طرح فروش فیدلیتی

فروش فوری فیدلیتی ویژه متقاضیانی که کد ملیشان در سامانه فروش یکپارچه تایید شده است و پیامک تکمیل فرآیند خرید دریافت کرده اند از 5 فروردین ماه 1403 آغاز خواهد شد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فروش فیدلیتی

طرح فروش فیدلیتی پرستیژ و پرایم

شرایط فروش فیدلیتی پرستیژ و پرایم در دو تیپ 5 نفره و 7 نفره از تاریخ 5 فروردین ماه 1403 آغاز خواهد شد، در این طرح فروش که خودروها با سال ساخت 1402 و 1403 عرضه خواهد شد ویژه متقاضیانی است که در اردیبهشت 1402 در سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند و الویت خودرویی خود را فیدلیتی انتخاب کرده بوده اند.

متقاضیانی که پیامک رسمی دریافت کرده اند از 5 فروردین ماه لغایت 20 فروردین ماه 1403 مهلت انتخاب نوع خودرو و واریز وجه را دارند،ظرفیت مدل و سال ساخت خودروها تا تکمیل ظرفیت ممکن می باشد، همچنین قابل ذکر است که این دوره فروش تمدید نخواهد شد.

شرایط طرح فروش فیدلیتی پرستیژ

طرح فروش فیدلیتی

فروش فوری فیدلیتی بهمن ماه

شرایط فروش فوق العاده فیدلیتی در طرح عادی و حمایت از جمعیت جوانی با توجه به الویت بندی از پیش تعیین شده در سامانه فروش یکپارچه خودرو از روز دوشنبه ۲۳ بهمن آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.متقاضیان می توانند برای تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه به سامانه رسمی شرکت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کنند.

 

طرح فروش فیدلیتی آذرماه

شرایط فروش فیدلیتی پرایم تیپ 1 و 2 بر اساس الویت بندی تایید شده در سامانه فروش یکپارچه خودرو از روز پنچشنبه مورخ 30 در ماه آغاز می شود، در این طرح افرادی که الویت پاییز 1402 بوده اند و پیامک رسمی دریافت کرده اند می توانند اقدام به تکمیل ثبت نام و واریز وجه کنند، این طرح تا 5 دی ماه فعال خواهد بود.

قابل ذکر است که رنگ این خودرو بر اساس الویت پرداخت و انتخاب توسط متقاضیان است، همچنین شرکت بهمن موتور اعلام کرده است که مدل خودروهای تحویلی 1403 می باشد. قابل ذکر است که موعد تحویل هفته دوم اسنفد ماه سال جاری و هفته آخر اردیبهشت 1403 می باشد.

فروش فوری فیدلیتی آذرماه

 

فروش فوری فیدلیتی ویژه مادران آذر ماه

شرایط فروش فیدلیتی ویژه متقاضیان قبت نام کرده در طرح حمایت از مادران در سامانه فروش یکپارچه خودرو با موعد تحویل هفته دوم اسفند ماه 1402 از روز پنچشنبه مورخ 30 آذر ماه آغاز می شود، متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت بهمن موتور اقدام به ثبت نام و واریز وجه کنند.

فروش فوری فیدلیتی ویژه مادران آذر ماه

فروش فوری فیدلیتی مهرماه

طرح فروش فوری فیدلیتی از روز شنبه مورخ 22 مهر ماه آغاز خواهد شد، این طرح برای متقاضیانی است که در دوره دوم سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام و الویت خودرو خود را فیدلیتی انتخاب کرده اند فعال شده است.

در این طرح که از ساعت 10 روز شنبه آغاز می شود دو نوع خودرو فیدلیتی 5 و 7 نفره با قیمت قطعی و موعد تحویل هفته سوم دی ماه به فروش میرسد

فروش فوری فیدلیتی مهرماه

فروش فیدلیتی شهریور 1402

طرح فروش فیدلیتی ویژه افرادی که در دور دوم فروش یکپارچه خودرو در الویت فروش فیدلیتی کد ملیشان تایید شده است ساعت 10 روز سه شنبه مورخ 21 شهریور ماه آغاز خواهد شد، قابل ذکر است که این طرح به مدت یک هفته فعال خواهد بود و موعد تحویل این طرح هفته سوم آبان ماه اعلام شده است.

فروش فوری فیدلیتی شهریور ماه

 

 

تاریخ انتشار 27/اسفند/1402