طرح پیش فروش شاهین

طرح پیش فروش شاهین برای متقاضیانی که کد ملیشان در دور دوم فروش یکپارچه خودرو تایید شده است آغاز شد، برای تکمیل مراحل باید متقاضیان به سایت رسمی سایپا مراجعه کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح پیش فروش شاهین

طرح پیش فروش شاهین دی ماه

شرایط پیش فروش شاهین مدل اتوماتیک ویژه متاقضیانی که الویت زمستان 1402 بوده اند و در تاریخ 19 دی ماه پیامک رسمی دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به سایت شرکت خودرو سازی سایپا اقدام به تکمیل فرآیند خرید و واریز پیش پرداخت کنند، شرکت سایپا موعد تحویل این دوره طرح پیش فروش را مرداد و شهریور 1403 اعلام کرده است.

طرح پیش فروش شاهین دی ماه 

شرایط پیش فروش شاهین مرداد ماه

فراخوان تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه برای طرح پیش فروش شاهین در روز دوشنبه مورخ 30 مرداد ماه ابلاغ شد، در این فراخوان ذکر شده است که افرادی که کدملیشان در قرعه کشی دور دوم فروش یک پارچه خودرو در بخش اولیت تابستان 1403 تایید شده است و در روز 30 مرداد پیامک دعوتنامه رسمی از شرکت سایپا دریافت کرده اند می توانند مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

قابل ذکر است که این طرح فقط برای افرادی است که پیامک تکمیل فرآیند خرید دریافت کرده اند، واریز وجه و تکمیل اطلاعات شخصی از طریق سایت رسمی شرکت سایپا از امروز مورخ 30 مرداد ماه برای افرادی که قصد خرید خودرو را دارند امکان پذیر می باشد.

شرایط طرح پیش فروش شاهین

شرایط طرح پیش فروش شاهین
تاریخ انتشار 20/دی/1402