خودرو های کیتون با ایساتیس موتور در راه ایران

خودرو های کیتون با دو مدل پیکاپ و کراس اوور به زودی وارد بازار خودور ایران خواهند شد ، شرکت ایساتیس با ورود خود به صنعت خودرو سازی دو مدل معروف را می خواهد تولید کند .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شرکت ایساتیس یکی دیگر از خودرو سازی های جدیدالورود به صنعت خودرو می باشد که قرار است دو محصول کیتون را وارد بازار خودرو ایران کند .

با اطلاعات بدست آمده از منابع آگاه شرکت خودروسازی ایساتیس در حال تاسیس کارخانه مجهز برای آغاز تولید دو محصول از برند کیتون می باشد ، این دو محصول شامل یک پیکاپ و یک مدل کراس اوور V60 می باشد .

همچنین بر اساس اطلاعات و تصاویری دریافتی عصر خودرو نمونه های اولیه این دو مدل کراس اوور و پیکاپ به گمرک رسیده است و بزودی آزمایش ها و تست های خودرو انجام خواهد شد و سپس وارد خط تولید ایساتیس خواهد شد .

بعضی از خبر گزاری ها به اشتباه ورود و تولید خودرو کیتون را به خودرو سازی های دیگر نسبت داده اند اما شواهد و اطلاعات حاکی از آن است که نمونه اولیه وارد شده مربوط به شرکت ایساتیس موتور می باشد .

یکی از مدل های پرچم دار و استراتژیک کیتون مدل پیکاپ آن می باشد که از پیشرانه 4G69  میتسوبیشی با حجم موتور 2.4 لیتری بهره می برد . با داشتن طول 5.3 متری در بزرگترین پیکاپ ها موجود در بازار قرار گرفته است و با  گیربکس 5 سرعته دستی در دو مدل تک و دو دیفرانسیل در فاز نخست قرار است به بازار عرضه شود .

کراس اوور V60 با داشتن طول 4.5 متری و با بهره گیری از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی , گیربکس 5 سرعته دستی محصول متفاوتی را به بازار عرضه خواهد شد .

هر دو محصول دارای استانداردهای یورو 5 می باشد و همچنین قابل ذکر است که کراس اوور با دیفرانسیل عقب و در فول ترین مدل وارد بازار خواهد شد .

شرکت کیتون با داشتن سابقه درخشان در خودرو سازی مدل های تجاری سبک , سابقه همکاری با شرکت دایملر بنز را در چین دارد , این شرکت خودور سازی چینی محصولات خود را به چندین کشور ارسال کرده است و حال نوبت به ایران و خودرو سازی ایساتیس رسیده است .

 

 

تاریخ انتشار 05/تیر/1400