طرح فروش اطلس

شرکت خودرو سازی سایپا به تازگی خودرو اطلس خود را رونمایی کرده است و امکان ثبت نام آن را در سامانه فروش یکپارچه خودرو فراهم نموده است، این خودرو قرار است از طریق طرح فروش فوق العاده و پیش فروش عرضه شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش اطلس

طرح فروش فوری و پیش فروش اطلس

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو اطلس G سایپا ویژه متقاضیانی که در سامانه فروش یکپارچه ثبت نام کرده بوده اند و پیامک رسمی در تاریخ 30 دیماه از این شرکت دریافت کرده بوده اند آغاز شد، متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت خودرو سازی سایپا اقدام به تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه کنند.

شرایط پیش فروش و فروش فوری اطلس

شرایط پیش فروش و فروش فوری اطلس

طرح فروش فوری اطلس

طرح فروش اطلس ویژه متقاضیان ثبت نام کرده در سامانه فروش یکپارچه خودرو که در تاریخ 7 دی ماه پیامک تکمیل فرآیند خرید دریافت کرده اند آغاز شد، این طرح به صورت فروش فوق العاده و موعد تحویل 90 روزه می باشد، متقاضیان می توانند برای تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه به سایت رسمی سایپا مراجعه کنند.

طرح فروش فوری اطلس

طرح پیش فروش اطلس

طرح پیش فروش اطلس شرکت سایپا ویژه متقاضیانی که در تاریخ 27 آذر ماه پیامک رسمی از این شرکت دریافت کرده اند آغاز شد، در این طرح پیش فروش خودرو اطلس G با موعد تحویل تیر ، مرداد و شهریور 1403 عرضه می شود.

طرح پیش فروش اطلس

طرح فروش اطلس آذر 1402

پیرو ثبت نام در سامانه فروش یکپارچه خودرو متقاضیانی که الویت خودرویی خود را اطلس انتخاب کرده بوده اند، شرایط پیش فروش این خودرو آغاز شد، متقاضیانی که در روز سه شنبه مورخ 21 آذر ماه پیامک از سایپا دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت به نشانی : saipa.iranecar.com اقدام به تکمیل فرآیند خرید و واریر وجه کنند.

شرکت سایپا مبلغ 203 میلیون و 307 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت این خودرو در نظر گرفته است، همچنین موعد تحویل طرح پیش فروش اطلس تیر و مرداد ماه سال 1403 اعلام شده است.

تاریخ انتشار 01/بهمن/1402