طرح فروش شاین مکس

با توجه به آغاز شدن عرضه خودروهای وارداتی، اینبار قرار است تا محصول جدید وارداتی شرکت ایران خودرو با نام شاین مکس در سامانه فروش یکپارچه خودرو عرضه شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش شاین مکس

شرایط فروش شاين مكس فروردین 1403

طرح فروش شاين مكس بنزینی وارداتی از روز سه شنبه مورخ 28 فروردین ماه آغاز خواهد شد، این طرح ویژه افرادی است که در سامانه فروش یکپارچه خودرو وارداتی یکی از الویت های خودرویی خود را این خودرو انتخاب کرده بوده اند، قابل ذکر است که این این شرایط فروش تا روز دوشنبه مورخ 3 اردیبهشت ماه فعال خواهد بود.

همچنین متقاضیان توجه داشته باشند که برای تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه باید به نشانی اینترنتی http://esale.ikco.ir مراجعه کنند،  همچنین ایران خودرو موعود تحویل این خودرو را 90 روز کاری پس از واریز وجه اعلام کرده است.

شرایط فروش شاين مكس فروردین 1403

طرح فروش شاین مکس دی ماه 1402

شرایط فروش شاین مکس ویژه متقاضیانی که در سامانه فروش یکپارچه خودرو الویت خودرویی خود را شاین مکس انتخاب کرده بوده اند و به تازگی پیامک رسمی دریافت کرده اند آغاز شد، قیمت قطعی شاین مکس هنوز اعلام نشده است و متقاضیان برای ثبت نام بای علی الحساب 500 میلیون تومان به حساب شرکت واردکننده واریز کنند، همچنین موعد تحویل این خودرو 90 روزه می باشد.

طرح فروش شاین مکس دی ماه 1402

طرح فروش شاین مکس آبان 1402

پس مشخص شدن الویت نوبت ثبت نام در سامانه فروش یکپارچه خودرو، متقاضیانی که کد ملیشان در سامانه فروش یکپارچه خودرو برای الویت خودرو شاین مکس تایید شده است می توانند از امروز مورخ 14 آبان ماه به مدت 6 روز اقدام به تکمیل اطلاعات شخصی و واریز وجه کنند.

قابل ذکر است که این طرح برای افرادی که است که اسفند ماه سال گذشته برای خرید خودرو خارجی در سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند و مجددا تابستان امسال الویت خودرویی خود را انتخاب کرده اند فعال شده است.

افرادی که پیامک رسمی دعوتنامه دریافت کرده اند از روز یکشنبه مورخ 14 آبان ماه به سایت رسمی ایران خودرو برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور مراجعه کنند، ایران خودرو مبلغ علی الحساب دریافتی برای این خودرو را 500 میلیون تومان اعلام کرده است که الباقی مبلغ را در روز تحویل دریافت می کند.

طرح فروش شایان مکس آبان 1402

طرح فروش شاین مکس دور دوم فروش یکپارچه

ایران خودرو در راستای سیاست های عرضه خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو قصد دارد تا خودرو جدید وارداتی خودرو خود را با نام شایان مکس از روز سه شنبه مورخ 2 آبان ماه به مدت سه روز در طرح فروش فوری به عرضه بگذارد، مبلغ علی الحساب 1 میلیارد می باشد و موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری اعلام شده است.

طرح فروش شاین مکس در سامانه فروش یکپارچه

به زودی جزئیات فروش و عرضه شاین مکس از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو اعلام خواهد شد، شاین مکس خودرو جدید وارداتی شرکت ایران خودرو از برند دانگ فانگ است که تا پیش از پیشنه ای خوبی در بازار خودرو ایران داشته است و توانسته جایگاه خوبی را بدست آورد، همچنین با توجه به وارد کردن این خودرو توسط شرکت ایران خودرو، خدمات پس فروش و گارانتی شاین مکس با این شرکت می باشد.

 

تاریخ انتشار 18/دی/1402