فروش خودرو کارکرده

عوامل زیادی بر فروش خودرو کارکرده تاثیر دارد فصل یکی از این عوامل است در فصل های گرم سال افراد بیشتری اقدام به خرید خودرو می کنند و فصل های سرد و برف و باران خرید و فروش خودرو را کم می کنند. نوع ماشین هم تاثیر بسیار زیادی بر فروش آن دارد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فروش خودرو کارکرده

عوامل موثر بر قیمت فروش خودرو کارکرده

برای فروش خودرو کارکرده با قیمت مناسب عوامل زیادی تاثیر گذار هستند که به اختصار به آنها میپردازیم:

  • قیمت پایه خودرو

کاملا طبیعی است که قیمت پایه خودرو بر روی قیمت دست دوم آن تاثیر گذار است. چرا که بر روی کل ارزش بازار اثر گذار است.
به خصوص اگر تولید آن خودرو متوقف شود .

  • سن و طول عمر خودرو

همانطور که میدانیم هر وسیله‌ای یک عمر مفید دارد و بعد از آن زمان هزینه‌برخواهد شد .
البته که طول عمر خودرو‌های مختلف باهم فرق دارد و کاملا واضح است که هر چقدرخودرو قدیمی‌تر باشد قیمت آن پایین‌تر خواهد بود.

  • وضعیت ظاهری خودرو

اولین چیزی که در فروش خودرو کارکرده تاثیر گذار است و به آن توجه میشود وضعیت ظاهری خودرو است که خط و خش و لکه و رنگ نداشته باشد زیرا وجود هرکدام از این ها در بدنه خودرو قیمت خودرو را به شدت تحت تاثیر قرار میدهد برای مثال وجود رنگ در هر قطعه از خودرو 3 تا 5 درصد از قیمت خودرو میکاهد.

  • بیمه خودرو

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در فروش بهتر خودرو کارکرده بیمه ی آن است.هرچه تعداد سال هایی که خودرو دارای تخفیف بیمه است بیشتر باشد قیمت آن افزایش میابد.

شواهد و بررسی ها نشان میدهد اگر خودرویی بیمه نداشته باشد ویا کمتر از 5 ماه از مدت بیمه آن باقی مانده باشد بسته به نوع خودرو حدود 2 میلیون از قیمت آن کاسته میشود.

برای فروش خودرو کارکرده راه های متنوع و مختلفی وجود دارد که شاید شما را برای یک فروش سریع و راحت سردرگم کند . یکی از بهترین راه هایی که میتوانید برای جلوگیری از این سردرگمی انجام دهید . استفاده از یک مشاور فروش خودرو است ، که در کار خود خبره و با تجربه است.

استفاده از مشاوره در فروش خودرو کارکرده

امروزه راه ها و مشتریان فراوانی برای فروش خودرو وجود دارد. این قضیه باعث این شده که خیلی از افراد گیج شده یا حتی به شک میفتند که آیا این راه بهترین راه برای فروش خودرو است یا خیر .
اتولایف یکی از معدود شرکت هایی است که در کنار خرید و فروش خودرو به مشاوره نیز میپردازد که برای مطالعه کامل درباره ی نحوه مشاوره خرید خودرو میتوانید به صفحه مشاوره خرید خودرو و همچنین برای مطالعه کامل درباره ی نحوه مشاوره فروش خودرو میتوانید به صفحه مشاوره فروش خودرو برای مراجعه بفرمایید.

فروش خودروی کارکرده با بالاترین قیمت

مهم ترین نکته در هنگام فروش خودروی کارکرده جلب اعتماد خریدار است تا به سلامت خودروی شما اعتماد کند . بهترین کاری که میتوانید برای این مشکل انجام دهید این است که کارشناسی خودرو را به دست کسی بسپارید که هم شما به آن اعتماد دارید هم خریدار پس با ما همراه باشید .

