مشخصات جدید از کراس اوور ایران خودرو

مدیر طراحی کراس اوور ایران خودرو اطلاعاتی از مشخصات فنی و بدنه این کراس اوور اعلام کرد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

مدیر طراحی پروژه اولین کراس اوور ایران خودرو اعلام کرد که موتور این خودرو از نسل EF7 پلاس توربو شارژ و با گیبرکس 6 سرعته اتوماتیک و دستی به بازار عرضه خواهد شد ، در ادامه اضافه کرد که این خودرو دارای همان پلتفرم تارا است که فقط از لحاظ ظاهر و ابعاد بدنه تغییر داشته است .

امیر سیمدار گفت : این خودرو بر مبنای دانش داخلی تولید خواهد شد و توانسته  خلا نبود خودرو های CUV را که امروزه در بازار خودرو جهانی رشد داشته است را جبران کند ، بر همین اساس پس از بررسی بر روی پلتفرم های موجود ، پلتفرم تارا برای استفاده در پلتفرم خودرو های CUV انتخاب شد .

امیر سیمدار بیان کرد که کراس اوور K125 به زودی رونمایی خواهد شد و این محصول در انتهای سال 1401 به تولید انبوه خواهد رسید و در حال حاضر در مرحله تعریف و هدف گذاری این پروژه هستیم .

بدنه این خودرو از یوزپلنگ الگوبرداری و الهام گرفته شده است و طراحان سعی خواهند کرد که در ظاهر این کراس اور از خصوصیات و خطوط چهره و بدن یوزپلنگ بهره بگیرند ، از دیگر مشخصات این خودرو می توان به سقف پانوراما ، صندلی برقی ، سیستم ESC ، چهار تا شش ایربگ ، ترمز پارک برقی ، مالتی مدیا و صندلی چرم یا پارچه ای اشاره نمود .

با توجه به استایل و طراحی مدرن این خودرو، باعث شده تا بتواند در سطح امکانات ایمنی و رفاهی با خودرو ها در رقابت باشد ، این خودرو می تواند ضمن تامین سطوح بالای استاندارد ایمنی، امکانات رفاهی عالی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار دهد .

تاریخ انتشار 11/شهریور/1400