بازگشایی سامانه یکپارچه

بازگشایی سامانه یکپارچه برای عرضه خودروهای داخلی و مونتاژی انجام شده است، در این سامانه فروش یکپارچه خودرو هر دوره تولید کنندگان خودرو براساس توان تولید یا ظرفیت باقی مانده محصولات خود را برای عرضه قرار می دهند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بازگشایی سامانه یکپارچه

اولین دوره فروش یکپارچه خودرو داخلی 1403

نخستین دوره فروش خودروهای داخلی در سال جدید احتمالا از هفته آینده آغاز خواهد شد، به تازگی سامانه فروش یکپارچه خودرو بروز رسانی شده است که 7 خودرو مونتاژی در آن اضافه شده است.

اولین دوره فروش یکپارچه خودرو داخلی 1403

بازگشایی سامانه یکپارچه مرحله هفتم

بازگشایی سامانه یکپارچه برای عرضه خودروهای مونتاژی که محل ظرفیت باقی مانده و عرضه خودروهای جدید شرکت های مونتاژی از روز دوشنبه مورخ 20 آذر ماه انجام شده است، این دوره عرضه تا بامداد روز چهارشنبه مورخ 22 آذر ماه فعال می باشد.

در این دوره فروش یکپارچه خودرو پنچ شرکت خودرو سازی ایران خودرو ، کرمان موتور، ایلیا ، سانیار موتور پارسیان و آرین پارس محصولات خود را برای عرضه در سامانه یکپارچه قرار داده اند.

خودروهای موجود در سامانه فروش یکپارچه خودرو (مرحله هفتم)

  • هایما X7 ایران خودرو
  • لاماری ایما آرین پارس
  • جک J4 کرمان موتور
  • KMC X5 کرمان موتور
  • جک S3 کرمان موتور
  • دایان Y7 ایلیا
  • تیگارد X35 سانیار موتور پارسیان

شرایط فروش خودرو سامانه یکپارچه

در این دوره عرضه خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو 3 طرح عادی، تعویض خودروهای فرسوده و حمایت از جمعیت جوانی وجود دارد که با توجه به شرایط هر نوع طرح متقاضیان می توانند ثبت نام کنند.

قبل از ثبت نام و انتخاب الویت خودرویی پیشنهاد می کنیم اقدام به ثبت درخواست مشاوره خرید خودرو کنید یا با ما در تماس باشید.

قابل ذکر است که انتخاب اشتباه الویت خودرویی در هر یکی از طرح ها به عهده مشتری بوده و در صورت واجد شرایط نبودن، متقاضی از طرح حذف خواهد شد.

دلیل بازگشایی سامانه یکپارچه

این دوره فروش خودرو بیشتر به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت عرضه خودروسازان و انصراف چشم گیر متقاضیان می باشد، با توجه به کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد بیشتر متقاضیانی که در دوره های قبلی ثبت نام کرده بوده اند اقدام به واریز وجه نکرده اند.

این دوره با توجه به ظرفیت باقی مانده شرکت های خودرو سازی قرار است تا خودروهای ثبت نام شده را در طرح فروش فوق العاده یا همان تحویل 90 روزه به دست متقاضیان برسانند.

تاریخ انتشار 22/فروردین/1403