عرضه دانگ فانگ T5 بزودی در ایران

عرضه دانگ فانگ T8 به زودی در ایران توسط شرکت آرین موتور آغاز خواهد شد، این خودرو یکی از پرچم دار های بازار هدف دانگ فانگ می باشد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

در اواخر هفته گذشته منبع آگاهی اعلام کرده است که  آرین موتور قصد عرضه  مدل جدید دانگ فانگ را در ایران دارد ، مدل T5 ایوو یک مدل کراس اوور چینی با تغییر مدل و مونتاژ  در ایران می باشد ، دانگ فانگ به صورت مقطعی قرار است از خودرو سازی آرین پارس موتور تولید و عرضه شود .

دانگ فانگ T5 یک مدل کراس اوور با پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ با قدرت 197 اسب بخار با گشتاور 285 نیوتون متر را تولید می کند ، با سیستم مصرف سوخت این کراس اوور متوسط 5/7 لیتر در 100 کلیومتر می سوزوند و در شرایط ترافیکی این عدد به 6/6 لیتر می رسد.

این کراس اوور فول آپشن دارای امکانات رفاهی و ایمنی سطح بالایی می باشد در بازار های خارجی دانگ فانگ قیمتی کمتر از 25 هزار دلار دارد .

جعبه دنده خودرو دانگ فنگ از نوع سرعت دو کلاچه می باشد که توان را به چرخ های جلوی خودرو می رساند. این خودرو توانایی شتاب  0 تا 100 را در کم تر از 2/9 را دارا می باشد.

برخی رسانه ها شتاب خودرو t5 را 5/9 ثانیه اعلام می کنند و شتاب کراس اوور را در شرایط استاندارد 7/8 ثانیه ثبت کرده اند. بر اساس خبرها گروه آرین سرمایه و شرکت آرین موتور می خواهند نسخه 20 هزار دلاری  خودرو t5 ایوو را به ایران بیاورند.

این شرکت ها می خواهند این خودرو را با تغییر نام و نشان تجاری در کارخانه آرین پارس موتور که در خمین شهر می باشد تولید کنند.

 

 

تاریخ انتشار 12/تیر/1400