عرضه 5 خودرو هیوندای از هفته آینده

قرار است تا چند روز آینده 900 دستکاه از خودرو های هیوندای به بازار عرضه شود، این 5 مدل در گمرک کشور قرار دارد و در حال تکمیل فرآیند آزاد سازی و عرضه به بازار خودرو می باشند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
عرضه 5 خودرو هیوندای از هفته آینده
مقرر شده است تا پس از تعطیلات رسمی 900 عدد از خودروهای وارداتی از کمپانی هیوندای که در گمرک مشور است ترخیص شود و در هفته آتی به بازار خودرو عرضه شود، در این آزاد سازی خودرو 5 مدل النترا،کونا،کرتا و اکسنت و توسان وجود دارد.

 همچنین قرار است تا بزودی بیش از هزار دستگاه هیوندای به اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی اختصاص پیدا کند.

هنوز شرکت های وارد کننده خودرو به دنبال رفع موانع واردات خودرو از مبدا کشور کره جنوبی هستند که تا کنون به دلایل مختلف هنوز این چالش ها از سوی وزارت امور خارجه بر طرف نشده است، اگر این چالش ها بر طرف شود می تواند به بازار خودرو های وارداتی که عمدتا دست خودروهای چینی است تغییر روبه رشدی حاصل شود

گفته میشود که به دلایل مختلف هنوز چالش هایی برای واردات جدید خودروهای کره ای وجود دارد و در این بین متولیان واردات خودرو به دنبال آن هستند که موانع ثبت سفارش جدید و عرضه خودرو های کره جنوبی حل شود.

لازم به ذکر است که در صورت حل چالش ها، مدل های بیشتری از برند هیوندای امکان حضور در بازار ایران را پیدا میکنند و با افزایش سهم خودروهای کره ای در دوره واردات جدید میتوان حال و هوای بازار صفر کیلومتر های کشور را که بیشتر دارای خودروهای چینی هستند تغییر داد.

تاریخ انتشار 20/خرداد/1402