اکنون که خریدار به شما اطمینان کرده است شما میتوانید خودرو را با بالاترین قیمت به فروش برسناید و خریدار هم به علت اطمینانی که به شما دارد به شما مبلغ مورد نظرتان را میدهد زیرا این یک وجه تمایز از سایر کسانی است که خودرویی مانند خودروی شما را به فروش گذاشته اند.

کارشناسی خودرو اتولایف

امروزه با گران شدن خودروها ، سالم بودن خودروی دست دوم در هنگام خرید ، یک امر بسیار حیاتی و مهم قلمداد می شود . بسیاری از خریداران به دلیل اطلاعات ناقصی که دارند ، درک درستی از سالم بودن خودرو ندارند .

انجام مراحل کارشناسی خودرو ، باعث می شود خریدار قیمتی درست و منطقی از خودروی قابل فروش شما داشته باشد.

استفاده کردن از کارشناسی خودرو علاوه بر بالا احتمال فروش خودرو به سرعت گرفتن آن نیز کمک میکند . به همین خاطر این موضوع را مهم می دانیم و تاکید می کنیم که در هنگام فروش هرگونه خودرو دست دومی و یا صفری با کارشناس ماهر و با تجربه جهت کارشناسی خودرو تماس بگیرید .

مواردی مانند لنت ترمز، تایر خودرو ، سرویس روغن  و … که این موارد را هم بر روی برگه ی گزارش ثبت می کنیم . این موارد طبیعی هستند . یقینا هیچ ایراد عمده ی دیگری از چشم کارشناسان ما پنهان نمی ماند .

یکی از مهم ترین سوالاتی در ذهن فروشندگان خودرو به وجود می آید این است که کدام یک از سایت های فروش خودرو قابل اطمینان است.
ما برای پاسخ به این سوال مطالعه صفحه کارشناسی خودرو اتولایف را به شما پیشنهاد میکنیم.

چرا فروش خودرو با اتولایف ؟

1_قیمت منصفانه

این قیمت بر اساس گزارش کارشناسی تخصصی، توسط خریداران اعلام می‌شود.

2_آسانی معامله

شرکت اتولایف به دنبال ایجاد تجربه ای عالی از فروش آسان و راحت خودرو برای شما است.

3_فروش فوری

فروش رفتن خودرو شما به صورت فوری و تنها با 1 بار مراجعه به اتولایف انجام می‌شود.

4_اطمینان صددرصد از معامله

و در آخر ، اتولایف از صفر تا صد معامله به عنوان یک شرکت با تجربه و معتبر در کنار شما است.

فروش خودرو و شیوه های رایج آن

بعد از خرید خودرو رایج ترین کار ممکن ، فروش آن به صورت کار کرده به صورت آگهی یا با روش های سنتی است که انواع هر دو را با هم بررسی میکنیم.

1_سپردن خودرو به دست واسطه‌ ها یا نمایشگاه‌های اتومبیل.

2_انتشار آگهی در مجله‌های خبری یا وبسایت های اینترنتی در زمینه فروش ماشین.

3_استفاده از خدمات شرکت های فروش خودرو

برای استفاده از گزینه سوم برای فروش خودرو به دلیل تنوع زیاد ما اتولایف را به شما پیشنهاد میکنیم .

روش های فروش خودرو در اتولایف

در اتولایف شما می‌توانید خودرو خود را به ۳ شیوه زیر به فروش برسانید:

1_ فروش فوری خودرو

فروش خودرو فقط در عرض 10 روز توسط کارشناسان حرفه ای با قیمتی معقول

2_ فروش یک ساعته خودرو

فروش خودرو و انجام کلیه امور مربوط به آن در عرض یک ساعت با قیمتی منصفانه و توافقی

3_ فروش سفارشی خودرو

فروش اختصاصی خودرو به بالاترین قیمت و مدت زمان مشخص ، مطابق با شرایط شما

برای فروش خودرو و اطلاع از شرایط آن ما را در این صفحه همراهی کنید.

اعتبار بیمه نامه شما در فروش آن تاثیر گذار است.

