طرح فروش هایما S7

طرح فروش هایما S7 ویژه متقاضیانی که کد ملیشان در دوره دوم طرح فروش یکپارچه خودرو در الویت هایما S7 تایید شده است می توانند برای تکمیل مراحل خرید اقدام کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش هایما S7

طرح پیش فروش هایما S7 آبان ماه

طرح پیش فروش هایما متخص الویت تابستان 1403 برای افرادی پیامک دعوتنامه دریافت کرده اند از روز 18 آبان ماه آغاز و تا 25 آبان ماه فعال می باشد، این شرایط فروش در دو طرح تحویل شهریور 1403 و مهر 1403 می باشد که جزئیات آن در جدول زیر مشخص شده است.

طرح پیش فروش هایما S7 آبان ماه

طرح فروش هایما S7 با الویت پاییز

طرح فروش هایما S7 ویژه متاقضیانی که کد ملیشان در سامانه فروش یکپارچه خودرو تایید شده است پس از دریافت پیامک فراخوان فعال می شود، متقاضیانی که قصد خرید این خودرو را دارند می تواند با مراجعه به سایت رسمی ایران خودرو اقدام به تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه کنند، ایران خودرو اعلام کرده است که موعد تحویل این خودرو 90 روزه می باشد.

نام محصول قیمت (تومان) موعد تحویل
هایما اس7 1.008.627.000 90 روزه

 

طرح فروش هایما S7 مرحله هجدهم

متقاضیان طرح فروش هایما S7 با الویت بندی پاییز 1402 که موعد تحویل آن 90 روزه می باشد می توانند با حضور در نمایندگی های مجاز اقدام به واریز وجه و تکمیل فرآیند خرید کنند، این طرح به عنوان بخش دوم الویت پاییز 1402 برای متقاضیانی است که کد ملیشان در سامانه فروش یکپارجه خودرو تایید شده است و پیامک تایید رسمی از ایران خودرو دریافت کرده اند.

طرح فروش هایما S7 مرحله هجدهم

طرح فروش هایما S7 مرحله شانزدهم

طرح فروش هایما S7 ویژه افرادی که در دور دوم فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند و کد ملیشان برای بخش اول الویت پاییز 1402 تایید شده است و پیامک تایید رسمی از ایران خودرو دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به سایت رسمی ایران خودرو برای تمکیل فرآیند خرید خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کنید.

این طرح برای این افراد فعال شده است و همچنین ایران خودرو موعد تحویل هایما S7 را 90 روزه کاری پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه اعلام کرده است.

شرایط طرح فروش هایما S7

شرایط طرح فروش هایما S7
تاریخ انتشار 18/آبان/1402