عرضه تارا با موتور TU5 پلاس

عرضه تارا با موتور TU5 و پلتفرم های جدید ، تارا محصولی به روز و متفاوت از دیگر خودرو های تولید ایران خودرو می باشد که پیش بینی می شود با استقبال عالی روبرو شود .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

مدیر عامل شرکت تحقیق ، طزاحی و تولید شرکت ایران خودرو اعلام کرده است که نسل بعدی تارا با موتور و جعبه دنده ای اتوماتیک با قابلیت بیشتر و مصرف سوخته کمتر تولید خواهد شد ، بخشی از این تغییرات مهم در حال اجرا است و منتظر تاییده استاندارد و تولید انبوه است .

با بهبود در سیستم محرکه تارا خواسته رانندگان مبنی بر رانندگی با قابلیت های بیشتر و همچنین مصرف سوخت کمتر در شرایط ترکیبی ( جاده و شهری ) بر آورده شده است ، تارا در نسخه اولیه که به بازار قرار است عرضه شود با موتور TU5 رونمایی خواهد شد که مهدی رجبعلی پیش بینی استقبال از تارا را کرده است .

به زودی تارا با موتور TU5 پلاس و حجم موتور 1500 سی سی و برخورداری از سیستم آلایندگی یورو 5 که آخرین استاندارد حال حاضر کشور است به بازار عرضه خواهد شد ، تارا برای رسیدن به یورو 6 باید تغییرات جزئی را اعمال کند .

وی افزود مهمترین وجه تمایز تارا با محصولات پیشین ایران خودرو بهره گیری از پلتفرم جدید که سطح امکانات رفاهی و ایمنی سرنشین هارا ارتقا داده و همچنین باعث مصرف سوخت می شود و قرار است از این پلتفرم جدید در تمامی نسخه های آینده ایران خودرو استفاده شود .

بدنه مستحکم تارا امنیت را برای سرنشینان و راننده فراهم می کند ، یکی از مهمترین آپشن ها استفاده از ایمنی عابر پیاده می باشد ، مهدی رجبعلی در ادامه گفته است که تارا تنها خودرو ایرانی است که تاییده ای رسمی ایمارک ( استاندارد ایمنی عابر پیاده ) را گرفته است و می تواند تا حد زیادی از صدمات عابر پیاده ناشی از تصادف با خودرو را جلوگیری کند .

تاریخ انتشار 15/تیر/1400