در صورت تمایل به فروش خودرو کارکرده لازم است آن را از هرجهت در سطح سلامت فنی بالا و از لحاظ ظاهری نیز اصطلاحا تمیز نگه دارید . اما یکی از موازدی که در قیمت گذاری خودرو شما تاثیر دارد بیمه نامه خودرو و مدت اعتبار آن است. زیرا در صورت تمام شدن و کوتاه بودن اعتبار آن ، خریدار برآورد هزینه بیمه خودرو در زمانی کوتاه را خواهد کرد و خود باعث می شود تا قیمت پایین تری برای خرید ماشین شما اعلام نماید و یا خودرویی با بیمه نامه حبا مدتت اعتبار بیشتر را به خودرو شما ترجیح دهد و بنابراین شما یک مشتری آماده برای خرید را از دست خواهید داد.

خودرو صفر یا کارکرده؟

فروش خودرو کارکرده شامل هر دو خودروی تولید داخل و خارج می باشد و با توجه به اینکه خودروهای صفر داخلی گران قیمت هستند و بیشتر افراد به سمت خرید خودروهای کارکرده می روند. در کشور ما خودروهای خارجی صفر وجود ندارد و بیشتر خودروهای خارجی کارکرده هستند. برای این که بتوانید به راحتی خودرو خارجی خود را به فروش برسانید می توانید از مشاوره فروش خودرو خارجی کارکرده استفاده کنید.

دلایل نیاز به کمک یک کارشناس فروش خودرو چیست؟

خرید و فروش خودرو یکی از مهم ‌ترین معاملاتی می باشد که در زندگی هر فردی پیش می ‌آید . در فرآیند خریداری خودرو ، معمولا تلاش و زمان زیادی را صرف می ‌کنید تا به انتخاب خود برسید .
اگر خودروی مورد نظرتان دست دوم باشد تا از سلامت آن اطمینان پیدا نکنید ، احتمالا معامله‌ ای هم انجام نخواهید داد . هم چنین در خرید خودرو نیز بر اساس یک نمونه قرارداد خرید و فروش خودرو استاندارد ، معامله خود را شکل می‌ دهید .

فروش خودرو کارکرده
در واقع با امضای قرارداد شما آن را تایید می کنید و به آن متعهد می ‌شوید . هم چنین بعد از امضا ، آن قرارداد نیز شکل قانونی به خود خواهد گرفت .
شما برای خرید خودرو با ضمانت می توانید به مجموعه اتولایف در این زمینه مراجعه نمائید و ضمن راهنمایی برای خرید و فروش خودرو از این مجموعه معتبر کمک بگیرید و با خیال راحت این کار را انجام دهید .

نکات ضروری در زمان خرید و فروش ماشین دست دوم

در این مقاله شما با یک سری نکات در زمان فروش خودرو کارکرده آشنا شدید .
متوجه شدید که قبل از فروش ماشین دست دوم باید آن را بررسی کنید و ایرادات احتمالی آن را رفع کنید تا خریدار رغبت به خرید اتومبیل شما داشته باشد .
به جای پنهان کردن برخی ایرادات آن ها را نمایان کنید تا خریدار به شما اعتماد کند و از حسن نیست شما با خبر شود .
شما باید برای خرید و فروش خودرو از یک مجموعه معتبر با کارشناسان و مشاوران ماهر بهره مند شوید تا دچار ضرر و زیان نشوید .
یکی از دغدغه های خریداران و فروشندگان اتومبیل های دست دوم یافتن مراکز تخصصی ای است که در انجام کارشناسی فنی و بدنه ماهر و مشاوره برای خرید و فروش خودرو باشند و بتوانند به آن ها در این زمینه کمک کنند .
شما به کمک یک کارشناس ماهر و متخصص خودرو می توانید قبل از خرید و فروش فوری خودرو کار کرده از ایرادات فنی و احتمالی خودرو و هزینه های احتمالی در آینده باخبر شده و انتخاب بهتری داشته باشید.

