مرحله دوم فروش دیگنیتی

بهمن موتور برای بار دوم شرایط فروش فوری محصول جدید خود یعنی دیگنیتی را منتشر کرد. این خودرو با قیمت قطعی از روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه برای فروش گذاشته خواهد شد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شرایط فروش این‌ خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه فعال می‌شود و تا ساعت ۱۶ همان روز ادامه دارد.دیگنیتی پرایم با قیمت ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان برای فروش گذاشته شده که زمان تحویل آن هفته سوم تیر ۱۴۰۰ اعلام شده است. امکان صلح در این بخشنامه وجود ندارد و هر کد ملی تنها می‌تواند یک خودرو ثبت‌نام کند.لازم بذکر است که ثبت نام و واریز وجود فقط اینترنتی میسر خواهد بود.

بررسی‌طرح:

مزایا:

۱- تحویل کوتاه مدت  ۲- قیمت قطعی  ۳- امکان ثبت‌نام یک خودرو با هر کد ملی بدون محدودیت  ۴- داشتن سود انصراف  ۵- ارائه محصولی جدید

معایب:

۱- نداشتن سود مشارکت  ۲- امکان وجود رانت در ثبت‌نام و تاخیر در تحویل (باتوجه به سوابق بهمن موتور)

پیشنهاد ما جهت انجام: ۸۰٪

لازم به توضیح است که دیگنیتی پرایم دارای یک موتور ۱،۵ لیتری توربو با توان ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر می‌باشد. این قدرت از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۷،۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

از امکانات و تجهیزات این خودرو می‌توان‌ به سیستم ورود بدون کلید کیلس استارت، دوربین ۳۶۰، انتخاب حالت رانندگی، رادار کروز کنترل، درب صندوق برقی، سیستم wellcome، سقف پانوراما و چراغ های اینتلیجنت LED به همراه اتولایت اشاره کرد. جالب است بدانید که دیگنیتی بزرگترین خودروی چینی بازار ایران می‌باشد.

تاریخ انتشار 22/اردیبهشت/1400