قرعه کشی سایپا در دو طرح پیش فروش

شرکت سایپا این بار دو طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید را همزمان با هم اجرا می‌ کند . بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، در روز قرعه کشی ابتدا منتخبین روش پيش فروش يك ساله مشخص مي شوند و در صورت انتخاب برای این طرح ، متقاضي در قرعه كشي پيش فروش مشاركت توليد ، شركت داده نخواهند شد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
قرعه کشی 6 محصول سایپا در دو طرح پیش فروش

در این طرح های پیش فروش ، گروه خودروسازي سايپا ۶ محصول شاهين جی ، كوييك اس ، كوييك آر با گيربكس معمولي ، كوييك با گيربكس معمولي ، ساينا اس و وانت ۱۵۱ اس ای با موتور ام ۱۳ را عرضه خواهد کرد .
ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۷ هزار و ۵۰۰ خودرو می باشد و براي آن كه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود ، ۱۵ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند .
اسامی منتخب دو طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا دو شنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت .
فرصت مشارکت در پيش فروش های يك ساله و مشاركت در توليد محصولات سایپا براساس آیین نامه های ابلاغی دو روز کاری می باشد .
اما گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایت مشتریان و تسهیل جهت مشارکت بیشتر در این طرح ها ، امکان ثبت نام در روزهای پنجشنبه و جمعه را نیز فراهم کرده است .

 

تاریخ انتشار 05/دی/1400