فروش خودرو کارکرده
شما می توانید پس از تماس تلفنی یا ثبت اطلاعات خود در سایت معتبر مجموعه اتولایف از خدمات کارشناسان و مشاوران این مجموعه بهره مند شوید .
شما به غیر از فروش خودرو کارکرده می توانید از دیگر خدمات این مجموعه ی معتبر بهره بگیرید .

آگاهی کامل داشته باشید

بی دقتی در فروش خودرو کارکرده ممکن است به قیمت از دست دادن مبلغ هنگفتی هزینه و باعث پشیمانی شود .
برای همین لازم است پیش از هرگونه اقدام برای معامله خودرو دست دوم ، چه فروش چه خرید آن ، نسبت به مراحل و قوانین پیرامون آن کاملا آگاه شوید تا احتمال خطا را به صفر برسانید تا به بهترین قیمت بفروشید .

لاستیک های خودرو را بررسی کنید

شما باید بدانید که در زمان فروش فوری خودرو باید به لاستیک های خودرو توجه کنید . آج ها و کناره های بیرونی لاستیک ها را بررسی کنید . لاستیک هایی که ساییده شده ایمنی خودرو را کاهش می دهند .
هم چنین این لاستیک ها از قیمت فروش خودرو ی شما می کاهد ، حتما لاستیک اضافه و یا زاپاس خودروی مورد نظر را چک کنید .

فروش ماشین با همراهی کارشناس چه مزایایی دارد؟

وقتی از خدمات فروش خودرو کارکرده استفاده می کنید باید بدانید که بهترین کارشناس هر مجموعه برای کمک به شما در نظر گرفته می شود و به شما کمک می کند تا از خرید و فروش خود مطمئن شوید. از اولین مرحله فروش تا آخرین مرحله فروش کارشناس با شما خواهد بود و به شما راهنمایی های لازم را خواهد کرد تا بهترین فروش را داشته باشید و تمامی مراحل به صورت قانونی طی گردد. با این خدمات تنوع فروشنده در زمان کوتاه خودرو خود را خواهد فروخت .

فروش خودرو کارکرده

در مجموعه اتولایف افراد متخصص  همه روزه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. با کمک این مجموعه می توانید فروش خودرو کارکرده را تجربه کنید و یک فروش عالی داشته باشید . تمامی کارشناسان فعال در این مجموعه جز بهترین کارشناسان هستند که کمک به شما آماده هستند.

فروش خودرو کارکرده چگونه انجام می شود؟

فروش ماشین از زمان های دور تاکنون خودرو برای رفاه و راحتی در رفت و آمد رواج پیدا کرد. ماشین های اولیه بسیار ساده بوده اند ولی امروزه ماشین ها بسیار پیشرفت کرده اند و همچنان در حال پیشرفت هستند.

با توجه به قیمت بالایی که ماشین های کار نکرده یا صفر دارند برخی از افراد نمی توانند این ماشین ها را تهیه کنند پس به سراغ ماشین ها کارکرده می روند. اگر شما فردی هستید که می خواهید خودرو خود را برای فروش بگذارید باید در قسمت فروش خودرو کارکرده نام و مشخصات ماشین خود را وارد نمایید تا افراد متقاضی خرید خودرو کارکرده ماشین شما را ببینند و به سرعت خودرو شما به فروش برسد.

فروش خودرو کارکرده

خودروهای کارکرده بسیار زیاد هستند و در هر نوع و مدلی وجود دارند و این باعث شده افرادی که متقاضی خودرو هستند به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند. فروش خودرو کارکرده کمی دشوار است و بیشتر فروشندگان حوصله سروکله زدن با افراد را ندارند و ممکن از بعد از اعلام فروش خودرو افراد زیادی تماس بگیرند و خواستار کم کردن قیمت باشند پس شخص فروشنده باید بسیار با حوصله و ماهر باشد و اگر توان پاسخگویی به افراد زیادی را ندارد می تواند از افراد ماهر و یا بنگاههای فروش خودرو استفاده کنند.

