اند.

این مرحله از روز 24 مهر ماه آغاز شده و تا روز 27 مهرماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند برای ثبت نام و انتخاب الویت خودرویی خود از لیست خودروهای مرحله سوم فروش یکپارچه به سامانه فروش یکپارچه خودرو به آدرس https://esalecar.ir/ مراجعه کنند.

لیست خودروهای مرحله سوم فروش یکپارچه

در این دوره 9 محصول از 4 شکرت خودروسازی با موعد تحویل 3 ماهه عرضه خواهد شد.

نام خودروساز محصول 
مدیران خودرو Arrizo 6PROExcellent
مدیران خودرو FX Premium
مدیران خودرو C55 ProIE
صنایع خودروسازی ایلیا YV دایون
سانیا موتور پارسیان X35
کرمان موتور JACS3
کرمان موتور JACS4
کرمان موتور JACS5
کرمان موتور KMC JV

در این مرحله سوم انتظار متقاضیان عرضه خودرو توسط دو شرکت داخلی سایپا و ایران خودرو بوده است که این دو شرکت هیچ خودرویی برای فروش با توجه به عدم ظرفیت تولید عرضه نکرده اند، قابل ذکر است که متقاضیان جدید هم می توانند در این دوره از فروش یکپارچه خودرو ثبت نام و انتخاب الویت خودرویی کنند.

توجه داشته باشید که فقط در این دوره 9 محصول از 4 شرکت مونتاژ خودرو موجود است.

 

تاریخ انتشار 25/مهر/1402