طرح فروش شاهین

خودرو شاهین یکی از خودروهای شرکت سایپا است که به واسطه آپشن های زیاد ، قدرت موتور خوب و قیمت بسیار مناسب نسبت به خودروهای مشابه خود توانسته متقاضی بسیاری به خود جذب کند، شرکت سایپا عرضه این خودرو را از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو انجام می دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش شاهین

طرح فروش شاهین دی 1402

طرح فروش فوق العاده شاهین اتوماتیک در تعداد محدود ویژه افرادی که در سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند و تاکنون اقدام به واریز وجه یا انعقاد قرارداد با هیچ یک از شرکت های خودروسازی داخلی نکرده اند از روز یکشنبه مورخ 3 دی ماه آغاز خواهد شد، این طرح در صورت تکمیل ظرفیت نشدن تا 7 دی ماه ادامه خواهد داشت.

طرح فروش شاهین دی 1402

طرح فروش فوری شاهین ویژه مادران

شرایط فروش شاهین اتوماتیک ویژه منتخبینی که در خرداد ماه سال جاری در طرح فروش حمایت از مادران ثبت نام کرده بوده اند و در روز 15 آذر ماه پیامک رسمی از شرکت خودرو سازی سایپا دریافت کرده اند، با موعد تحویل 90 روزه آغاز شد.

طرح فروش فوری شاهین ویژه مادران

طرح فروش فوری شاهین

طرح فروش شاهین اتوماتیک ویژه منتخبین الویت تابستان 1403 فعال شد، این طرح از روز 27 آبان ماه برای افرادی که پیامک دعوتنامه دریافت کرده اند آغاز شده است، قابل ذکر است که موعد تحویل این خودرو 90 روزه اعلام شده است.

طرح فروش فوری شاهین

طرح فروش شاهین آبان 1402

طرح فروش شاهین مختص افرادی که کدملیشان برای الویت پاییز و زمستان 1402 در سامانه فروش یکپارچه خودرو تایید شده است و همچنین پیامک رسمی تکمیل فرآیند خرید در روز شنبه مورخ 20 آبان ماه دریافت کرده اند، آغاز شد.

متقاضیانی که قصد خرید خودرو را دارند می توانند برای تکمیل اطلاعات شخصی و واریز وجه به سایت رسمی شرکت خودرو سازی سایپا مراجعه کنند، قابل ذکر است که سایپا موعد تحویل این خودرو را 90 روز پس از واریز وجه اعلام کرده است.

طرح فروش شاهین آبان 1402

 

تاریخ انتشار 02/دی/1402