فروش خودرو کارکرده فروش خودرو کارکرده
وقتی شما می خواهید خودرو کارکرده خود را برای فروش بگذارید باید اطلاعات کامل خودرو را بیان نمایید. اطلاعات خودرو شامل : بیمه، سال ساخت ، کارکرد ماشین و… که این اطلاعات بسیار برای فرد خریدار مهم است. شما می توانید برای این که ماشین خود را سریعتر به فروش برسانید مقداری از مبلغ را برای تخفیف قرار دهید.

فروش ماشین ها به صورت شخصی می تواند بسیار خطرناک هم باشد چون افراد زیادی برای بازدید از خودرو شما می آیند و این ممکن است خطراتی را ایجاد نماید بهتر است از سایت های فروش خودرو کارکرده و یا بنگاههای فروش خودرو استفاده کنید و با خیال راحت ماشین خود را به فروش برسانید.

نکات مهم در هنگام فروش خودرو کارکرده چیست؟

عوامل زیادی بر فروش خودرو کارکرده تاثیر دارد فصل یکی از این عوامل است در فصل های گرم سال افراد بیشتری اقدام به خرید ماشین دست دو می کنند و فصل های سرد و برف و باران خرید و فروش خودرو را کم می کنند. نوع ماشین هم تاثیر بسیار زیادی بر فروش آن دارد . ماشین هایی مثل : ون ، کامیون ،وانت و .. مشتریان خاص خود را دارد و چون این ماشین ها جز خودروهایی هستند که مصرف کاری دارند پس افراد خاصی به سراغ این ماشین ها می آیند. برخی از ماشین ها هم هستند که با عنوان کلکسیونی به فروش می رسند و این ماشین ها هم مشتریان خاص خود را دارند.

برای فروش سریع خودرو چگونه باید افدام کرد؟

وقتی می خواهید فروش خودرو کارکرده خود را سریعتر انجام دهید بهتر است قیمت معقولی برای آن قرار دهید . دلال ها قیمت را بالا اعلام می کنند و همین باعث می شود ماشین ها دیرتر به فروش برسند ولی فروشندگان اصلی قیمت های مناسبی برای خودرو اعلام می کنند. بهتر است برای این که خودرو شما بهتر به فروش برسد قیمت معقول بازار را روی خودرو قرار دهید و عرف بازار را رعایت کنید. همچنین تخفیفی را برای مشتریان قرار دهید تا اینگونه افراد بیشتری جذب خودرو شما شوند.

فروش خودرو کارکرده
ظاهر خودرو هم تاثیر بسیار زیادی بر فروش آن دارد. بهتر است ظاهر خودرو تمیز و سالم باشد چون در این صورت در نگاه اول خودرو به چشم خریدار می آید و این اولین قدم برای فروش ماشین دست دو است. یکی دیگر از نکاتی که باعث می شود فروش خودرو کارکرده شما سریعتر انجام شود تبلیغات در مورد آن است.

شما می توانید به دوستان یا آشنایان خود بگویید تا در مورد ماشین شما تبلیغ کنند و یا از سایت های تبلیغاتی استفاده نمایید. تبلیغات حضوری و یا شفاهی تاثیر زیادی بر فروش خودرو کارکرده شما دارد. متن مناسب برای آگهی خود انتخاب کنید که خواننده با دیدن آن جذب شود و به سراغ آگهی خودرو شما برود.

آشنایی با مجموعه تخصصی خودرو اتولایف

اپلیکیشن های زیادی برای فروش خودرو کارکرده وجود دارد بهتر است از آنها هم استفاده کنید. ممکن است برخی از افراد درخواست کنند که ماشین را تست رانندگی نمایند بهتر است همراه با فرد خریدار سوار خودرو شوید و اگر خواستند به مکانیک نشان دهند شما هم همراه او بروید. و از همه بهتر کمک گرفتن از سایت تخصصی خرید و فروش خودرو اتولایف است که به شما در خریدی مطمئن و سریع یاری می کند.

تاریخ انتشار 17/شهریور/1400