معرفی بستیون T77

شرکت بی ام کارز به تازگی در نمایشگاه خودروی مشهد از SUV جدید خود با نام بستیون T77 رونمایی کرد این خودرو در لحظه آخر در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
معرفی بستیون T77

رونمایی بستیون T77 در نمایشگاه خودروی مشهد

در آخرین لحظات نمایشگاه خودرو مشهد شرکت بی ام کارز با یک شاسی بلند با ابهت تمامی مخاطبین را سورپرایز کرد، این شرکت با رونمایی از بستیون T77 که تا پیش از این اطلاعاتی از آن منتشر نشده بود، توانست حال و هوای تکراری نمایشگاه خودرو را عوض کند.

معرفی اجمالی بستیون T77

بستیون T77 یک شاسی بلند پر ابهت با طراحی بروز از شرکت بی ام کارز است که در آخرین روزای نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد، بر اساس گزارشات قرار است در بازار خودرو ایران عرضه شود اما هنوز زمانی برای ورود آن مشخص نشده است، بستیون T77 یکی از زیر مجموعه های برند FAW است که به زودی توسط شرکت بی ام کارز در ایران عرضه خواهد شد.

طراحی بدنه بستیون T77

طراحی جلو بستیون T77 همانند خودرو های جدید و بروز از خطوط پنچره در بخش جلویی به همراه چراغ های کشیده بهره گرفته است،در بخش طراحی پشت این خودرو ظرافت بکار رفته مثل خودرو رنج‌ رُوِر می باشد.

مشخصات فنی بستیون T77

بستیون T77  مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری T-GDI که با اتصال به گیربکس 7 سرعته دو کلاچه، توانایی تولید ۱۷۵ اسب بخار، قدرت و 258 نیوتن متر، گشتاور را دارد. همچنین این خودرو مجهز به سیستم همیار راننده ADASباسطح L2 است که نشان می‌دهد ان را باید خودرویی در کلاس روز دنیا دانست‌.

تصاویر بستیون T77

تاریخ انتشار 12/شهریور/1402