طرح فروش آریسان 2

ایران خودرو قصد دارد تا برای تنظیم قیمت خودرو در بازار ، حذف دلالان و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی خودرو آریسان 2 را از طریق طرح فروش نقدی و اقساطی عرضه کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش آریسان 2

طرح فروش فوری آریسان 2

شرایط فروش آریسان 2 به صورت نقدی و موعد تحویل 45 روزه از روز شنبه مورخ 2 دی ماه آغاز خواهد شد، این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود، در این طرح فروش فوق العاده یک مدل آریسان 2 با 3 رنگ نقره ای ، خاکستری ، عنابی و مشکی به صورت انتخابی و بر اساس الویت عرضه می شود.

طرح فروش فوری آریسان 2

طرح فروش اقساطی و نقدی آریسان 2 آذر 1402

طرح فروش نقدی و اقساطی آریسان 2 در راستای عرضه مستقیم خودرو به مصرف کنندگان و حذف دلالان از سوی ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ 7 آذر ماه آغاز خواهد شد، ایران خودرو جزئیات پیش پرداخت و تاریخ سررسید چک هارو طبق جدول زیر اعلام کرده است، همچنین قیمت قطعی این خودرو 383،030،000 تعیین شده است.

طرح فروش اقساطی و نقدی آریسان 2 آذر 1402

طرح فروش اقساطی و نقدی آریسان 2

طرح فروش اقساطی و نقدی آریسان 2 از روز چهارشنبه مورخ 19 مهر ماه آغاز خواهد شد، در این طرح یک مدل آریسان 2 دوگانه سوز به صورت اقساطی با 3 چک صیادی بنفش به فروش می رسد، قابل ذکر است که موعد تحویل این خودرو 20 روزه بوده و بدون در نظر گرفتن دارا بودن پلاک به نام متقاضی برای عرضه مستقیم به خریداران واقعی می باشد.

این طرح با الویت ثبت نام می باشد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، همچنین مبلغ اعلامی در زمان واریز وجه و مبالغ تعیین شده چک قیمت نهایی بوده و به شرح زیر می باشد.

طرح فروش اقساطی و نقدی آریسان 2

طرح فروش نقدی آریسان 2 بدون قرعه کشی

طرح فروش نقدی و بدون قرعه کشی آریسان 2 از ساعت 11 روز شنبه موزخ 4 شهریور ماه آغاز خواهد شد، در این طرح وانت دوگانه سوز آريسان در چهار رنگ با موعد تحویل 30 روزه می باشد و تا 9 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

جدول طرح فروش نقدی آریسان 2

جدول طرح فروش نقدی آریسان 2

طرح فروش آریسان 2 مرداد ماه 1402

طرح فروش فوری آریسان ۲ با موعد تحویل ۲۰ روزه در مدل دوگانه سوز و رنگ نقره ای، خاکستری ، مشکی از روز چهارشنبه مورخ ۲۵ مرداد ماه آغاز می شود.
تمامی افرادی که واجد شرایط خرید خودرو می باشند می توانند به مدت یک هفته با مراجعه به سایت رسمی ایران خودرو اقدام به تکمیل مراحل خرید آریسان ۲ کنند.

طرح فروش نقدی آریسان 2 آبان 1401

طرح فروش نقدی آریسان 2 ویژه آذر ماه از روز سه شنبه مورخ 29 آذر ماه آغاز خواهد شد، در این طرح یک محصول آریسان دو دوگانه سوز با موعد تحویل 90 روزه عرضه خواهد شد، این طرح بدون قرعه کشی و محدودیت بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 طرح فروش نقدی آریسان 2

طرح فروش آریسان 2 ویژه آبان ماه

طرح فروش نقدی آریسان 2 از روز یکشنبه مورخ 22 آبان ماه آغاز خواهد شد، این طرح به مدت دو روز ادامه خواهد شد،این طرح با موعد تحویل حداکثر 30 روز خواهد بود، قابل ذکر است که تمامی افرادی که واجد شرایط هستند می توانند ثبت نام کنند.

جدول طرح فروش نقدی آریسان 2 ویژه آبان 1401

 

طرح فروش آریسان 2
تاریخ انتشار 29/آذر/1402