زمان عرضه محصولات جدید فیدلیتی و دیگنیتی

مدیرعامل گروه بهمن در افتتاحیه خط تولید جدید کارخانه قزوین زمان عرضه سه خودرو جدید گروه بهمن موتور را اعلام کرد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

مدیرعامل گروه بهمن هم زمان با افتتاح خط تولید وانت کارا در کارخانه بهمن دیزل قزوین اعلام کرد که بهمن موتور قصد دارد تا در تابستان 1401 سدان جدید با نام رسپکت را به بازار خودرو عرضه کند .

در ادامه مدیرعامل گروه بهمن از تفکیک دو گروه بهمن موتور و بهمن دیزل گفت که خودرو هایی که برای پایه پلتفرم ساخته شده اند در بهمن موتور تولید خواهند شد که در این گروه به زودی محصول ون اینرودز نیز اضفه خواهد شد و وانت کاپرا مانند وانت کارا در بهمن دیزل تولید خواهد شد ، در ادامه دلیل خالی شدن ظرفیت وانت کارا را انتقال آن به کارخانه قزوین برای تولید سدان رسپکت اعلام کرد .

علیمرادلو درباره عرضه خودرو های برقی بهمن موتور گفت : این خودرو ها چون نیاز به زمان آزمایش 12 الی 18 ماهه دارند عرضه آنها در سال 1402 خواهد بود ، در ادامه از زمان رونمایی ون اینرودز گفت که به دلیل شرایط حاد کنونی و شیوع کرونا تصمیم بر آن شد که رونمایی این خودرو در اوایل اسفند سال جاری باشد .

بهمن موتور پیش از این قصد مونتاژ و عرضه خودرو های جدید دیگنیتی و فیدلیتی پرستیز را دشات که مدیرعامل گروه بهمن در این افتتاحیه اعلام کرد که نسخه جدید پرستیژ دیگنیتی شهریور سال آینده و نسخه پرستیژ فیدلیتی زمستان سال آینده عرضه خواهد شد .

تاریخ انتشار 19/بهمن/1400